Kroatian matkaajat?

Matkalle...

Onko kellään kokemuksia Kroatiasta kesäkuussa? Mietimme mahdollisia matkakohteita ensi kesälle. Kokoonpanona 2 aikuista ja 11v lapsi, kesto 2vkoa. Mitä paikkaa/kaupunkia suosittelet? Omat kokemuksesi paikasta.. ruoka, turvallisuus, hintataso yms. Kuka oli matkasi järjestäjä? Ensi kävijöinä käytämme luultavammin pakettimatkaa.

2

2073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennä tänne

Moikka!
      Omasta mielestäni Split on todellakin näkemisen arvoinen. Vanha kaupunki on rakennettu miltei kokonaan valkoisesta kalkkikivestä, tosi kaunis paikka. Melko turvallinen paikka se on myös. En ole kuullut mitään että keneltäkään olisi viety arvotavaroita, mutta tietenkin missä tahansa VOI tapahtua ikävyyksiä...
      Kroatian saaristo on myös nähtävä. Kävimme lähellä Splitiä siaitsevalla Hvar-saarella päiväreissulla. Ihana luonto ja pieniä kalastajakyliä, ihanan rauhallinen paikka. Vaikka okei, me oltiin siellä toukokuussa jolloin turisti-kausi ei ollut vielä alkanut.. Hvarilla olisi ollut muuten ihania uimapaikkojakin, mutta kyvmän veden takia jäi tällä kerralla kokeilematta.
      Dubrovnik oli myös todella kaunis kaupunki, mutta siellä saatta olla tuolloin aikamoinen turisti-ryysis.. siellä jos käytte niin kaupungin muurilla kannatta käydä!
      Poihjois-Dalmatiassa siaitseva Pula on kuullemma hyvä valinta perhe-lomalle. Itse en ole ehtinyt käydä mutta pelkkää hyvää olen kuullut.
      Hintatasosta sen verran että havlvempaa kun vaikka Kreikassa tai Espanjassa, mutta hinnat nousevat aina kesäksi.. Ruokapuolesta suosittelisin (tietenkin..) merenantimia, onhan Kroatia sentään Välimeren maa, mutta en kertaakaan pettynyt tähän valintaan. Se sitten että ruoka ei ole kovinkaan mausteista tai edes suolaista, mutta muuten hyvää :)
      Väsäsimme matkamme itse kasaan, se nyt sattui olemaan puoliksi opintomatka eikä se ollut kovin vaikeaa, mutta uskon että paketitkin ovat ihan jees.
      Kroatia on hyvä valinta! Ihanaa leppoista Välimerentunnelaa ilman mellakkaa tai saasteta ja mukavan 'pieni' paikka.

Hyvää matkaa teille! :)

• kotoisin olen....

.... ja voisin sanoa kaikki mitä kiinostaa. Vaikkea olla puolueton, mutta Kroatian ranikko on tosi upea. Monet suomalais kaverini ovat käyneet ja kaikki ovat tyytyväisiä, toivottovasti olette samaa mieltä käyntin jälkeen. Jos haluate kysyä jotain erityistä voitte ottaa yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3132
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      127
      1032
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      978
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe