Norski

ymmärtää

Jacobsenilla on viisautta ja tunneälyä.


- Oberstdorfin lehdistötilaisuudessa hän kuiski korvaani, ettei tuntenut oloaan luottavaiseksi haastatteluissa. Minun mielestäni hän on hieman ujo. En usko hänen yrittävän pakoilla. Ehkä hän suojelee tällä tavalla itseään, Jacobsen arvioi Ollin käytöstä.

4

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urheilijan alulle

      on tehtävä huippu-urheilun pelisäännöt selväksi. Jos ei niitä pysty tai halua noudattaa, on tyydyttävä kansallisiin kisoihin. Urheilijan on muistettava, että maajoukkueessa hän on "tilivelvollinen" omalle maalleen eikä ainoastaan itselleen.

      • selviksi.

        Uskoisin että tuo asia onkin jo valmentajille aika selvä.
        Ongelmana ovat jotkin amatöörivalmentajat jotka vievät näitä erikoistapauksia eteenpäin. Hiihtoliitolle nämä ruodusta poikkeavat ovat aika ongelmallisia; heitä kun ei voi sulkea pois esim SM kisoista. SM-kilpailussa menestyneiden syrjäyttäminen toistuvasti edustustehtävistä on taas aika ongelmallista tahraamatta tätä yleistä "reilun urheilun" julkisivua.

        Eli kannattaisi siis vielä rajata nuo mainitsemasi kansalliset kisat niin, ettei näitä häiriköitä päästettäisi samoihin kilpailuihin "valittujen" urheilijoiden kanssa.


      • minäminäminäminäminä

        Minusta on ihan loistavaa että joku kaveri hyppää vaan mäkeä eikä anna niitä saatanan turhia kommentteja tyyliin: "Ihan hyvä rako oli. Keulalla vähän myöhästyin." Kuka semmosta paskaa jaksaa kuunnella. Tosin koko laji on kyllä tylsää kuin kuolema. Itse hyppääminen on varmasti saakelin kivaa, mutta se kattominen sitten. Ne 30 ekaa miestä tulee melkein samoihin kuoppiin ja ainoa viihdyke on jos joku sattuisi vaikka kaatumaan. No okei, joku siellä loppupuolella vähän kohauttaa kun vetäseekin aika lailla pitemmälle. Se siinä sitten. Myönnän, ei tarvitse katsoa jos ei tykkää.

        Mutta sanoisin, että Ollin poika on pirun mielenkiintonen kaveri niihin kaikkiin vässyköihin nähden, jotka selittää sitä tätä koska mainosfirman mulkut on käskeny. No, tulihan tuota kielensyntiä nyt yhelle päivälle. Moro.


      • kansainvälisiin
        minäminäminäminäminä kirjoitti:

        Minusta on ihan loistavaa että joku kaveri hyppää vaan mäkeä eikä anna niitä saatanan turhia kommentteja tyyliin: "Ihan hyvä rako oli. Keulalla vähän myöhästyin." Kuka semmosta paskaa jaksaa kuunnella. Tosin koko laji on kyllä tylsää kuin kuolema. Itse hyppääminen on varmasti saakelin kivaa, mutta se kattominen sitten. Ne 30 ekaa miestä tulee melkein samoihin kuoppiin ja ainoa viihdyke on jos joku sattuisi vaikka kaatumaan. No okei, joku siellä loppupuolella vähän kohauttaa kun vetäseekin aika lailla pitemmälle. Se siinä sitten. Myönnän, ei tarvitse katsoa jos ei tykkää.

        Mutta sanoisin, että Ollin poika on pirun mielenkiintonen kaveri niihin kaikkiin vässyköihin nähden, jotka selittää sitä tätä koska mainosfirman mulkut on käskeny. No, tulihan tuota kielensyntiä nyt yhelle päivälle. Moro.

        kisoihin omilla rahoilla. On vain laulettava niitä lauluja mitä sponsorit käskee.
        Tähän on tultu, valitettavasti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe