Hola!
Oisko ketään muuta kuka olisi innostunut lähtemään kokeilemaan elämää kanarian saarille ensi talveksi? Itselläni ajatuksena olisi lähteä loppuvuodesta ja pysyä siellä sitten toukokuuhun asti,kunhan vain töitä löytyy...Seura ei olisi pahitteeksi ollenkaan!Kokemuksia sellaisilta jotka ovat asuneet kanarialla vastaanottaisin myös mielelläni!!!:) Itse ajatellut Las Palmasia tai Puerto Ricoa...Kiva jos joku jotain vastaisi!
Kanarialle ensi talveksi!
13
2542
Vastaukset
- töitä olet tehnyt?
Espanjan kielen taito - ainakin kohtuullinen - on yleensä edellytys ainakin palvelualan tehtävissä.
Las Palmasissa osataan englantia aika vähän. Palkkataso on myös huomattavasti alhaisempi kuin Suomessa.- mariah
Tiedän kyllä että espanjan kielen taito suotavaa,mutta myös sen olen kuullut että sesonkiaikoina pääsis ihan englanninkielentaidollakin töihin!Ja sekin on tiedossa että palkkataso paljon pienempi...:) en ajatellutkaan rahaa sinne lähteä tienaamaan,vaan kokemaan elämää...Olen lähihoitaja ammatiltani joten kaikki mahdolliset hoitoalan työt tuttuja,lisäks ollut elintarvike-alalla ja siivoojana...yleensä kyllä oppinut nopeasti uudetkin asiat koska asenne on kohillaan ja motivaatio!:)
- ajatuksi
mie olisin kiinnostunut. minkä ikäinen olet?
- mariah
Olen itse 27-vuotias...ei muuta kuin suunnittelemaan reissua vaan sitten!:)
- Johannestre
Saisinko sp osoitteesi?
- zeus582
olin viime vuuonna viimeksi.yleensä otan aina auton, koska silloin voit tutustua paikalisiin sekä nähdä heidän työkultuuri.nyt olen käymässä vierellä saaralla(teneriffala) ok kerro?
- "Täti"
suunnitelmallesi. Totta, palkka siellä on melkein olematonta. Ja siitä menee, ruoka, vuokra, vesi ja sähkö (on huomattavasti kalliimpi kuin Suomessa). Kimppakämppä olis halvin ratkaisu. Turistialueilla asuntojen vuokrat saattavat olla tyyriitäkin.
Selvitä ensin mitä saisit palkkaa mistäkin työstä ja sitten lasket siitä muut menot.
Ja muistathan , että lennot Suomesta taitavat loppua huhtikuussa. Joten paluusi (kenties) ei onnistu suorilla lennoilla.
Suerte !!- mariah
Jeps,kiitoksia vain vinkeistä!:) Tässä olisikin tarkoituksena saada joku toinen,miksei kolmaskin ihminen innostumaan lätemään kanssani niin olisi tuo asuminen halvempaa...muulla ei niin väliä,kuhan nyt saa elettyä tosiaan pakollisten kulujen lisäksi...mutta yllättävän vaikeaa on ollut löytää "samanmielisiä" ihmisiä!
- Lanzaza
Moikka!
Itse olen miettinyt muuttavani Kanarialle myös. Mutta kohteena olen miettinyt Lanzarotea.- mariah
Hola!
Onko sulla jo työpaikkaa tiedossa?Mulla ei vielä asiat niin hyvin...kohteeksi olen vaihtanut playa del inglesin,siihen siis pyrin tällä hetkellä,uskoisin että kun on tarpeeksi iso paikka niin luulis olevan työpaikkamahdollisuuksiakin... - Ella..
mariah kirjoitti:
Hola!
Onko sulla jo työpaikkaa tiedossa?Mulla ei vielä asiat niin hyvin...kohteeksi olen vaihtanut playa del inglesin,siihen siis pyrin tällä hetkellä,uskoisin että kun on tarpeeksi iso paikka niin luulis olevan työpaikkamahdollisuuksiakin...moi, ootko jo löytänyt kämppiksen? oon miettinyt samaa kun sinä, ja ikäkin mulla suunnilleen sama kuten myös tuntuu et persoonat vois matsata :D mikä ois suotavaa kun kämppis sais olla myös kaveri. oon ennenkin asunut kanarialla ja muualla, mut vastaile jos kiinnostaa! :)
- mariah
Ella.. kirjoitti:
moi, ootko jo löytänyt kämppiksen? oon miettinyt samaa kun sinä, ja ikäkin mulla suunnilleen sama kuten myös tuntuu et persoonat vois matsata :D mikä ois suotavaa kun kämppis sais olla myös kaveri. oon ennenkin asunut kanarialla ja muualla, mut vastaile jos kiinnostaa! :)
Heippa Ella! Ei oikein varmaa kämppistä ole tiedossa vieläkään...pari ihmistä on ilmaissut kiinnotuksen lähteä,mutta varmuudesta en niin tiedäkään!Pikkuhiljaa olis jo kiva tietää varmaksi että saanko matkaseuraa vai yksinkö joudun lähtemään!Sähän oisit sitten loistava kämppäkaveri/kaveri jos kerran jo löytyy kokemusta asumisesta kanarialla!Laitahan ihmeessä mulle meiliä osotteeseen:[email protected] niin jutellaan lisää!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934