Big Ben-ohjaimet

iso ben

Oletteko käyttäneet noita "tarvike-ohjaimia"? Me ostettiin pari kuukautta sitten ja nyt on alkanut Wii katkomaan virtaa aina, kun on tuo big ben-ohjain koneessa kiinni. Onko muilla tehnyt samaa? Surffailin vähän ja nintendon kotisivuilla oli infoa, että nuo tarvike-osat voisivat aiheuttaa toiminta häiriöitä Wiissä...

4

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha pelaaja

      Sun pitää tietysti kokeilla alkuperäistä ohjainta ja katsoa, katkeaako virta senkin kanssa. Jos ei, niin ongelma on silloin tarvikeohjaimessa.

      Myös kannattaa kokeilla tarvikeohjainta kaverin koneessa ja katsoa, miten se reagoi. Nuo toimintahäiriöthän eivät ole pysyviä vikoja, jos ne johtuvat ohjaimesta.

    • tk232323

      Entäpä onko jollain ollut ongelmia Bigben-ohjaimen liittämisessä Wii:n?
      Ei onnistu sitten millään. Ei taida koko bluetooth toimi ohjaimissa (2 kpl).

      Alkuperäisillä ohjaimilla synkkaus toimii edelleen ongelmitta.

    • Myyra666

      Hiphei, onkohan kellään uutta infoa noista bigben wii u pro ohjaimista? Hyvän näkönen ohjain ja niin edelleen mutta onko muuten mistään kotoisin? Ei meinannu löytyä muutenkaan ohjaimesta tietoa.

    • Aitoa olla pitää

      Minä en suosittele yhtään mitään tarvikekapineita mihinkään pelikonsoliin, koskaan, ikinä, milloinkaan. Sitä tuskan määrää, kun tarvikemuistikortti hävitti kaikki pelitallennukset... Eikä vaan minulta, vaan jokaiselle pelaajalle lähipiirissäni on käynyt tämä sama. Siitä lähtien on jokainen maksanut kiltisti enemmän ja ostanut alkuperäisen muistikortin (no nykyvehkeissä niitä ei enää olekaan).

      Tarvikeohjaimissa ilmeisesti madcatz onnistuu tekemään kohtuullista laatua, mutta kyllä se laitteen oma alkuperäinen ohjain on aina se paras valinta. Hinnastaan huolimatta. Tarvikekapistuksilla saa yleensä vaan halvalla paljon ongelmia pelaamiseen. Minä en niihin enää suostu koskemaan. Ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe