Mikä olisi halvin tapa kytkeä televisio tietokoneeseen? Tietokoneessa on HDMI ja VGA-liitännät, televisiossa SCART ja s-video.
Kuvanlaadun ei tarvitsisi olla mitään huippuluokkaa.
Tietokoneesta televisioon
4
447
Vastaukset
Tietokoneen VGA-lähdön RGB ei puhu ihan samaa murretta kuin Scartin vastaava, joten väliin tarvitaan aktiivikomponentteja sisältävä muunnin, joka nostaa hintaa. Tuo on melko arvokas, mutta monipuolinen ja kaukosäätimellä varustettu:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=37028- ihan liikaa
Ihan liian kallis tuollainen yli 70 euron systeemi. Nimenomaan halvinta systeemiä olen hakemassa. Kai jotain saa halvemmalla HDMI:stä s-videoon, tai HDMI:stä SCARTiin?
ihan liikaa kirjoitti:
Ihan liian kallis tuollainen yli 70 euron systeemi. Nimenomaan halvinta systeemiä olen hakemassa. Kai jotain saa halvemmalla HDMI:stä s-videoon, tai HDMI:stä SCARTiin?
Halvinta mahdollista tapaa voisit kysyä vaikka Partcolta.
halpaa tapaa, liitännät on sen verran eri paria kun telkkari ja tietsikka on teknisesti eri vuosikymmeniltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k233044Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352118- 381975
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71837Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421508- 381289
- 1231188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2531165Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451085- 131039