Unelmien maikka

Novellittaja40

Oli elokuun puoliväli ja koulut alkoivat taas.Minulla alkoi viimeinen vuosi lukiossa.Ensimmäinen päivä alkoi vaihtelevasti,myöhästyin heti ensimmäiseltä tunnilta ja kun tulin luokan oven eteen tunsin että siinä se sitten oli ,kurssi pilalla ja tuntilappu kourassa,jos vanhaan opettajaan oli uskomista.Koputin oveen ja ovelle saapui henkilö.
Hän avasi oven ja siinä silmänräpäyksessä,jähmetyin heti pystyyn.Siinä se oli uusi maikka jota oli udotettu.Hänellä oli blondit hiukset,minihame ja toppi.Maikka näytti olevan 2 metrin päästä ehkä jotain 21 vuotias.En vieläkään uskonut silmiäni.Maikka sanoi minulle,"Menehän paikallesi,selvitetään tämä myöhästyminen tunnin jälkeen".Ja niin minä kävelin paikalleni istumaan.Mielessäni kävi yhä se hetki kun maikka avasi oven ja näin sen seksikkään olemuksen.

Tunti kului nopeasti.Muut oppilaat lähtivät ruokatunnille kellon soitua,mutta minä jäin istumaan paikalleni.Maikka laittoi oven ja sälekaihtimet kiinni.Sitten hän käveli minua kohti ja istui pöytäni päälle.Katsoin koko ajan maikkaa.Sen jälkeen hän kumartui korvani viereen ja sanoi."Voit unohtaa tämän lapun jos saan jotain vastapalvelukseksi".Olin hämmästynyt ja mielessäni kävi ajatus voiko se olla totta että pääsen nussimaan omaa uutta maikkaa...

Maikka asettui istumaan opettajan pöydälle ja näytti sormella minua ja kehotti tulemaan luokseen.Minä se sitten menin maikan luokse.Ensin suutelimme hetken ja sen jälkeen maikka otti paitansa pois,jotta hänen rintansa tulisivat esiin.Maikka laskeutui jalkojeni väliin ja avasi farkkuni ja otti ne pois.Sitten hän laittoi kätensä minun boxereihin ja tunnusteli täydessä seisokissa olevaa kyrpääni.Hän laski minun boxerini ja alkoi ottamaan suihin,ai että se tuntui hyvältä.Eikä aikaakaan kun laukesin ja päästin lastit maikan naamalle.Sen jälkeen maikka nousi ylös ja minä nostin hänen takaisin opettajan pöydälle,otin laukustani kortsupaketin ja laitoin kondomin,jolla aikaa Maikka riisui pikkuhousunsa ja teki tietä munalleni joka oli kohta menossa hänen pilluunsa.Työnsin munani maikan pilluun ja sen jälkeen alkoi rytmikäs ja fantastinen pano.Nusseimme siinä vielä välitunnin loppuun saakka,jonka jälkeen maikka kiitti minua ja lähti ulos ovesta.
Sen koommin en olekkaan nussinut maikkaani.!

9

11715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää vaan

      juu,samaa mieltä lisää tollasia maikkoja.

    • nimetön------

      Eipä mitään ihan ok tarina,lissää vaan tulemaan.Ei tollaisia maikkoja ole juu paljonkaan.

    • lissäää vaa

      Hyvä oli,kerro lisää maikkasekoiluja oli kyllä maukas tarina jos niin voi sanoa.

    • Hyvä oli

      hieno ja todellakin uskomaton maikkatarina.Kerro ihmeessä maikoista lisää.

    • Why?

      Sulta puuttuu suurimmaksi osaksi kuvailu,mutta muuten tarinasi oli ihan hyvä,kannattaa ehdottomasti jatkaa.

    • Kuvailuu lissäää

      Kuvailua voisi olla enemmän,mutta suuten sujuva ja hyvä tarina.

    • isopoikaa

      Hyvä maikka tarina,vaikka oikeessa elämässä tollanen juttu olis aika ihme..

    • miksi????

      Miksi tarinasi oli noin lyhyt ei siinä muuten vikaa ollut.Ihmeen hyvin sait kaikki asiat noin lyhyeeseen tekstiin.

    • Novellin Vastaaja

      Kiinnitä enemmän huomiota oikeinkirjoitukseen.Jotta tarinastasi saisi enemmän irti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe