Kaipaisin hyviä ideoita mistä löytäis hyvä kuntoiset kattet zx-9r vuosimallia -95.. Kun sattui kaatuman tallissa.Väri toivomukset olis vihr/valk/sin
Mistä katteet
4
936
Vastaukset
- zx-9r
Morjensta! kirjotat googleen, niin kyllä löytyy. Itse etsin ulkomailta (kun kerran Suomesta ei löytynyt) undertailia/undertraytä, eli sitä takasisälokaria, mutta pettymyksekseni se ei ollut enään vaivan arvoista.
Muistan kuitenkin bonganeeni kaikki zx:n katteet hintaan 400puntaa. Hintaan ei kuitenkaan sisälly toimituskuluja ja veroja. Myytiin kuitenkin ykstittäinkin.
Kokeilet vaan googlea, niin kyl löytyy. Omista etsinnöistäni on vain kuukausi aikaa.- kawahtaja
on myös oiva ostopaikka. Ajan itse samanlaisella pyörällä kuin sinäkin ja tuolta ebaysta olen ainakin tähän saakka onnistunut löytämään tarvitsemani osat ja vieläpä huomattavasti edullisemmin kuin täältä kotomaasta.
- Vanha zx9r-95
kawahtaja kirjoitti:
on myös oiva ostopaikka. Ajan itse samanlaisella pyörällä kuin sinäkin ja tuolta ebaysta olen ainakin tähän saakka onnistunut löytämään tarvitsemani osat ja vieläpä huomattavasti edullisemmin kuin täältä kotomaasta.
Olen sitä selaillut,ja löytyy sieltä kaiken näköistä osaa,mutta ei o sattunu silmään etsimäni sivukatetta,tankkia ja muuta kyllä löytyy..Ja Ruotsista löytyis hyväkuntoinen etumaski,sama väri ja kaikki..Vain jatkettava entsintöjä
- Vanha zx9r-95
Kokeiltu on,ja linkkejä löytyy vaikka muille jakaa,kunhan löytäis sen yhden oikean sehän riittäis!
Mutta ei ole onnistanut vielä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885