OMA NIMI POIS

Neuvokaa

minua ystävällisesti, että jos en halua viestin vastaanottajan näkevän omaa nimeäni hänelle lähettämässäni postissa, niin kuinka saan nimeni pois? Haluaisin lähettää postia ikään kuin anonyymisti.
Voisitteko neuvoa minua kuinka toimia?

Minulla on siis Outlook Express sähköpostiohjelma.

4

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimikö pois vai

ettei näy edes lähettäjän osoite?
      ilmeisesti tarkoitit nimeä. mene asetuksiin ja hae sieltä kohta, mistä saat valkata kuinka lähettäjä näytetään. en muista tarkaa polkua, koska en ole käyttänyt outlook expressiä vuosikausiin.

• osaa löytää

miten se nimi poistetaan tai suojataan. Löydän kyllä Asetukset, mutta sieltä en löydä mistä nimen saa pois. Voisiko joku neuvoa ihan tarkan polun?

• Nero Burner
        osaa löytää kirjoitti:

miten se nimi poistetaan tai suojataan. Löydän kyllä Asetukset, mutta sieltä en löydä mistä nimen saa pois. Voisiko joku neuvoa ihan tarkan polun?

anonyymiteetin nosto. Varminta on, että teet sille koneelle ensinnäkin käyttäjätunnuksen, joka viittaa jonnekin muualle kuin sinuun, kuten "Erään tasavallan Presidentti" ja sitten teet itsellesi uuden sähköpostitilin näin, että "Erää[email protected]" ja tuot sen Oulookin yhteystietoihisi, jos haluat paluupostiakin.

Tietysti, jos kirjoittaa pelkkää asiaa, niin ei tarvitse tuollaiseen monimutkallisuuteen ryhtyä: jossain vaiheessa kirjaudut epähuomiossa kuitenkin väärällä tunnuksella ja lähetät postejasi entiseen malliin ja sen jäljestä joka puolella Internetiä tiedetään kuka se sylttytehdas oli.

• jokin ilmainen
        osaa löytää kirjoitti:

sähköposti, vaikkapa suomi24, jossa sähköpostiosoitteeksi laitat aivan jonkin muun kuin oman nimesi. Pitää siis perustaa suomi 24:n sivuilla (posti)Sitten vain perustat sen koneellesi. Näin minä tein Windows Mailiin (entinen Outlook Expres). Minulla on siellä nyt kaksi ja ohjelma hakee molemmat. Itselläni tosin toinen on gmail, koska siellä sivuilla kerrottiin erittäin tarkasti miten se saadaan W. Mailiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe