Elikkäs
Olen luonut www.hotellin hallintapaneelin kautta sql -tietokanna.
Miten saan yhteyden tuohon tietokantaan.
hotelli on puhtekilla.
Saan aina jonkun tämäntyyppisen virheilmoituksen:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt______'@'localhost' (using password: NO) in /home/pt5393f/public_html/DB_testi.php on line 5
MySQL-kanta - missä?
6
1154
Vastaukset
- keksa
heidän ohjesivuiltaan. Voit kuitenkin olettaa, että kanta on samassa vehkeessä kuin sivutkin, eli osoite on "localhost". Sen jälkeen tarvit vielä kannan nimen, käyttäjän kantaan ja käyttäjän salasanan.
Sitten vaan- tuo on
mutta ei vaan onnistu :(
- vielä lisää
Virheilmoitus jonka saan:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt5393f_a'@'localhost' (using password: YES) in /home/pt5390x/public_html/mysql_connect.php on line 8
Error connecting to mysql
------------------
Koodi on:
--------------
tuolla pt5390x_ ei tunnu olevan mitään vaikutusta- vielä.....
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt5390x_a'@'localhost' (using password: YES) in /home/pt5390x/public_html/mysql_connect.php on line 8
------------------
Koodi on:
--------------
tuolla pt5390x_ ei tunnu olevan mitään vaikutusta
..jäi tuo yksi 3f muuttamatta :) - Väärin
vielä..... kirjoitti:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt5390x_a'@'localhost' (using password: YES) in /home/pt5390x/public_html/mysql_connect.php on line 8
------------------
Koodi on:
--------------
tuolla pt5390x_ ei tunnu olevan mitään vaikutusta
..jäi tuo yksi 3f muuttamatta :)Käyttäjätunnus ja salasana eivät ole samat. Katso, mikä on salasanasi.
Testaa tätä. Laita omat tunnuksesi paikoilleen. - tapauksessa
Väärin kirjoitti:
Käyttäjätunnus ja salasana eivät ole samat. Katso, mikä on salasanasi.
Testaa tätä. Laita omat tunnuksesi paikoilleen.Nyt olen laittanut publichtm hakemistoon tuon scriptin:
HUOM: olen luonut tietokanna a ja siihen käyttäjä a salasanalla a.
Ja saan virheilmoituksen:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'pt5390f_a'@'localhost' (using password: YES) in /home/pt5393f/public_html/SQL-koe.php on line 9
Ei voida yhdistää:Access denied for user 'pt5390f_a'@'localhost' (using password: YES)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828