En suosittele kyseistä liikettä omistajan ylimielisen ja nousukasmaisen käytöksen takia,parempaa palvelua löytyy kyllä muualta.
MP-TUKKU OY
8
4059
Vastaukset
- Villekuski
Yhden mopon Matilta ostaneena ei voi kun kehua.
Kauppamies ja piti mitä lupasi.- kaupankäyntiä
Hyviä motukoita, ja sanansa mittainen MIES.
Voin suositella 100%.
- Tommi
Mattihan on mukavan letkeä mies ja kaupankäynti on rauhallista kuin ennen vanhaan. Itse oon ostanut yhden pyörän ja kaveri myös, molemmat toimi kuin junan vessat ja hinnatkin oli kohdallaan. Suosittelen kyllä minäkin!
- kai.,.
Tuo hinta voipi aluksi tuntua edukkaalta mutta myöskin jälleenmyyntiarvo on huomattavasti alempi kuin suomipyörällä,joten lopullinen hinta voipi olla ihan jtkn muuta....
- Jöördis
-Olisiko syytä vilkaista peiliin, yleensä saa sitä mitä tilaa. Aina ei kemiat kohtaa, mutta MP-tukun pitkäaikaisena asiakkaana tuntevana voin sanoa että jos olet tuollaista kohtelua saanut , olet sen ansainnutkin.
- noin kuten
kirjoitit, mp-liikkeisiin pitää mennä "hattu kourassa" :D
- hjyhjtrh
Täyttä paskaa myy. Hyväkuntoinen ja toimiva onkin täysi susi. Mittaristo ei toimi..vilkut ei toimi, renkaan venttiili hajoaa 100 metrin ajon jälkeen, maximivauhti 30km/h. Kyseesä siis moposkootteri. Sitten kaikkia muita pikkuvikoja..kaasu pohjassa alkaa jarruttamaan, palasia pois takavalon ´muovista ym ym ym ja äijä kehtaa väittää, että testattu ja huollettu peli. Sitten ei vastaa edes puhelimeen kun koittaa soittaa asioista. Laitan sellaisen saatanan kampanjan tuota tyyppiä kohtaan tulemaan, etä siitä paskapuljusta ei osta kukaan mitään ikinä
- heihaloo3
Oletko sokea ja tarvitset opaskoiraa..? Jos mainitsemiasi vikoja et havainnut koeajolla ennen kuin ostit kulkupelin aisteissasi on pahoja puutteita... Jos et edes ajanut koeajoa voit katsoa sitä tampiota peilistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904