Osku heinä!!

voihan järkytys

Ostaako kukaan marsuilleen osku heinää? Itse ostin äskettäin lähikaupasta yhden paketin, kun jostain kumman syystä olin unohtanut täydentää heinävaraston. Ostin siis kauppareissulla ja järkytyin miten kamalan korsista ja ihmeellisen (teollinen??) hajuista se on! Mietin jopa uskallanko syöttää sitä possuilleni, mutta pakkohan sitä oli sen kerran antaa.
Onko muilla ollut samoja kokemuksia, vai sattuiko minulle vain huono säkki?

18

4644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fadf

      jokainen mun ostama osku heinä pussi on ollut homeessa. enpä osta enään, enkä suosittele sen ostamista/syöttämistä marsuillesi..

    • x-marsu

      Valitettavasti olen joutunut välillä turvautumaan ns. markettiheinään. Kovin usein se on todella huonolaatuista, mutta ei toki aina... Välillä jopa parempaa kuin eläinkaupasta tai maatilalta hankittu.

      "Markettiheinän" laatua saisi varmasti parannettua, mikäli ihmiset jaksaisivat laittaa aina huonon tuotteen eteen tullessa palautetta asiasta. Eli valitat laadusta joko suoraan Oskulle tai sitten kauppaan, josta ostit tuotteen.

      Toki voi jättää markettiheinät ostamatta tekemättä valistusta, koska muualta saa parempaa varmaankin. Mutta ei ole ensimmäinen kerta, kun kuulee, ettei aloittelevan lemmikinomistajan esim. kanille syötetä heinää, koska se ei suostu syömään sitä mitä lähimarketista ostetaan (sitä pölypaalia).

      Joten reklamointia kehiin. :)

    • markettiheinästä

      Muistakaahan se juttu, että eri puolella Suomea heinä tulee eri viljelijöiltä -> jossakin voi olla esim. Oskulla ihan tosi hyvää heinää, mutta jossain taas ihan täyttä pskaa.

      Mutta samoilla linjoilla olen kuin aikaisemmat kirjottajat, että palautetta vaan eteenpäin!

    • itse ostan marsulleni osku-heinää, enkä ole löytänyt siitä mitää moittimista, joten uskaltaa sitä syöttää marsulle ihan huoletta.

      • Rateko Kuski

        Olen ostanut monena vuonna osku heinää ja mielestäni se on parasta mitä kaupasta ylipäätään rahalla saa ostettua. Marsut ja kanimme tykää siitä suunnattomasti.


    • marsupilami

      syötän välillä oskua ja välillä parempaa eläinkaupasta ostettua heinää. Oskun laatu tuntuu välillä vähän vaihtelevan, mutta pääsääntöisesti on ollut ihan kelvollista. Oskua kuluu yleensä hieman enemmän kuin laadukkaampaa heinää, koska marsuni valikoivat oskun seasta parhaat palat ja jättävät osan syömättä, tämä loppuosa käy hyvin peuhaamiseen ja kuivikkeenlisänä. Välillä oskun seasta on löytynyt isompia tikkuja tms, joten kannattaa katsoa mitä häkkiin laittaa. Osku heinä on kuitenkin mielestäni pääsääntöisesti ihan kelvollista.

    • marsurakastaja

      Tykkään itse, ja marsunikin tykkäävät eniten osku-heinästä, musta siinä ei oo mitään vikaa...

    • szgg

      Osku heinässä oli mulöa 2 torakkaa! Ja hometta!

    • ransu9

      Älä koskaan osta Osku heinää !! Ostin kerran ja löysin pyörän avaimen sen seasta ja hometta!

    • marsufani2

      Mullakin oli osku heinässä hometta mutta jostain syystä se oli marsuni lempi heinää...

    • ikarosss

      Osku voi näyttää heinästä vähemmän tietävälle hyvältä, mutta ostakaapa eläinkaupasta kunnon (luomu)heinää ja verratkaa niitä korsia.

    • Marsunen15

      Ostan ja ei oo tullu mitään jalmarsut tykkää (-:

    • Viesar

      Meillä jäi kaneilta Osku-heinät syömättä. Eivät koskeneetkaan.

    • Anonyymi

      Älä koskaan osta Osku heinää! Kerran ostin marsuilleni ja löysin seasta 2torakkaa ja hometta. Osku heinä ei myöskään kelvannut marsuilleni jättivät kaiken syömättä eivät edes koskeneet. Ostakaa laadukkampaa heinää eläinkaupasta! Olen puhunut.

    • Anonyymi

      Itsellä ei ole ollut huonoja kokemuksia Oskun heinistä, ennen kuin löysin sieltä tänään homehtuneen ja kovettuneen hedelmän joka vaikutti mandariinilta? Enää en suosittele, käytin heinää 2 vuotta mutta nyt kyllä vaihdan!

    • Anonyymi

      Itselläni on pari kertaa ollut osku heinää enkä ole huomannut mitään erikoista. En kuitenkaan suosittele osku heinää. Ystäväni oli ostanut kerran osku heinää ja sieltä seasta löytyi mandariinin kuoria ja joitakin torakoilta näyttäviä ötököitä. Marsuni eivät hirveästi välitä osku heinästä joten olen tilannut oikeasti laadukasta heinää eläin kaupoista. Eli joskus osku heinien seasta voi löytyä mitä tahansa torakoita ja pulun p*skaa. Eli en suosittele.

    • Anonyymi

      Meidän pussista löytyi kuollut sammakko!

      • Anonyymi

        Voi että! Itse huomasin että kaupasta ostetut heinät ovat värittömämpiä korsia kuin eläinkaupasta ostettu, vihreämpi, paremman laatuisen tuntuinen. Kaneille on kelvannut se heinä mitä annan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe