Olli räväytti kolmikierroksisen harjoitussession toisella kierroksella päivän pisimmän, 134,5 metriä kantaneen leiskauksen. Rovaniemeläinen jätti harjoitukset kahteen hyppyyn.
Ps. Kuinkahan itse kisassa "Polla" kestää,,toivottavasti hyvin.
OLLI
Räväytti
2
514
Vastaukset 2
- TyhmäOlli
vitut toimittajan silmille
- Median Orja
Ku Olli ei vastaa mitään niin toimittajat alkavat haukkua ollia. Suomessa helppoa. Esim espanjassa kokeilkaapas toimittajat haukkua jalkapallo tähteä. No siihen se haukku taitaisi jäädä!! koska olisi sen jälkeen vaikeata liikkua espanjassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 102913
- 98866
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52661Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34615Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5531- 46525
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42475- 54468
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17456- 45447