Specsavers takuu

lasit ostanut

Onko kokemuksia Specsaversin 100% tyytyväisyystakuusta. Millä perusteella vaihto voisi jopa onnistua?

12

8517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettisivuilla

kerrotaan näin "Silmälasien hankkiminen on aina hyvin henkilökohtainen valinta, joten on tärkeää, että olet niihin täysin tyytyväinen. Siksi voit palauttaa meille 30 päivän kuluessa vahingoittumattomat lasit riippumatta siitä, mikä sai sinut muuttamaan mielesi. Tällöin vaihdamme sinulle uudet vastaavanhintaiset silmälasit."

Eli sinulla ei tarvitse olla mitään syytä, jotta saat lasisi vaihdettua vastaavanhintaiseen lasipakettiin. Jos homma ei toimi niin sitten vaan ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

• kunt

mitä se auttaa jos vaihdetaan toiseen samanlaiseen roskaan? Pelkkää ostajien pettämistä koko liike, tuota ketja ei suomessa tarvita, täällä on ennestään jo hyviä, ja myös halpoja silmälasiliikkeitä.

• vielä ihmettelevät kun
        kunt kirjoitti:

mitä se auttaa jos vaihdetaan toiseen samanlaiseen roskaan? Pelkkää ostajien pettämistä koko liike, tuota ketja ei suomessa tarvita, täällä on ennestään jo hyviä, ja myös halpoja silmälasiliikkeitä.

pokat alkavat kuortua, ja linssien pinnoitteetkaan eivät pysy kiinni.
        Halvalla ei saa laatua.

• assss
        vielä ihmettelevät kun kirjoitti:

pokat alkavat kuortua, ja linssien pinnoitteetkaan eivät pysy kiinni.
        Halvalla ei saa laatua.

nettikaupoista 2 v sitten eikä ole ollut valittamista tavallisissa yksiteholaseissa. Ruotsista tuli kaukolasit ja Englannista 2 paria lukulaseja (olen likinäköinen, noin -3 ja -4,5)
        http://www.selectspecs.com/ Englanti
        http://www.favoptic.com/?language=FI Ruotsi

Englannista otin halvimmat mitä löytyi. Maksoivat postikululuinen alle 20 euroa (1 pari). Kahdet silmälasit tulivat yksien postikuluilla.

• ...........
        kunt kirjoitti:

Heitän nyt esille tälläisen ajatuksen..Mielestäni tuntuu aika ihmelliseltä, että perheyrityksenä toimiva yksityinen optikkoketju jolla on satoja liikkeitä ympäri maailmaa ja näin ollen myös melko varmasti miljoonia tyytyväisiä asiakkaita voi olla huijausta?

Jos ko. lafka olisi perustanut liikeideansa huonolaatuisten tuotteiden ympärille, minun järjellä ajateltuna se olisi melko varmasti mennyt konkurssiin jo vuosia sitten. Kuitenkin se on toiminut jo 80-luvusta saakka.

Minulla asuu ystäviä mm. Englannissa ja Uudesssa-Seelannissa ja kysyin heiltä minkälainen maine Specsaversillä on noissa ko. maissa ja molempien vastaus oli, että hyvä ja luotettava maine. Sekä palvelun,osaamisen että tuotteiden suhteen.

Onko tässä kyse nyt siitä, että me suomalaiset miellämme tämän ketjun ns. halpisketjuksi (vaikka mielestäni tämä ketju ei täytä halpaketjun määritelmää). Toki heiltä varmasti saa halpislaseja, mutta itse käytyäni yhdessä heidän liikkeessään hintakyselyä suorittamassa, väittäisin kyllä siellä olevan melko samanhintaisia tuotteita kuin muillakin optikkoliikkeillä. Lisäksi heiltäkin saa merkkikehyksiä sekä Specsaversin omaa mallistoa joka on edullisempi.

Mielikuva ko. liikkeestä,palvelusta,laadusta yms. oli mielestäni aivan samaa tasoa kuin muuallakin.

Jos halpisliikkeistä puhutaan, niin itse miellän meillä Suomessa olevan sellaisia yksi kappale, se kotimainen ketju joka alkaa E:llä.

Ja ennenkuin kukaan ehtii kysyä, ei en ole Specsaversillä töissä,koskaan ollutkaan ja tuskin tulen olemaankaan..Työni on jossain ihan toisenlaisessa ammatissa.

Näin, olen puhunut.

• .............
        ........... kirjoitti:

Heitän nyt esille tälläisen ajatuksen..Mielestäni tuntuu aika ihmelliseltä, että perheyrityksenä toimiva yksityinen optikkoketju jolla on satoja liikkeitä ympäri maailmaa ja näin ollen myös melko varmasti miljoonia tyytyväisiä asiakkaita voi olla huijausta?

Jos ko. lafka olisi perustanut liikeideansa huonolaatuisten tuotteiden ympärille, minun järjellä ajateltuna se olisi melko varmasti mennyt konkurssiin jo vuosia sitten. Kuitenkin se on toiminut jo 80-luvusta saakka.

Minulla asuu ystäviä mm. Englannissa ja Uudesssa-Seelannissa ja kysyin heiltä minkälainen maine Specsaversillä on noissa ko. maissa ja molempien vastaus oli, että hyvä ja luotettava maine. Sekä palvelun,osaamisen että tuotteiden suhteen.

Onko tässä kyse nyt siitä, että me suomalaiset miellämme tämän ketjun ns. halpisketjuksi (vaikka mielestäni tämä ketju ei täytä halpaketjun määritelmää). Toki heiltä varmasti saa halpislaseja, mutta itse käytyäni yhdessä heidän liikkeessään hintakyselyä suorittamassa, väittäisin kyllä siellä olevan melko samanhintaisia tuotteita kuin muillakin optikkoliikkeillä. Lisäksi heiltäkin saa merkkikehyksiä sekä Specsaversin omaa mallistoa joka on edullisempi.

Mielikuva ko. liikkeestä,palvelusta,laadusta yms. oli mielestäni aivan samaa tasoa kuin muuallakin.

Jos halpisliikkeistä puhutaan, niin itse miellän meillä Suomessa olevan sellaisia yksi kappale, se kotimainen ketju joka alkaa E:llä.

Ja ennenkuin kukaan ehtii kysyä, ei en ole Specsaversillä töissä,koskaan ollutkaan ja tuskin tulen olemaankaan..Työni on jossain ihan toisenlaisessa ammatissa.

Näin, olen puhunut.

Olet oikeassa, ei Specsavers ole mikään halpakauppa. Omalla mainonnallaan ja suurella suullaan he vain ovat hankkineet itselleen sellaisen maineen. On heidän oma vikansa että he valitsivat ainoaksi aseekseen suomeen tulossaan halvan hinnan.

Halpakaupan maineesta pois rimpuileminen tulee kestämään pitkään. Instru uhrasi Nissenin halpakaupakseen jotta Instrumentariumin laadukkaana pidetty konsepti ei kärsisi. Eyen taas ei pyrkinytkään muuhun kuin pikavoittoihin ja siksi ketjua nyt kuopataan kovaa vauhtia.

Ongelmana Specsaversilla on myös se että lasit heillä maksavat helposti hintamielikuvaa enemmän jolloin asiakas saattaa kokea tulleensa jossain määrin huijatuksi. Toisaalta taas laadukkaita laseja haluava ei ehkä ensisijaisesti valitse liikettä jolla on halpakaupan maine.

Lisäksi Specsaversin kantava ajatus tarjota aina kahdet lasit yhden hinnalla herättää aiheellisen epäilyn siitä että lasit olisivat yhtä hyvät kuin ostettaessa vain yhdet samalla hinnalla. ilmaisia lounaita kun ei ole olemassa.

Kukin tekee tyylillään ja specsavers tuli tänne siitä mistä aita oli matalin eli kilpailemaan vain hinnalla! Laatu ja palvelu kun suomessa oli jo huipputasoa.

Niin ja laatumielikuvaa on vaikea saavuttaa myymällä noita 9e laseja jotka oikeasti ovat aivan käsittämättömän huonolaatuisia.

Ja kun joku kuitenkin kysyy, kyllä olen alalla mutten

• nessu

hankin k.o.liikkeestä monitehot,jotka maksoivat vähän yli 700e.Toiset jouduin vaihtamaan kun sangat olivat liian keveät linsseihin eivätkä pysyneet nenällä. Viahto sujui ilman lisämaksuja siis oli 100% akuu.

• kuinkki

olipas halvat!

• O"O

Ihailen suuresti ko. ketjun sisäänostajan ammattitaitoa.
        Omakohtaiset kokemukset liian keveistä kehyksistä ovat liki olemattomat. Titan-valmisteiset ns. hengettömät ovat yllättäneet joskus hieman positiivisesti keveydessä. Alle 10 grammaa koko roska...
        .
        .
        -Olisiko Kiinalaiset vihdoin keksineet HELIUMKEHYKSET?

• nessu
        O"O kirjoitti:

Omakohtaiset kokemukset liian keveistä kehyksistä ovat liki olemattomat. Titan-valmisteiset ns. hengettömät ovat yllättäneet joskus hieman positiivisesti keveydessä. Alle 10 grammaa koko roska...
        .
        .

jep oli tosi kalliit, mutta sanokaapa liike josta
        moniteholasit hajataitto häikäisynesto ym saa halvalla , Kävin kaikki kaupungin liikkeet reseptini kanssa Pelkät linssit joka putiikissa300-400e,Halvat saa vain mainoksissa.Litania:Et kai halua huonoja linssejä
        alkaa heti kun oot lyönyt reseptin tiskiin.Ja sitten heijastuksen estot vai....Hinta kipuaa
        Kehykset halvimmasta päästä Tuolla hinnalla siis
        sain kahdet,
        Vikaa siis päässä vai silmissä??

• nessu
        O"O kirjoitti:

.
        .

ja titaania,valintatilanteessa vaikuttivat hyviltä,mutta nenällä linssien painosta olivat milloin mihinkin päin vinossa.Linssit ohennetut,
        Helium-linssejä odotellessa.....

• Anonyymi
        UUSI
        nessu kirjoitti:

ja titaania,valintatilanteessa vaikuttivat hyviltä,mutta nenällä linssien painosta olivat milloin mihinkin päin vinossa.Linssit ohennetut,
        Helium-linssejä odotellessa.....

Varokaa keveitä kehyksiä jos tulee paksuhkot linssit! Itse kokeilin Specissä keveitä, tuntui ok:lle mutta kun saapuivat tehtaalta omilla vahvuuksilla (monitehot joissa +3 diopteria sekä erilaiset lisähintaiset pinnat) niin olipas heppoiset! Valuivat, epävakaat, epämiellyttävät. Nyt tilasin uusiksi hieman jämäkämmät mutta taitaa tulla niistäkin omilla vahvuuksillani surkeat. Kokemukseni mukaan kohtuu pienellä linssillä olevat paksusankaiset muovikehykset ovat parhaat, tukevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      142
      5824
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5299
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4335
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3720
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3368
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2970
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1985
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe