Täällä käyty kiivasta keskustelua aiheesta:
http://www.kysyvastaa.com/questions.php?id=148
Onko lumilautailu vaarallista?
kysyvastaa.com
1
1342
Vastaukset
- Anonyymi
No ainakin se yks huippulaskettelija halvaantu kun se epäonnistu liikesarjassa, putosi väärin ja löi päänsä maahan. Kypärä kai pelasti hengen. Ite kerran laskettelin lopputalvesta pellolla isoja rinteitä alas ja oli jäässä kaikki paikat. Sit mä yhellä laskulla kaaduin ja tärähdin perseelleni jäähän. Meni ilmat 10 minuutiksi pihalle ja huusin kivusta. Siinä ois voinu häntäluu mennä mutta ei käyny lopuks mitään. Sen jälkeen oon välillä kärsiny helvetillisistä selkäkivuista. Että ei toikaan mitäään vaaratonta puuhaa oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201