Mulla on nyt tasan 6kk ennenku oon 18v. Millonkas toi autokoulu kantsii alottaa et sais kortin hetiku on 18v ? Kantsiiko käydä koulun kautta vai ettii ite se mesta ja jos mul on kesäkuus 1kk duunia ja sillon ei pääse autokouluu eiks ois hyvä käydä jotain kurssei etukäteen. Kelasin mennä seuraavaan koulun autokouluun mikä alkaa, vai onko liian aikasta ?
autokoulu
3
391
Vastaukset
- sä käydä
teoriat ja ajotunnit ennen kuin täytät 18v tosin siinä ei ole mitään järkeä kun on mahdollisuus että unohtaa autokoulun asioita inssiä varten..Ja et kuitenkaan korttia saa "heti" kun täytät 18vuotta kun autokouluissa on varmasti muitakin oppilaita..
Ja muista että hätiköiminen ei aiheuta muuta kuin onnettomuuksia. Itse otin teoria tunteja joku pari kuukautta ennenkuin täytin ja ajotunnit kuukautta ennen ja kortti oli ennen kesää..olisiko ollut toukokuun puolella..(täytin maaliskuun puoli välissä) - joku alle 2kk
Jos alottaa suunnilleen 2kk ennen kun täyttää, niin kortti on suoritettu melko varmasti aika lähellä synttäripäivää.
Ainakin ittelläni teoriatunnit oli iltakuudesta alkaen ja ajotunteja pysty sopimaan oman -ja opettajan aikataulun mukaan. - ++++
ittelläni meni n. 2,5 kk kun olin sinä välissä yli viikon kipeä ja samoin autokouluopettajani :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846