Nelonen Klo: 22.00 Pvm: 24.02.2009
Ilmavaivoille on helppo naureskella, jos ei satu olemaan krooninen piereskelijä. Sata flatusta päivässä rajoittaa sosiaalista elämää merkittävästi. Brittiläinen dokumentti seuraa nolosta vaivasta kärsiviä englantilaisia ja amerikkalaisia. Dokumentti.
Paukku tulee?
4
818
Vastaukset
- kaasuuntuvat
kuin ilmapallot! Arominvahventeet aiheuttavat närästyksen lisäksi mm. ilmavaivoja. Syökää vain niitä marinoituja lihoja ja ropsikaa tanakka kerros aromisuolaa, Saatte nipun vaivoja ja kaupan päälle kenties jo 50:nä dementian.
- muitakin aiheuttajia.
Minä olen sokeriton (ilman lisättyä sokeria), viljatuotteista syön 3-5 kertaan VUODESSA tattaria, kerran KUUKAUDESSA enää ruisleipäviipaleen ja paketista vielä tarkastan ettei leivonnassa ole käytetty muita viljatuotteita. Jyviä en ole syönyt useisiin vuosiin! Niitä syödessäni tuntui että piereskelen itseni hengiltä :(
Minun ei enää nykyisin tarvitse syödä kuin vaikkapa jokin hedelmä, omena esim. niin johan oma elimistö rakentaa siitäkin sellaisen hiilaripommin (muuttuu sokeriksi) että vatsa turpoaa mutta ilma ei tule ulos! Eli ilmaa on ja tulee koko ajan kaikesta mitä syön mutta poistuminen (hajoaminen suolistossa itsekseen ilman piereskelyä) on muutaman tunnin juttu. Ja koko sen ajan vatsa pyöreänä, housut kiristää, tukala olo kuin olisin syönyt kaksi kiloa tuoretta vehnäpullaa.
Repikää siitä huumoria... - alle 50g
muitakin aiheuttajia. kirjoitti:
Minä olen sokeriton (ilman lisättyä sokeria), viljatuotteista syön 3-5 kertaan VUODESSA tattaria, kerran KUUKAUDESSA enää ruisleipäviipaleen ja paketista vielä tarkastan ettei leivonnassa ole käytetty muita viljatuotteita. Jyviä en ole syönyt useisiin vuosiin! Niitä syödessäni tuntui että piereskelen itseni hengiltä :(
Minun ei enää nykyisin tarvitse syödä kuin vaikkapa jokin hedelmä, omena esim. niin johan oma elimistö rakentaa siitäkin sellaisen hiilaripommin (muuttuu sokeriksi) että vatsa turpoaa mutta ilma ei tule ulos! Eli ilmaa on ja tulee koko ajan kaikesta mitä syön mutta poistuminen (hajoaminen suolistossa itsekseen ilman piereskelyä) on muutaman tunnin juttu. Ja koko sen ajan vatsa pyöreänä, housut kiristää, tukala olo kuin olisin syönyt kaksi kiloa tuoretta vehnäpullaa.
Repikää siitä huumoria...niin ei tule paukun paukkua, ei edes pientä tuhnua.
- Anonyymi
alle 50g kirjoitti:
niin ei tule paukun paukkua, ei edes pientä tuhnua.
Tuleeko muilla pieruja annostuksina, silloin joutuu pesumaakariksi pierumaakarin hommista. Näin isoja eroja on maakariuudessa,!
On kyllä sitte huomattava ero myös löyhkässä!
Joku saattaa jopa kysyä, onko paskit housusa? Kaikkea röyhkimyksiä meissä immeisissä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514