Nelonen Klo: 22.00 Pvm: 24.02.2009
Ilmavaivoille on helppo naureskella, jos ei satu olemaan krooninen piereskelijä. Sata flatusta päivässä rajoittaa sosiaalista elämää merkittävästi. Brittiläinen dokumentti seuraa nolosta vaivasta kärsiviä englantilaisia ja amerikkalaisia. Dokumentti.
Paukku tulee?
4
363
Vastaukset
- kaasuuntuvat
kuin ilmapallot! Arominvahventeet aiheuttavat närästyksen lisäksi mm. ilmavaivoja. Syökää vain niitä marinoituja lihoja ja ropsikaa tanakka kerros aromisuolaa, Saatte nipun vaivoja ja kaupan päälle kenties jo 50:nä dementian.
- muitakin aiheuttajia.
Minä olen sokeriton (ilman lisättyä sokeria), viljatuotteista syön 3-5 kertaan VUODESSA tattaria, kerran KUUKAUDESSA enää ruisleipäviipaleen ja paketista vielä tarkastan ettei leivonnassa ole käytetty muita viljatuotteita. Jyviä en ole syönyt useisiin vuosiin! Niitä syödessäni tuntui että piereskelen itseni hengiltä :(
Minun ei enää nykyisin tarvitse syödä kuin vaikkapa jokin hedelmä, omena esim. niin johan oma elimistö rakentaa siitäkin sellaisen hiilaripommin (muuttuu sokeriksi) että vatsa turpoaa mutta ilma ei tule ulos! Eli ilmaa on ja tulee koko ajan kaikesta mitä syön mutta poistuminen (hajoaminen suolistossa itsekseen ilman piereskelyä) on muutaman tunnin juttu. Ja koko sen ajan vatsa pyöreänä, housut kiristää, tukala olo kuin olisin syönyt kaksi kiloa tuoretta vehnäpullaa.
Repikää siitä huumoria... - alle 50g
muitakin aiheuttajia. kirjoitti:
Minä olen sokeriton (ilman lisättyä sokeria), viljatuotteista syön 3-5 kertaan VUODESSA tattaria, kerran KUUKAUDESSA enää ruisleipäviipaleen ja paketista vielä tarkastan ettei leivonnassa ole käytetty muita viljatuotteita. Jyviä en ole syönyt useisiin vuosiin! Niitä syödessäni tuntui että piereskelen itseni hengiltä :(
Minun ei enää nykyisin tarvitse syödä kuin vaikkapa jokin hedelmä, omena esim. niin johan oma elimistö rakentaa siitäkin sellaisen hiilaripommin (muuttuu sokeriksi) että vatsa turpoaa mutta ilma ei tule ulos! Eli ilmaa on ja tulee koko ajan kaikesta mitä syön mutta poistuminen (hajoaminen suolistossa itsekseen ilman piereskelyä) on muutaman tunnin juttu. Ja koko sen ajan vatsa pyöreänä, housut kiristää, tukala olo kuin olisin syönyt kaksi kiloa tuoretta vehnäpullaa.
Repikää siitä huumoria...niin ei tule paukun paukkua, ei edes pientä tuhnua.
- Anonyymi
alle 50g kirjoitti:
niin ei tule paukun paukkua, ei edes pientä tuhnua.
Tuleeko muilla pieruja annostuksina, silloin joutuu pesumaakariksi pierumaakarin hommista. Näin isoja eroja on maakariuudessa,!
On kyllä sitte huomattava ero myös löyhkässä!
Joku saattaa jopa kysyä, onko paskit housusa? Kaikkea röyhkimyksiä meissä immeisissä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?475937Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki593504- 1862759
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t132685mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132309- 322245
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182037- 181845
- 1481399
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2811322