Pahin tapaturma

treep

Moi :)
Mikä on teidän pahin tapaturma tai kömmähdys, mikä on sattunut lautailessa? Mitä tapahtu ja mitkä oli seuraukset? :)

24

4415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghhf

      Käsi venähti, oli n. 1 viikon kipeä.

      • -metallikukko-

        ja viikkoon ei pää kääntynyt kunnolla. Sen jälkeen on kypärä pysynyt päässä.


    • -.-.-.-.-

      Käsi venähti, pari viikkoa kipeä :(

    • .....

      Ekaa kertaa kun yritin asteita, lensin hyppyristä selälleen maahan. Onneks oli kypärä päässä :)

    • :P

      ei pidä enää paikkaansa! hyppäsin koko alastulon yli ja seurauksen murtunut selkä nivelsiteet polvesta sekä vuoden saikku. kypärästä ei ollut apua mutta oli seki päässä:)

    • randomize

      käsi täl hetkel venähtäneenä, ollu muutaman päivän, ja ens viikol ollaan lappiin menos et... ;P

    • appodeemus

      Viim talven hyppyristä asteita ja tulin vinoon ja horjahdin -->kädellä tukea ja ranne murtui kahdesta kohtaa.
      Seuraavana päivänä Panacodia nassuun ja rinteeseen.

    • Kasse_sb

      vedin sappeen crossi-radalta ulos viime talvena bermistä laudan kans sillai, että lauta oli taivasta kohti ja tulin naama edellä bermin reunaan ja sit edelleen kassitus johonkin jäiseen kökköön samassa paikassa. Tulin vähä liian lujaa ja laskin vaan ulos tai ku vedettiin kisaa kaverin kans. Ja mä tietysti edellä.

      Sattui aika huolella, mut ei taju lähtenyt tai mitään sellaista eikä onneks hampaita. Nenä murtui ja oli turvoksissa pari viikkoa jälkeenpäin. Näytti ehkä hurjemmalta mitä oli, kun tuli verta nassusta ja itse keskityin vaan piteleen molemmilla käsillä kasseja. Kaveri painoi omaa pipoonsa nenää vasten kun kuulemma näytti siltä, että oon shokissa tai jotain. En ollu, mut ei pystyny tekeen mitään. Arvatkaa vaan mitkä iltatoimet jäi tekemättä melkein viikon.

      • Zembooooooooo

        Viime keväänä Rukalla, väliboksista naamalleen kumpuun. Rukalla myös bs seiska lähti lapasesta, tämäkin väläristä, ländin loppuun ja paskaks. Rukalta lisää, hyppäsin ns.alaboksista, eli viimeisin nokka, josta ländin yli flätille, ei käynyt muuta kun häntäluu kipeeks. Lisäks on mennyt käsi kahdesta kohtaa poikki, mutta tämä muualla. Pään olen myös lyönyt muutamia kertoja, mutta mua ei pidetä rinteestä pois, niin kauan kun itse kävelen!

        Sukulaiset itkee, että "lumilautailu on vaarallista", vittu niin on autolla ajaminenkin ja käveleminen!!

        Jos kaatuu ja lopettaa on luovuttaja!


    • huonotuuri

      pää edellä hyppyristä alas ,taju pois ja hampaita irtos

    • :)

      Pahin tapaturma on ollu rannemurtuma, kipsissä viis viikkoo. Sen talven lautailu jäi siihen; ku kipsin sai pois oli lumet sulanu :) Seuraavana talvena ei käyny mitään kummempaa, pari venähdystä.

    • joku lautailija

      rukaalla pari viikkoo sitte hyppäsin ja kaaduin niin svedu poika tuli takaa ja mulla tuli reiteen kauheet naarmut ja en voinu kävellä normisti ja nenästä uosi verta vaikka muille jakaa

    • Snoukkaajat

      ranne murtui ja taukoo 6 viikkoo, oli onneks kauden keskivaiheilla et pääsi viel mäkeen :)

    • nobo

      Boxista alas päin vittua, vasemman käen olkavarsi poikki ja siinä se kausi sitte meniki käsi paketissa :D Ennää ei käsi taivu niinku ennen :/

    • Snowboardingforlife

      Vanha ketju mutta vastaan kuitenkin vielä. Toissapäivänä tuli rinteen jyrkän osan alaosassa iso töyssy vastaan ja juuri kiihdytetystä vauhdista selälleen ja siitä vatsan kautta kieriminen jatkui kohti ala-asemaa. Laudan kärki jäi rinteeseen kaatumisen yhdessä vaiheessa "jumiin" millisekunneiksi tehden mäkeen 10 sentin railon. Tässä vaiheessa vasen polvi vääntyi napsahtaen. Lopulta vauhti pysähtyi ja jäin makaamaan vatsalleni huutaen kipuani. Minulla oli nappikuulokkeet korvissa joten en kuullut mitään mitä viereen pysähtynyt hätääntynyt kaveri puhui. Pysäytin musiikit ja kaveri kyseli pitääkö hakea apua. Oltiin noin 200 metrin päässä ala-asemalta joten hetken odotettuani päätin laskea alas. Ei polvi tykännyt yhtään kääntymisistä laudalla ja pian lähdettiin kotiin apteekin kautta. Ostin kinesioteippiä ja teippasin polven mutta seuraavaan päivään tultaessa en voinut enää kävellä joten päivystykseen ja sain kyynärsauvat. Tuo siis eilen. Nyt varasin ajan lääkärille huomiseksi että tutkivat uudestaan kun polvi tuntuu olevan virheasennossa ja luulen että eturistiside tai sisäkierukka on poikki tai revennyt. Oli siellä päivystyksessä venäläinen lääkäri eikä edes kuvauksiin laittanut...

    • Tekevällesattuujalujaa

      Suksien kanssa reilillä kikkailu päätyi kassitukseen ja lääkäriin, voin sanoa että itkin. Toinen paha oli kun vedin offilla puuta päin, oksa repi lasit päästä, mutta todennäköisesti pelasti silmän.

    • Lumilauta-04

      Mulla tänä talvena kun laskin ekoja kertoja bokseista nii alaboksiin turhan kovalla vauhilla ja ilmaa tuli ihan tarpeeks. Hyppyä en saanu alas. Polvilleni tulin ja siitä mahalleen ja ilmat pihalle. Viikon oli polvi kipee.

    • skaterdude

      Ei oo varsinaista tapaturmaa, muutaman kerran vaan pehmeeseen lumeen lentäny. Mutta yks tosi nolo tilanne on kyl :D Mul kerran putos housut rinteessä :D Tosin vaan reidet ja polvet ehti vilahtaa paljaana koska takki just ja just ylettyy peittää ne mitä ois sopimatonta vilautella :D Siin ehti roiskua hieman lunta housuihin ja kuitenkin jouduin vetää nopeesti housut jalkaan niin lunta suoraan palleihin :D Mukava viilennys suht lämpimänä päivänä :D

    • imAmahcine

      Murtunut ranne. Päivän päätteeksi pelleiltiin kaverin kanssa ja kaaduin alhaalla mäessä, melkeen tasasella! En tiedä miten siinä niin pääsi käymään, mutta ranne kipeeksi ja seuraavana päivänä lääkäriin pistämään murtunu käsi kipsiin.

      Muistaakseni oli ensimmäinen päivä mökkiin saapumisesta kun tämä tapahtui ja 5-6vrk piti vielä mökillä olla kun muut ovat rinteessä. Onneksi hyvä kaverini ei jaksanut 2-3 päivänä mennä mäkeen niin sain seuraa :) ehkä vain säälistä jäi mökille.. ihan sama, iso kiitos hänelle ja parille muullekin kun ei käynyt joka pv mäessä. Taidettiin olla 16-18 vuotiaita eikä alkoholilla ollut tekemistä kaatumisen kanssa. Monesti kysytään että oliko, mutta ei ollut. Mökissä kuitenkin oli alkoholia, ihan jokaisella :)

    • Roikkuja

      Mulle ei oo sattunu ikinä mitää kaikista pahin se ku lähti vähä jäises mäes lujempaa eikä jarrut toiminu ja sit pysäytin kaatumalla:Dd mut kerran jäin roikkuu takista hissii xd

    • Lumiii

      Kaaduin laudalla hypyn selälleen/ perseelleen. Ei ollu ees iso hyppyri, mut talven ekoja hyppyjä. Ilmassa aloin kaatua taakse päin ja tulin perseelteen/ selälleen alas ja siinä samalla kolautin jalan johonkin. Sattui siis jalkaan, selkään ja häntäluuhun. Liusuin ländin melkein alas asti ja makasin vaan siellä kun sattu niin paljon. Mulla ei siis ole selkäpanssaria (vois kyllä hankkia). Kohta kaveri laskee perästä ja kysyy et sattuuko ja pitääkö hakee apua. Vastasin että sattuu ja ei ehkä tarvihe ja nousin, ja se sattu ihan sa*****sti. Siitä vielä 100metriä loivaa mäkee alas ja lauta pois ja kävelykin sattui niin mietitiin lähetäänkö ensiapuun. Ei lähetty, mentiin vaan kotiin ja buranaa naamaan. Seuraavat pari päivää kävelin hirmu varovasti kun selkä oli niin kipeänä ja istuminenkaan ei ollut hirmu hauskaa, mutta kyllä se siitä ajan kanssa parantui.

    • Minäh

      Vedin banked slalomissa nurin, takakantti tökkäs ja päähän sattu ja huimas sen verra et en oikee pystyny kävelee. Siitä sitten kelkalla ensiapuun, jossa huomattii että kypärästä oli hajonnu sellane muoviosa jolla voi säätää minkä kokone se kypärä on. Noh, sieltä sitten aivotärähdys epäily ja sanovat että mene terveyskeskuksee. No terveyskeskuksesta tuli lievä aivotärähdys diagnoosi ja eiku kotii syömää särkuylääkettä ja nukkumaa... pari päivää oli pää ja niska kipee, mut ei onneks mitään pahempaa

    • VahinkojaSattuu

      Oikea polvi meni virhe asentoon, joka tietenkin jouduttiin operoimaan.

      Kaksi kylkiluuta murtunut.

      Vasen ranne murtunut ja kummatkin venähtänyt useita kertoja :D

      Kaksi kertaa ollu aivotärähdys, onneksi pidän aina kypärää päässä.

      Häntäluu murtunut.

      Siinä nyt kaikki tapaturmat mitä tullut lautailessa ja pahin on ollut polvitapaturma, koska kipu oli sietämätön ja kuntoutus jatkuu edelleen, vaikka tapaturmasta 2 vuotta aikaa.

    • Vanha ketju viesti mut tää ei oo lautaillessa käyny vaa suksilla tää kävi itseasiassa tänään laskin hyppyri mäkeä ja kaaduin kyykylleen ja vauhti ei pysähtyny näin sit et eessä on iso rautanen putki ja päätin sit sulkee silmät ku oliha se ny aika hirveetä ku vauhti ei pysähtyny nii sit seuraavana istuin maassa sattu takapuoleen ja käteen nenää en tuntenu lainkaa koska oli lentäny rautaputkeen naamaeellä sitten kaverit tuli äkkiä mun luo ja toi mulle paperia ja sitten pyysin päästä vessaan ja kyllä vähän nauratti ku nenä oli turvoksissa ja en tuntenu sitä lainkaan sit kaverit vei sisälle istumaan ja sit siellä töissä oleva tuli kyselemään tiedänkö kuka olen tai missä olen sanoin sitten että tiedän sitten vähän ajan päästä takaisin mäkeen mutta päätin että en mene hyppyrimäkeen enää tänään käteen sattuu hirveästi kun sen päälle jotenkin menin tossa pari tuntia sitten istahdin käden päälle vahingossa niin särkee 2x enemmän ja nenään sattuu myös vähän ja naamassa ruvet mutta tämmönen keissi.😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe