Auttaako saunakammarin katon panelointi siihen että näin talvella kun saunoo sisäkatto ei kostuisi niin paljon(vesitippoja putoo)?Eli jos laittaisi paneloinnin ja kunnon ilmanvaihdon katon ja panelin väliin niin auttaisiko?Villa lienee turha?Tämä ilmiö on sillon voimakkaampi kun katolla on lunta(ikäänkun hikoilisi)Saunan ja kammarin välissä on vain n.3cm "hirsi"seinä ja lattia on eristämätön lautalattia.Vai onko vaan niin että tuuletusta kammariin lisää? -Kiitos hei-
Vastaukset 3
- The Rat
> Vai onko vaan niin että tuuletusta kammariin lisää?
Kyllä.
Mahdollisesti saunaan myös. - Franstudio
Voimme tarjota teille hyvän ja kauniin ratkaisun teidän sisäkatto ongelmaanne. http://www.franstudio.ucoz.com/
Taikka puhelimesta 040 82 699 73 - kuutamo untamo
..että sun saunan katto lienee hyvin paljolti ilman eristeitä?
Kosteus tiivistyy kylmään kattoon, kuten kesällä kylmän kaljapuollon kylkeen.
Korjaus:Laita katolle vähintään 5cm villaa, mielellään vaikka 10cm. Ihan sisimmäksi kattopanelin alle laitat alumiinipaperista höyrysulun, että villat pysyy kuivana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459