laitoin MTV3 palautetteeseen, että jos saamme tarpeeksi kannatusta voisiko asiaa harkita. Haluaisin niin todella nähdä. Sarjaa näytettiin viimeksi 2000-vuonna.
Toivon paljon kannatusta!
Nuorten kirjasarja Sweet valley high televisioon
3
1369
Vastaukset 3
- Liz, Jes
kiva saada Sweet valley telkkariin, se on lempi kirjasarjani ja minä olen lukenut melkein kaikki kirjat siitä sarjasta. Tottakai!!!
- R1234
SEN ON TULTAVA TELKKAAN. mää toivon että siihen palautteeseen vastataan myöntävästi, ja toivon myös että kertyy paljon viestejä, mutta älkää huijatko ja lähettäkö sama henkilö. En pidä huijaamisesta, vaikka en olekkaan aloittanut tätä anomusta, toivon että kukaan ei huijaa.
ONNEA, Sweet valley high!!! - FFAni
R1234 kirjoitti:
SEN ON TULTAVA TELKKAAN. mää toivon että siihen palautteeseen vastataan myöntävästi, ja toivon myös että kertyy paljon viestejä, mutta älkää huijatko ja lähettäkö sama henkilö. En pidä huijaamisesta, vaikka en olekkaan aloittanut tätä anomusta, toivon että kukaan ei huijaa.
ONNEA, Sweet valley high!!!Tottakai ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482