Osaisiko joku kertoa millainen on Japanin sadekausi Tokion alueella? Ollaan menossa luultavasti kesäkuun alussa kolmeksi viikoksi Tokioon, Osakaan, Kiotoon ja vielä johonkin rantapaikkaan. Eli tarkoittaako se sadekausi, että joka päivä sataa kaatamalla, vai että vähän saattaa joinakin päivinä tihutella? Onkohan tämä tosi huono ajankohta, kun olis kiva myös nähdä aurinkoa?
japanin sadekausi
2
2069
Vastaukset
- kerron ja tiedän
Ilma on lämmin ja kostean sateinen Tokiossa jostain kesäkuun puolivälistä lähtien kuukauden verran. Siis melkein jatkuva matalapaine. Perinteinen ongelma on ollut, että sadekautena (tsuyu) vaikka kuinka tuulettaisi, niin kaikki homehtuu.
- vaihtelee kovasti
Mitä mä oon ollu siellä useamman kerran kesäkuussa (ja viimeks heinäkuun) niin ei siellä monenakaan päivänä kyllä satanut. Sitten kun satoi niin kyllähän sitä aika reippaasti tuli, mutta onneksi sielä pääsee kulkemaan aika hyvin myös "maan alla" paikasta toiseen. Virallinen rantakausihan sielä sitten alkaa vasta heinäkuun lopulla, toki rannalle voi mennä muulloinkin mutta kaikki pikku ruokakojut,rantavehkeitä myyvät ym mestat eivät ole vielä auki. Ja vaikka ei sataisikaan niin sielä tosiaan on sitten niin perkeleen kuumaa ja kosteaa! Ja sitten kun sataa on kuumaa ja märkää... :D Sateenvarjot kannattaa jättää Suomeen, aina kun Japanissa luvataan sadetta/kun alkaa satamaan, ilmestyy joka paikkaan sateenvarjoja ostettavaksi eikä ne maksa montaa euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1122446Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761700Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361532- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411