Kymmenen vuotta vanhan, uskomattoman hyvät ajo-ominaisuudet, tuli meille kakkosautoksi, kysyn kuinka on ruotemista kestämään, ja mitä pitäää ottaa huomioon, näikin vanhassa autossa, kiitos vastauksista.
Vastaukset 8
- Kari 1
Oli kyse ruostumisesta.
- ei.....
helposti ruostu. Tyyppivikoja tuonikäiselle Cliolle ovat etujousten katkeaminen, lämmityslaitteen tukkeutuminen ja puhaltimen viat. Jos on alle 150.000 ajettu, niin ei huolta, vikoja tulee vasta sen jälkeen.
- Kari 1
Kiitti kiitti.
- Renault man
Sähkövikoja tulee muutaman vuoden käytön jälkeen. Niissä on se hyvä puoli, että kätevä voi korjata pienet viat itse. Kunhan ensin ymmärtää, missä vika on oikeasti.
Renaultissa on paljon elektroniikkaa. Miellyttävä käytössä, mutta vikamahdollisuuksia on myös enemmän. Kokemuksen mukaan vikoja voi tulla perän jälkeen lyhyen ajan sisällä ja sitten auto toimii hyvin pitkänkin aikaa.
- havainnut vielä
ruostumista 3 vuotta sitten käytettynä ostamassani vm-98 Cliossa. Tosin jouduin uusimaan etupyörien laakerit alle 100tkm:ssä.
- Kari.
Tänään ei oikein lähtenyt lämpimänä kulkemaan, tuntuu kuin olisi puolet vetoa olisi kadonnut, pikkuisen kuin ajaa enemmän, moottori nytkähtää kaikki veto on taas tallella. Onko kyse puolat tai saako liikaa bensiiniä tai tulpat kaasari eli mikä, ja mihin viedä auto tarkastuttamaan asia kiitos.
- huomannut vain
Kari. kirjoitti:
Tänään ei oikein lähtenyt lämpimänä kulkemaan, tuntuu kuin olisi puolet vetoa olisi kadonnut, pikkuisen kuin ajaa enemmän, moottori nytkähtää kaikki veto on taas tallella. Onko kyse puolat tai saako liikaa bensiiniä tai tulpat kaasari eli mikä, ja mihin viedä auto tarkastuttamaan asia kiitos.
sen, että pitäessäni lokilämmitintä päällä vain lyhyen aikaa, niin eipä käynnistykään ensi starttauksella, kuten tekee sekä kylmiltään tai tarpeeksi lämpimänä.
Menee kai polttoainesäätö jotenkin vinksalleen tästä ärsytyksestä? - Renault man
Kari. kirjoitti:
Huollon jälkeen autolla ajettiin noin 2 000 km. Toimi hyvin. Sitten moottorista meni terä. Ihan kuin kävisi 3:lla pytyllä. 70 km/h yli ei vauhti noussut. Tätä kesti aikansa muutama päivä. Sitten kun yhden kerran auton käynnisti, se toimi taas normaalisti.
Tämä on ihmetyttänyt. Elektroniikka on sekoillut? Tapauksen jälkeen on ajettu noin 20 000 km ilman ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981495Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10619- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461