Nelonen Klo: 22.00 Pvm: 24.02.2009
Ilmavaivoille on helppo naureskella, jos ei satu olemaan krooninen piereskelijä. Sata flatusta päivässä rajoittaa sosiaalista elämää merkittävästi. Brittiläinen dokumentti seuraa nolosta vaivasta kärsiviä englantilaisia ja amerikkalaisia. Dokumentti.
Paukku tulee?
4
314
Vastaukset
- kaasuuntuvat
kuin ilmapallot! Arominvahventeet aiheuttavat närästyksen lisäksi mm. ilmavaivoja. Syökää vain niitä marinoituja lihoja ja ropsikaa tanakka kerros aromisuolaa, Saatte nipun vaivoja ja kaupan päälle kenties jo 50:nä dementian.
- muitakin aiheuttajia.
Minä olen sokeriton (ilman lisättyä sokeria), viljatuotteista syön 3-5 kertaan VUODESSA tattaria, kerran KUUKAUDESSA enää ruisleipäviipaleen ja paketista vielä tarkastan ettei leivonnassa ole käytetty muita viljatuotteita. Jyviä en ole syönyt useisiin vuosiin! Niitä syödessäni tuntui että piereskelen itseni hengiltä :(
Minun ei enää nykyisin tarvitse syödä kuin vaikkapa jokin hedelmä, omena esim. niin johan oma elimistö rakentaa siitäkin sellaisen hiilaripommin (muuttuu sokeriksi) että vatsa turpoaa mutta ilma ei tule ulos! Eli ilmaa on ja tulee koko ajan kaikesta mitä syön mutta poistuminen (hajoaminen suolistossa itsekseen ilman piereskelyä) on muutaman tunnin juttu. Ja koko sen ajan vatsa pyöreänä, housut kiristää, tukala olo kuin olisin syönyt kaksi kiloa tuoretta vehnäpullaa.
Repikää siitä huumoria... - alle 50g
muitakin aiheuttajia. kirjoitti:
Minä olen sokeriton (ilman lisättyä sokeria), viljatuotteista syön 3-5 kertaan VUODESSA tattaria, kerran KUUKAUDESSA enää ruisleipäviipaleen ja paketista vielä tarkastan ettei leivonnassa ole käytetty muita viljatuotteita. Jyviä en ole syönyt useisiin vuosiin! Niitä syödessäni tuntui että piereskelen itseni hengiltä :(
Minun ei enää nykyisin tarvitse syödä kuin vaikkapa jokin hedelmä, omena esim. niin johan oma elimistö rakentaa siitäkin sellaisen hiilaripommin (muuttuu sokeriksi) että vatsa turpoaa mutta ilma ei tule ulos! Eli ilmaa on ja tulee koko ajan kaikesta mitä syön mutta poistuminen (hajoaminen suolistossa itsekseen ilman piereskelyä) on muutaman tunnin juttu. Ja koko sen ajan vatsa pyöreänä, housut kiristää, tukala olo kuin olisin syönyt kaksi kiloa tuoretta vehnäpullaa.
Repikää siitä huumoria...niin ei tule paukun paukkua, ei edes pientä tuhnua.
- Anonyymi
alle 50g kirjoitti:
niin ei tule paukun paukkua, ei edes pientä tuhnua.
Tuleeko muilla pieruja annostuksina, silloin joutuu pesumaakariksi pierumaakarin hommista. Näin isoja eroja on maakariuudessa,!
On kyllä sitte huomattava ero myös löyhkässä!
Joku saattaa jopa kysyä, onko paskit housusa? Kaikkea röyhkimyksiä meissä immeisissä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157