Itse olen koukussa Harry Potter kirjoihin, mutten erityisesti Harryyn vaan hänen kummisetäänsä Siriukseen.. Oli tosi kiva lukea hänestä.. harmi vain että hän ei ollu kuin kolmessa kirjassa. :( Olenkohan ainut fani vai onko teitä muitakin? :D
Sirius Musta
SiriusBlack<3
2
1012
Vastaukset
- Minä^^
Sirius on Lupinin kanssa suosikkejani.. Ja muistaakseni Siriukselle on omat fanisivutkin rakenteilla.. En muista nyt osoitetta mutta eiköhän se löydy kun googlettaa.. (sirius musta suntuubi)
- anton10
tykkään mie siit pikkuse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1292693- 2302090
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1851867- 501827
Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261680Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421505Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä601374- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo303985Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65855