häälahjaksi häämatka..

tulevan kesän morsian

me haluaisimme mieheni kanssa 2 viikon häämatkan hääpäivän jälkeen, mutta sitten tuli mieleen,jospa pyytäisimme häämatkan lahjaksi.. Onko muilla ollut tälleen? Ja miten olette pyytäneet?

6

2597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234

Ja paljonko tulee vieraita? Eli miten kalliiksi tulee vieraille?

• santtura

laitoimme kutsuun, runomuotoon jotenkin näin: jos lahjalla haluat ilahduttaa, vaikka kotimme pursuaa tavaraa, niin pienen muiston tuoda saa, tai häämatkakassaamm kartuttaa...

Paikan päällä juhlassa oli sitten lahjoituksia varten lipas. Emme laittaneet tilinumeroa, koska useat vieraat eivät haluaisi hääparin tietävän, paljonko(kuinka vähän) rahaa ovat antaneet. Lipas toimi hyvin, ja vaikka osan lahjoista saimmekin tavarana, rahaa kertyi silti pari tonnia. Vieraita oli noin 80 hlöä.

• kiitos.

toi oli kyllä hauska idea. Saako kysyä minne sitten menitte ja kuinka pian häiden jälkeen?

• santtura
        kiitos. kirjoitti:

toi oli kyllä hauska idea. Saako kysyä minne sitten menitte ja kuinka pian häiden jälkeen?

eli Nykiin mentiin viideksi päiväksi, ja lähdimme kolmisen viikkoa häiden jälkeen. Eihän ne rahat koko reissuun käyttörahoineen riittänyt, tosin ei kovin paljoa "omaa" rahaa tarvinnut säästää :)

• Minna K

Me toivoimme lahjaksi rahaa, jolla ostimme itse häämatkan. Kutsussa voi mainita, että voitte kartuttaa häämatkakassaamme tilille se ja se.

• tuore morsian 09

Mekin juuri toivoimme että pääsisimme häämatkalle.
      Kaaso vain sitten laittoi häälahjalistan loppuun että hääparin häämatkaa varten lahjashekit hyvin tervetulleita.
      Oli todella hieno huomata että miten ihmiset olivat tähän huomanneet ja häämatkalle pääsemme lähtemään elokuussa :D
      Saimme myös lahjalistalta lahjoja. Eli meni todella nappiin . Ei voinut kuin kiitellä läheisiään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2176
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1557
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1275
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1014
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe