Elikkäs
Olen luonut www.hotellin hallintapaneelin kautta sql -tietokanna.
Miten saan yhteyden tuohon tietokantaan.
hotelli on puhtekilla.
Saan aina jonkun tämäntyyppisen virheilmoituksen:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt______'@'localhost' (using password: NO) in /home/pt5393f/public_html/DB_testi.php on line 5
MySQL-kanta - missä?
6
1159
Vastaukset
- keksa
heidän ohjesivuiltaan. Voit kuitenkin olettaa, että kanta on samassa vehkeessä kuin sivutkin, eli osoite on "localhost". Sen jälkeen tarvit vielä kannan nimen, käyttäjän kantaan ja käyttäjän salasanan.
Sitten vaan- tuo on
mutta ei vaan onnistu :(
- vielä lisää
Virheilmoitus jonka saan:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt5393f_a'@'localhost' (using password: YES) in /home/pt5390x/public_html/mysql_connect.php on line 8
Error connecting to mysql
------------------
Koodi on:
--------------
tuolla pt5390x_ ei tunnu olevan mitään vaikutusta- vielä.....
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt5390x_a'@'localhost' (using password: YES) in /home/pt5390x/public_html/mysql_connect.php on line 8
------------------
Koodi on:
--------------
tuolla pt5390x_ ei tunnu olevan mitään vaikutusta
..jäi tuo yksi 3f muuttamatta :) - Väärin
vielä..... kirjoitti:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt5390x_a'@'localhost' (using password: YES) in /home/pt5390x/public_html/mysql_connect.php on line 8
------------------
Koodi on:
--------------
tuolla pt5390x_ ei tunnu olevan mitään vaikutusta
..jäi tuo yksi 3f muuttamatta :)Käyttäjätunnus ja salasana eivät ole samat. Katso, mikä on salasanasi.
Testaa tätä. Laita omat tunnuksesi paikoilleen. - tapauksessa
Väärin kirjoitti:
Käyttäjätunnus ja salasana eivät ole samat. Katso, mikä on salasanasi.
Testaa tätä. Laita omat tunnuksesi paikoilleen.Nyt olen laittanut publichtm hakemistoon tuon scriptin:
HUOM: olen luonut tietokanna a ja siihen käyttäjä a salasanalla a.
Ja saan virheilmoituksen:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt5390f_a'@'localhost' (using password: YES) in /home/pt5393f/public_html/SQL-koe.php on line 9
Ei voida yhdistää:Access denied for user 'pt5390f_a'@'localhost' (using password: YES)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390