miksi olla ex-miehen kanssa sillai...

rituliina

Erosi
n miehestäni syksyllä 80.Hänellä oli jo toinen. Itse menin naimisiin -84, ja olen edelleenkin. Kaikki nämä vuodet olen rakastellut ex:äni kanssa satunnaisesti silloin tällöin. Pidämme tiivistä yhteyttä perheiden kesken...mm kun hän täytti 50 v, olimme mieheni kanssa juhlimassa häntä. Lastenlapset kutsuvat "uutta" miestäni ukiksi, eivät oikeaa ukkia. Rakastan todella entistä miestäni: piristää, kun saan hänet silloin tällöin syleilyyni ja harrastamaan sexiä. Ehkä en täytä oikean mummin "mittoja", mutta tämä järjestely sopii minulle. Mieheni ei tietenkään tiedä mitään näistä sextailuista, eivätkä lapseni... saatikka lastenlapset! Että näin onnellinen MUMMO.

5

14458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin vaa

      kokemusta on !

      • Eve

        mulla se ei kyllä ole kestänyt noin montaa vuotta, mutta periaatteessa sama asia...Erosin exästäni 2,5 vuotta sitten, hän on kihloissa ja minä olen kihloissa nykyään ja ollaan onnellisia omissa parisuhteissamme, mutta silti olemme erostamme asti harrastaneet seksiä vähintään kerran kuussa, mutta alussa useammin, kerran viikossa, nyt siitä on tullut jo satunnaisempaa, mutta vakituista...ollaan mietitty, mutta ei keksitä kumpikaan siihen mitään syytä, muuta kun se että halutaan toisiamme, en kuitenkaan rakasta häntä, vaan omaa kihlattuani, mutta tuntuu hyvältä exänikin kanssa... tää sopii mulle, ja exälleni, kihlatuillemme ei, mutta hehän eivät sitä koskaan saa tietää...


    • saippuaa

      itselläni on sama ongelma.....
      Erosin juuri entisetä poikakaveristani toisen pojan takia ja silti harrastan seksiä molempien kanssa mutta nykyinen poikakaverini ei tiedä siitä tietenkään mitään.......
      mun mielestä se oikein niin kauan kunnes siitä ei jää kiinni tai sitten kun ittestä tuntuu pahalta....
      Siinä vaiheessa kannattaa miettiä mitä tekee

    • xxxxx

      Jotain tuossa tarinassa on koskettavaa...mutta tosiasia on , että olet säälittävä horatsu. Valitan...mutta olet säälittävä.

    • ihana yö

      Mulle kävi näin, että törmäsin ex-avovaimoon kaupungilla ja istahdimme jutteleen niitä näitä. Kummankin puheista ilmeni,että ikävä on ollut, vaikka kummallakin on uudet heilat. Kutsuin hänet kotiini punaviinille ja lähdimme oitis. Eihän siinä kauaakaan mennyt, kun vaatteet oli lentäneet nurkkaan ja olimme täydessä touhussa.
      Kummallakin olivat puolisot jossain reissussa, joten saimme viettää kiihkeän yön, ei siinä paljoa ehtinyt nukkumaan, kun nautimme toisistamme. Aamulla sovittiin ,että tehdään tämä uudestaan kun on mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe