Eli kyseinen peli pyörii ajoittain kuin hidastettuna.
Koneeni on Acer 5520G 2.0GHZ ATI RADEON 1024 MB
2 GB DDR.
Olen ottanut kaikki muut ohjelmat taustalta pois päältä eikä siltikään pelitä. Neuvoja?
NHL 09 PC
tökkii todella pahasti
2
718
Vastaukset
- muuten ois hyvä peli
Sama juttu. ekat pari kuukautta peli toimi moitteettomasti, eli kone jaksaa sitä pyörittää ihan hyvin. Nyt se pätkii ensin aaltoilevasti eli hitaasti-hitaammin-hitaasti-hitaammin...
noin sekunnin seteissä. Kunnes lopulta niin hitaasti ettei viitti ees katella mokomaa.
Ois hyvä peli harmi ku on tollanen vika. Ja mitään patcheja /päivityksiä ei ole tietääkseni olemassa! - NHL-fani
Mullakin on samanlainen vika. Ilmennyt vasta juuri. Vituttaa aika suunnattomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645