Moikka! Kertokaapa ystävällisesti,mikä koiran ruoka on mielestänne parasta juniori-ikäiselle bokserille (eli 1/2 v. ->)? Ja tietty perustelut miksi? Ruokia on tarjolla ihan mielettömästi ja sisältöeroja tosi vaikee vertailla eikä myyjätkään oikein tunnu osaavan sanoa mikä ois paras merkki...
Ruoka-asiaa
2
703
Vastaukset
Minä syötän Royal Canin'n Boxer Junioria mun 7kk pennulle. On ehkä kalleinta, mutta parasta tähän mennessä. Myös Royal Canin'n Maxi Junioria olen joskus ostanut jos Boxer J.tä ei ole ollut, ja sekin on ihan ok, mutta tuo tälle jo valmiiksi niin energiselle tapaukselle vähän mahdottoman määrän elämäniloa lisää ;) Eloisa se on ja saa ollakin, mutta tuon ruuan kanssa oli niin vauhkona ettei malttanut tai muistanut keskittyä oikein mihinkään mitä oltiin opeteltu. Mm. sisälle pissailua leikin kesken ja lenkillä vauhkoilua jne. En tosin tiedä johtuuko se ruoasta, mutta kolmen kerran aikana kun olen jakson syöttänyt tuota toista, on tämä sama ilmiö toistunut.. Ja Maxi Junior on muistaaakseni vieläkin kalliimpaa. 12 kg n. 70€.
- boxer fan
Muistin nyt vasta vastata ja kiittää neuvosta. Hinta ei vaikutta merkin valintaan, pentuni saa parasta laatua. Onpahan sitten isompana/vanhempana kestävämpi kaiken järjen mukaan.
Boksuillaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885