Kanarialle ensi talveksi!

mariah

Hola!
Oisko ketään muuta kuka olisi innostunut lähtemään kokeilemaan elämää kanarian saarille ensi talveksi? Itselläni ajatuksena olisi lähteä loppuvuodesta ja pysyä siellä sitten toukokuuhun asti,kunhan vain töitä löytyy...Seura ei olisi pahitteeksi ollenkaan!Kokemuksia sellaisilta jotka ovat asuneet kanarialla vastaanottaisin myös mielelläni!!!:) Itse ajatellut Las Palmasia tai Puerto Ricoa...Kiva jos joku jotain vastaisi!

13

2530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töitä olet tehnyt?

      Espanjan kielen taito - ainakin kohtuullinen - on yleensä edellytys ainakin palvelualan tehtävissä.
      Las Palmasissa osataan englantia aika vähän. Palkkataso on myös huomattavasti alhaisempi kuin Suomessa.

      • mariah

        Tiedän kyllä että espanjan kielen taito suotavaa,mutta myös sen olen kuullut että sesonkiaikoina pääsis ihan englanninkielentaidollakin töihin!Ja sekin on tiedossa että palkkataso paljon pienempi...:) en ajatellutkaan rahaa sinne lähteä tienaamaan,vaan kokemaan elämää...Olen lähihoitaja ammatiltani joten kaikki mahdolliset hoitoalan työt tuttuja,lisäks ollut elintarvike-alalla ja siivoojana...yleensä kyllä oppinut nopeasti uudetkin asiat koska asenne on kohillaan ja motivaatio!:)


    • ajatuksi

      mie olisin kiinnostunut. minkä ikäinen olet?

      • mariah

        Olen itse 27-vuotias...ei muuta kuin suunnittelemaan reissua vaan sitten!:)


    • Johannestre

      Saisinko sp osoitteesi?

    • zeus582

      olin viime vuuonna viimeksi.yleensä otan aina auton, koska silloin voit tutustua paikalisiin sekä nähdä heidän työkultuuri.nyt olen käymässä vierellä saaralla(teneriffala) ok kerro?

    • "Täti"

      suunnitelmallesi. Totta, palkka siellä on melkein olematonta. Ja siitä menee, ruoka, vuokra, vesi ja sähkö (on huomattavasti kalliimpi kuin Suomessa). Kimppakämppä olis halvin ratkaisu. Turistialueilla asuntojen vuokrat saattavat olla tyyriitäkin.
      Selvitä ensin mitä saisit palkkaa mistäkin työstä ja sitten lasket siitä muut menot.
      Ja muistathan , että lennot Suomesta taitavat loppua huhtikuussa. Joten paluusi (kenties) ei onnistu suorilla lennoilla.
      Suerte !!

      • mariah

        Jeps,kiitoksia vain vinkeistä!:) Tässä olisikin tarkoituksena saada joku toinen,miksei kolmaskin ihminen innostumaan lätemään kanssani niin olisi tuo asuminen halvempaa...muulla ei niin väliä,kuhan nyt saa elettyä tosiaan pakollisten kulujen lisäksi...mutta yllättävän vaikeaa on ollut löytää "samanmielisiä" ihmisiä!


    • Lanzaza

      Moikka!

      Itse olen miettinyt muuttavani Kanarialle myös. Mutta kohteena olen miettinyt Lanzarotea.

      • mariah

        Hola!
        Onko sulla jo työpaikkaa tiedossa?Mulla ei vielä asiat niin hyvin...kohteeksi olen vaihtanut playa del inglesin,siihen siis pyrin tällä hetkellä,uskoisin että kun on tarpeeksi iso paikka niin luulis olevan työpaikkamahdollisuuksiakin...


      • Ella..
        mariah kirjoitti:

        Hola!
        Onko sulla jo työpaikkaa tiedossa?Mulla ei vielä asiat niin hyvin...kohteeksi olen vaihtanut playa del inglesin,siihen siis pyrin tällä hetkellä,uskoisin että kun on tarpeeksi iso paikka niin luulis olevan työpaikkamahdollisuuksiakin...

        moi, ootko jo löytänyt kämppiksen? oon miettinyt samaa kun sinä, ja ikäkin mulla suunnilleen sama kuten myös tuntuu et persoonat vois matsata :D mikä ois suotavaa kun kämppis sais olla myös kaveri. oon ennenkin asunut kanarialla ja muualla, mut vastaile jos kiinnostaa! :)


      • mariah
        Ella.. kirjoitti:

        moi, ootko jo löytänyt kämppiksen? oon miettinyt samaa kun sinä, ja ikäkin mulla suunnilleen sama kuten myös tuntuu et persoonat vois matsata :D mikä ois suotavaa kun kämppis sais olla myös kaveri. oon ennenkin asunut kanarialla ja muualla, mut vastaile jos kiinnostaa! :)

        Heippa Ella! Ei oikein varmaa kämppistä ole tiedossa vieläkään...pari ihmistä on ilmaissut kiinnotuksen lähteä,mutta varmuudesta en niin tiedäkään!Pikkuhiljaa olis jo kiva tietää varmaksi että saanko matkaseuraa vai yksinkö joudun lähtemään!Sähän oisit sitten loistava kämppäkaveri/kaveri jos kerran jo löytyy kokemusta asumisesta kanarialla!Laitahan ihmeessä mulle meiliä osotteeseen:[email protected] niin jutellaan lisää!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4829
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1459
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1316
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1208
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe