Moi vaan!
Eli stringeistä haluisin vähän kysyä, lähinnä miessukupuolelta siis...
Mitä mieltä ootte stringeistä pullukalla, hieman lihavalla naisella? Onko pahannäköstä? Kummat sopii tämmöselle vähän pullukalle mieluummin, stringit vai tavalliset pikkuhousut?
Miksei tätä vois kysyä naisiltakin... Eli mitä naiset on tästä mieltä?
Ja sitten toisaalta... Te muut vähän isommat tytöt tai naiset, käytättekö stringejä?
Itse siis olen tällanen vähän pyöree, nuori naisenalku, ja mieleni tekis hankkia stringit, mutta ajattelin, että näyttääkö ne rumilta mun pullukassa vartalossa..?
Ja sitten asiallisia vastauksia, kiitos!
Stringeistä
22
5308
Vastaukset 22
- nainen
Olen itse melko hoikka nainen ja käytän silloin tällöin mielelläni stringejä.
Aina kuitenkin valitsen alushousut päällyshousujen mukaan. Jos on housuissa matala vyötärö, alle kuuluu tavalliset mieluusti matala vyötäröiset alushousut. Mikään ei ole kaameamman näköistä kuin housujen alta paistavat stringit ja vielä väleistä pursuava makkara. YÄÄÄKKK!!!
Harkintaa hyvät tytöt ja naiset!!!! - --------------
Jos hankit stringit, niin osta tarpeeksi isot. Järkkyä jos ne on liian tiukat ja makkarat pursuaa joka puolelta...
- Pnzer
Eikös se oo ihan sama mitä sä käytät jos oot pullukka. Et sä kuitenkaan mitään poikaa/tyttöö koskaan sais.
- milla
xl kokoinen nainen saa miehen siinä missä xs kokoisetkin! mun mielestä ihan minkä kokoinen nainen voi käyttää ihan minkälaisia alushousuja vaan, ihan oman mielen mukaan vaan :)
- fgsdfs
älä osta. käytä mielummin tavallisia. näyttää vaan ällöttävältä pulleammilla ihmisillä :/.
- HannaH
kokeilemallahan se selviää pidätkö niistä jalassa ja miltä näytät. Itse voin vakuuttaa että näytän hirveältä ilman päällyshousuja pelkät stringit jalassa! että kannattaa kokeilla päällyshousujen kanssa.Mun peppuni on ihan muodokas, ja kyllä siihen sopii stringit. mutta littapeppusille en suosittele.... hirveää katseltavaa...
- Pikkutyttö
No jaa, itse olen myös isokokoinen nainen, ja stringit on mielestäni ison pepun takia ikävän tuntuiset jalassa. Senpä takia käytän tavallisesti alkkareita jotka on vaan mahdollisimman hyvän tuntuiset. Poikaystävän kanss ayönvietot on sitten asia erikseen, silloin voi pukeutua vähän epämukavamminkin tuhmiinkin vaatteisiin..Kokeilemalla löydät mikä sulle on parasta. Miehet tykkää niin eri asioista että tyhjentävä vastausta tähän kysymykseen on mahdoton saada. Suurin os(?) miehistä ei edes tykkää isokokoisista naisista, muta taas minun oma ihana poikaystäväni pitää liahoja naisia epämiellyttävinä. Kaikki tykkää niin eri asioista.
- ...hmm
Itse olen L/xl kokoinen naisen alku ja olen kyllä itse tykästynyt stringeihin kokonaan.Kokeile ihmeessä ja katso kuinka käy.
- sopii kaikille...:)
parempi käyttää stringejä kun tavallisia. Stringit kun on jalassa ne ei näy päälysvaatteiden päälle.
Stringit sopii kaikille ja takamus pääsee oikeuksiin. - Muhku
Kiitos paljon jo tähän mennessä tulleista vastauksista!
Unohdin tosin mainita tuossa kysyessäni, että ois myös kiva, jos laittaisitte vaikkapa vastauksen loppuun sukupuolenne... Ja miksei vaikka iän, jos haluatte.
Kiitos! - Mies
Stringit näyttää aina hyviltä. Go for it.
- artsi
kyllä stringit sopii vähän lihavammallekin,käyttäähän moni lihavahko mieskin esim. tangoja
- joey
...
- Jupe
joey kirjoitti:
...
Mää oon lihava mies ja käytän stingeja ja tangoja ja ne kivat päällä ja sillä siisti. Ja sulle kiva tyttönen käytä vaan sinäkin stringejä ne sopii vallan mainiosti myös pullukoilla ja ovat vielä ihan hyvän (seksikkään) näköiset.
- boy21
Muodokkaalle sopii stringit (erit. tangastringit)
Jos sul on söpö masu ni suosittelen matalalantioisia tiukkoi farkkui, niin että masu tulee söpösti napin päälle. Ja takaa näkyy kaistale paljasta ja stringien yläosa.
Varsinkin jos housut reidest tiukat ni ne pysyy hyvin jalas, ku farkut ei sais valuu puolta peppuu alemmas. Puolipeppu alkaa olee jo aika pervoo, mut siin sit viimestää nostaa. - Jonttu
Heippa sulle Pullukka! Kuuleppa pullukan päällä stringit on parhaimmillaan, ei ne laihan päällä oo minkään näköset. Ja jos sulla on tavalliset pikkarit ja suorat housut (tai tiukka hame) niin usein ne pikkarit painuu sun pehmeeseen podiin ja se on paljon rumemman näkönen kuin stringit, jotka ei näy samalla tavalla. Siispä hanki ihmeessä stringejä, ne on kuin luotu sulle ja muille pullukoilla. Ja mikä parasta ne on vielä seksikkään näköiset pullukan tytön päällä.
- joops....:)
enenvanhaan oli niih, piti hakea housuista sitä, nyt se on niin että pitää levittää sieltä että löytyy housut, eli stringit..:)
- stringit on tosi seksyt tytöllä, ja sopii myöskin pojille.
- mie
En tiedä, onko tämä asiallinen viesti, yritän tehdä tästä sellaisen. En ole nähnyt stringejä kenenkään pullukan yllä, joten en osaa sanoa, näyttävätkä pahalta, mutta uskoisin ainakin näin. Meidän koulussamme on eräs tyttö, joka on lievästi sanottuna pullea ja kerran tunnilla satuin vilkaisemaan häneen päin ja hänen housunsa olivat niin alhaalla, että stringit "pilkottivat" alta. Se ei näyttänyt kovinkaan kivalta.
Mutta jokaisen oma asiahan se on, mitä pikkuhousuja pitää. Ja tuskimpa sellaisia tilanteita, jossa näyttäydyt stringeissä muille ihmisille, tulee hirveän usein.- joops
mullakin näkyy, mutta vain paljasta ja kapea nauha.
Hopparihousut on juur munankarvojen korkeudella....;)
- stringit on kivat.
- Minä vaan
Mieltä että pullukat ja lihavat ja muutenkin rumat voisivat pitää vaatteensa päällä kaikkina aikoin ja jättää käymättä yleisillä paikoilla..
- Anonyymi
Mun mielestä stringit näyttää todella hyvältä vaikka sinulla vaikka olisit hiukan pullukka, koska ne korostaa sun pepun upeita muotoja, mä ainakin tykkään katsoa stringeihin pukeutuvan naisen puppua
T: Rock henkinen nallekarhu - Anonyymi00022
Mun mielestä sä voit hyvin ostaa stringit ja käyttää niitä koska ne näyttää varmasti upeilta sun vartalolla, koska mun mielestä ne tuovat esiin vain sun naisellisenvhj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841157
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut153858- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.181624- 43615
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606- 30602
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t144601Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61575