Tervehdys!
Kahden viikon päästä on edessä 2kk matka ympäri Aasiaa ja ekana etappina on Hong Kong. Tarvitsen matkalleni kannettavan tietokoneen työn tekoon(=pokeri) ja mietin ny kannattaisiko ostaa kone Suomesta käytettynä vai Hong Kongista uutena? Millainen hintataso on HK:ssa läppäreissä verrattuna Suomeen? Miten toimii takuuasiat jne.?
Kiitokset jo etukäteen vastanneille!
Kannettava tietokone Hong Kongista?
Hong Kongiin
2
938
Vastaukset
- msktv
No itse olen tällä hetkellä majaillut täällä reilun viikonpäästä kaksikuukautta ja mitä itse olen seuraillut niin lähtöhinnat merkkiliikkeissä ovat jopa kovemmat kun suomessa, esim. Asus EEE 901 maksaa täällä melkein 4000HKD, eli noin 400e, kun sen suomesta saa noin 350e.
Mutta poikkeuksiakin on toki jos jaksaa etsiä konetta. Ja täällä myytävissä läppäreissä on järestään kiinalainen käyttis.
Joten melkein suosittelen suoemsta ostamaan koneen, saat ainakin skandi näppiksen... - Kostuu
eikö kannata unohtaa asia jos käytettyä pitää haaveilla...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703