Minulla on sellainen ongelma, että kun
-> Avaan dian, se näyttää sen animaatiot
-> Menen seuraavaan diaan ja se näyttää sen animaatiot
-> Tulen takaisin ensimmäiseen diaan, mutta se ei toista animaatiota vaan näyttää "lopputuloksen"
Miten saan tämän pois?
Animaatoiden toisto
4
694
Vastaukset
- mulla ainakin
Niin siis jos siirryt esityksessä edelliseen diaan, niin siirryt sen animaationsysteemin viimeiseen osioon. Pyörittele hiiren rullaa, niin huomaat, että animaatio menee takaperin.
En tiedä onko tähän korjausta, enkä ymmärrä, miksi pitäisi ollakaan. Jos haluat esityksessä vakiosti sen ekan dian uudelleen, niin kopio se sen toisen jälkeen.- edellinen
Tiedänpä sittenkin miten se tehdään:
Jos haluat edellisen dian animaation alkuun, niin siirry siihen sillai, että klikkaa hiiren kakkosnappia ja valitse siitä vaihtoehto "siirry diaan" ja sitten ko. dian numero. Silloin menee animaation alkuun. - apuvaaa
edellinen kirjoitti:
Tiedänpä sittenkin miten se tehdään:
Jos haluat edellisen dian animaation alkuun, niin siirry siihen sillai, että klikkaa hiiren kakkosnappia ja valitse siitä vaihtoehto "siirry diaan" ja sitten ko. dian numero. Silloin menee animaation alkuun.minulla on ideana siis kun minulla on powerpoint esitelmä jossa on "navigaatiovalikko" jossa on hienoja animaatioeffektjä, ja nappeja joista se menee toisini dioihin.
miten saisi toimimaan niin että ainakun painaa nappia joka menee diaan jossa on jo käyty, että se näyttää animaation uudelleen? - sillä alilla
apuvaaa kirjoitti:
minulla on ideana siis kun minulla on powerpoint esitelmä jossa on "navigaatiovalikko" jossa on hienoja animaatioeffektjä, ja nappeja joista se menee toisini dioihin.
miten saisi toimimaan niin että ainakun painaa nappia joka menee diaan jossa on jo käyty, että se näyttää animaation uudelleen?Powerpoint 2007 ohjeessa lukee:
Huomautus Jos dioissasi on mukautettuja animaatiotehosteita tekstissä tai objekteissa, Edellinen-painike suorittaa animaatio-osuuden takaperin sen sijaan, että se siirtyisi edelliseen diaan. Voit välttää animaatiotehosteen käynnistymisen toimimalla tiettyyn diaan siirtyminen -kohdan ohjeiden mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702412Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911576Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281237
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1521111- 1401072
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997