Paukku tulee?

ei naarata, aina

Nelonen Klo: 22.00 Pvm: 24.02.2009

Ilmavaivoille on helppo naureskella, jos ei satu olemaan krooninen piereskelijä. Sata flatusta päivässä rajoittaa sosiaalista elämää merkittävästi. Brittiläinen dokumentti seuraa nolosta vaivasta kärsiviä englantilaisia ja amerikkalaisia. Dokumentti.

4

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaasuuntuvat

      kuin ilmapallot! Arominvahventeet aiheuttavat närästyksen lisäksi mm. ilmavaivoja. Syökää vain niitä marinoituja lihoja ja ropsikaa tanakka kerros aromisuolaa, Saatte nipun vaivoja ja kaupan päälle kenties jo 50:nä dementian.

      • muitakin aiheuttajia.

        Minä olen sokeriton (ilman lisättyä sokeria), viljatuotteista syön 3-5 kertaan VUODESSA tattaria, kerran KUUKAUDESSA enää ruisleipäviipaleen ja paketista vielä tarkastan ettei leivonnassa ole käytetty muita viljatuotteita. Jyviä en ole syönyt useisiin vuosiin! Niitä syödessäni tuntui että piereskelen itseni hengiltä :(

        Minun ei enää nykyisin tarvitse syödä kuin vaikkapa jokin hedelmä, omena esim. niin johan oma elimistö rakentaa siitäkin sellaisen hiilaripommin (muuttuu sokeriksi) että vatsa turpoaa mutta ilma ei tule ulos! Eli ilmaa on ja tulee koko ajan kaikesta mitä syön mutta poistuminen (hajoaminen suolistossa itsekseen ilman piereskelyä) on muutaman tunnin juttu. Ja koko sen ajan vatsa pyöreänä, housut kiristää, tukala olo kuin olisin syönyt kaksi kiloa tuoretta vehnäpullaa.
        Repikää siitä huumoria...


      • alle 50g
        muitakin aiheuttajia. kirjoitti:

        Minä olen sokeriton (ilman lisättyä sokeria), viljatuotteista syön 3-5 kertaan VUODESSA tattaria, kerran KUUKAUDESSA enää ruisleipäviipaleen ja paketista vielä tarkastan ettei leivonnassa ole käytetty muita viljatuotteita. Jyviä en ole syönyt useisiin vuosiin! Niitä syödessäni tuntui että piereskelen itseni hengiltä :(

        Minun ei enää nykyisin tarvitse syödä kuin vaikkapa jokin hedelmä, omena esim. niin johan oma elimistö rakentaa siitäkin sellaisen hiilaripommin (muuttuu sokeriksi) että vatsa turpoaa mutta ilma ei tule ulos! Eli ilmaa on ja tulee koko ajan kaikesta mitä syön mutta poistuminen (hajoaminen suolistossa itsekseen ilman piereskelyä) on muutaman tunnin juttu. Ja koko sen ajan vatsa pyöreänä, housut kiristää, tukala olo kuin olisin syönyt kaksi kiloa tuoretta vehnäpullaa.
        Repikää siitä huumoria...

        niin ei tule paukun paukkua, ei edes pientä tuhnua.


      • Anonyymi
        alle 50g kirjoitti:

        niin ei tule paukun paukkua, ei edes pientä tuhnua.

        Tuleeko muilla pieruja annostuksina, silloin joutuu pesumaakariksi pierumaakarin hommista. Näin isoja eroja on maakariuudessa,!
        On kyllä sitte huomattava ero myös löyhkässä!
        Joku saattaa jopa kysyä, onko paskit housusa? Kaikkea röyhkimyksiä meissä immeisissä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe