Onkos Sony Ericssonin puhelimissa jotain tyyppivikoja?
Itse ostin w595 puhelimen kuukausi taka perin. Nyt on viimeisen viikon aikana alkanut ilmetä sellaista ongelmaa ettei puhelimeeni saa yhteyttä. Enkä itse saa soitettua/lähetettyä viestejä, ellen ensin sammuta puhelinta hetkeksi. Näytöllä näkyi aluksi H-kirjain kuuluvuustolppien vieressä, enää ei.. Ja kuuluvuustolpatkin heittävät häränpyllyä.
Johtuuko tämä liittymästä vai puhelimesta? Ystäväni sanoi, että hänen Sony Ericssonin puhelimessa oli ollut samaa vikaa...
Sony Ericssonin vikoja..?
3
747
Vastaukset
- Tyttö nimeltä...
Siis en oo kuullut mistään tyyppivioista. Meillä on perheellä käytössä 4 Sony-Erkkiä, 3 eri mallia. Hyvin ovat toimineet. Oletko mennyt näpelöimään matkapuhelinverkon asetuksia? Tarkista, että ovat kunnossa. Se H tarkoittaa 3 G verkkoa, "HSDPA (lyhenne sanoista High-Speed Downlink Packet Access) on matkaviestinten yhteyskäytäntö, joka nopeuttaa UMTS-pohjaista 3G-matkapuhelinverkkoa." Wikipedia. 3 G ei nyt vielä ihan joka notkelmassa kunnolla toimi, kokeile myös tätä perinteisempää GSM -verkkoa, jos sitten toimii...
- ...
Onko SIM-korttisi minkä ikäinen ?
- Korppi
Kyllä minäkin kallistuisin puhelimen vaikeuteen 3G-verkon ja Gsm-verkon välillä,jos puhelin verkon rajoilla. Asetuksista matkapuhelin verkot ja hyväksyt vain Gsm-verkot. Toivottavasti pelittää, sillä itsellä on ko. merkistä hyvät kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653