Aloittelijan ase?

Alottelija=D

Eli siis, budjetti olis noin 100e ja mieluiten sarjatulitoiminnolla oleva ase pitäs löytää.Ei mitään heti rikkuvaa vehjettä.Muutakin saa ilmotella ja aina hiukan saa tosta yli mennä=D Ite en näistä aseista paljon mitään tiedä mutta sarjatuli toiminto ja hyvin tehoja sais olla=D Noh, ehdotuksia peliin!

46

3862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarrrjaaa
      • Kokenut softari

        Nii osta milgearista mp5 kurtz maksaa 99€ ja on tehokas ja ketterä


    • janzaaa

      tolla budjetilla et kunnollista sähköasetta saa säästä vähän lisää ja osta proairsoftista kunnon sähköase tai jousitoiminen ja ne kestää ja minulla on 3 maruin asetta jotka ovat proairsoftista ja kaikki toimivat.

      • m4A1 owner

      • Alottelija=D

      • Alottelija=D

        Kyl mul rahaa on, mut niinkun sanoin niin oon nuori enkä voi tota 100e budjettia ylittää.Iskä sen määrää katos=D


      • Alottelija=D kirjoitti:

        Kyl mul rahaa on, mut niinkun sanoin niin oon nuori enkä voi tota 100e budjettia ylittää.Iskä sen määrää katos=D

        Sivuhuomautuksena king armsin tai pikemminkin atoz (kirjoitin ehkä oikein) valmistama dragonov on todellisuudessa erittäin huono tarkkuudeltaan ja pelitehkkuudeltaan. Kestävyys on tosin hyvä ja ase kestääkin raakana m190 jousen, mutta siitä ei ole paljoa iloa huonon ja epäergonomisen latausliikkeen ja huonon tarkkuuden takia.


      • kovinkaan

      • vissiin

        kaupan omistaja?


      • vissiin kirjoitti:

        kaupan omistaja?

        En, ainoastaan harrastanut airsoftia 5 vuotta ja koulun sivussa olen töissä airsoft aseita myyvässä liikkeessä ja toimin mm. huoltomiehenä. Lisäksi laittelen välillä sivubisneksenä aseiden viritystä ja korjausta.


    • Tässä olis hyvä ase

      http://img89.imageshack.us/img89/9409/softyk2.jpg

      Tästä saisi nyt uutta vastaavan Maruin G36C:n. Ostin paketin viime-vuoden elo- ja syyskuun vaihteessa. Tuote avattu ja käytetty tasan 2 kertaa. Aseesta tuli poistettua kyljessä oleva pieni tarra, sekä oikeassa kyljessä on 1 millin ja 3 puolen millin ohuista pintanaarmua noin 1cm pitkiä, jotka siis ovat näkymättömiä, paitsi valoa vasten katsottaessa. Ja kaikki muut osat puhdistustikkua ja lataustikkua myöten tallella ja täydellisessä kunnossa.

      Pakettiin on siis ostettu itse ase härpäkkeineen (kaikkialla sama hinta) http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.axl/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/100043
      Sekä lisälipas alkuperäisen lisäksi http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EM28.html Tätäkin saa etsiä halvemmalla. Lisäksi pakettiin kuuluu akku http://www.proairsoft.com/acatalog/Miniakut.html Sieltä siis se 8,4 V (!) akku, ei 9,6V:n, eli 42e se maksaa uutena, ja näyttää samalta kuin se alempi 9,6V.
      Lisäksi pakettiin ostettu hyvin toimiva Bilteman automaattilaturi (tyhjennysominaisuus mukana), joka on ostettu samalla reissulla kuin itse ase. Koko paketin hinta kaupan hyllyltä:
      Itse ase alkup. lipas 265 - Automaattilaturi 40e - lisälipas 40e - akku 42e = 387e. Ja paketin hinta siis 6kk vanhalta -2 krt käytetyltä ja kummallakin kerralta silikonilla huolletulta- paketilta uutena saat budjettisi mukaan aseen 120e ja lippaan kanssa 150e Asun tarkemmin Helsingin Käpylässä, Koskelan lähellä, jos nouto onnistuu. Paikanpäällä saa vielä tarkistaa kunnon ja kuvia halutessaan. Postiennakko käy kunhan maksat kulut (postin sivuilta).
      e-mailini [email protected]

      • Alottelija=D

        Vertaappas vaikka lähtöjä Jing Gongin G36C..Hyvältähän toi kyl näyttää ,mutta tuleeko mukana vielä maski tai jotain??150e pitäs tulla mukana hyvä maski et vois ostaa=D


      • janzaaa,.
        Alottelija=D kirjoitti:

        Vertaappas vaikka lähtöjä Jing Gongin G36C..Hyvältähän toi kyl näyttää ,mutta tuleeko mukana vielä maski tai jotain??150e pitäs tulla mukana hyvä maski et vois ostaa=D

        kuulepas nyt älä osta kiinalaista! kokemusta on!


      • Alottelija=D
        janzaaa,. kirjoitti:

        kuulepas nyt älä osta kiinalaista! kokemusta on!

        Kaverilla on kokemusta Jing Gongista ja kerto et paras kiinalainen ja ihan luotettava...En tiedä sitten..Lisää mielipiteitä!


      • m3tsAEp31kk0
        janzaaa,. kirjoitti:

        kuulepas nyt älä osta kiinalaista! kokemusta on!

        Et selvästikkään ole koskaan JGn G36Chen koskenut. Ulkoisesti TMn tasoa, sisältä normaalia kiinalaista: nailon laakerit (muistaakseni 7mm), XYT-rattaat, jne.

        Hintaansa nähden ase on loisto-ostos. Jos osaat huoltaa aseesi itse, niin TMn version ostaminen on lähinnä rahan hukkaamista.


      • messissä
        Alottelija=D kirjoitti:

        Vertaappas vaikka lähtöjä Jing Gongin G36C..Hyvältähän toi kyl näyttää ,mutta tuleeko mukana vielä maski tai jotain??150e pitäs tulla mukana hyvä maski et vois ostaa=D

        20e musta kärpäsmaski tuolta Helsingin Nemesiksestä, ostettu sekin samalla reissulla. Eli siis tuo se on http://kauppa.nemesis.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=ST-5M

        http://kauppa.nemesis.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=SWG-3
        Ja kuvaa kun ei tosta löydy niin se on siis toi SG5 eli ylin.

        Mutta semmonen jännä juttu vielä että tarttet akun ja laturin, ja voisit vanhemmille mainita että semmoiset ovat välttämättömiä, joten jos multa haluat myös ne ostaa niin saat sen 42 e akun ja 40e -automaatti-laturin, sekä vitosen välipiuhan 45e :)


      • Alottelija=D
        messissä kirjoitti:

        20e musta kärpäsmaski tuolta Helsingin Nemesiksestä, ostettu sekin samalla reissulla. Eli siis tuo se on http://kauppa.nemesis.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=ST-5M

        http://kauppa.nemesis.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=SWG-3
        Ja kuvaa kun ei tosta löydy niin se on siis toi SG5 eli ylin.

        Mutta semmonen jännä juttu vielä että tarttet akun ja laturin, ja voisit vanhemmille mainita että semmoiset ovat välttämättömiä, joten jos multa haluat myös ne ostaa niin saat sen 42 e akun ja 40e -automaatti-laturin, sekä vitosen välipiuhan 45e :)

        Eli siis, mikä olis koko hinta?Jos menee yli 200 niin ei tuu kauppoja=D


      • fasgh
        Alottelija=D kirjoitti:

        Eli siis, mikä olis koko hinta?Jos menee yli 200 niin ei tuu kauppoja=D

        No laitetaan nyt koko paketti 200e. Jatketaankos sähköpostin puolella, eli osoite on [email protected]


      • Alottelija=D
        fasgh kirjoitti:

        No laitetaan nyt koko paketti 200e. Jatketaankos sähköpostin puolella, eli osoite on [email protected]

        Hinta on siis liian suuri, joku 170e olis maximissa=D


      • kuuleprkle
        Alottelija=D kirjoitti:

        Hinta on siis liian suuri, joku 170e olis maximissa=D

        Saisit siis aseen, laturin, lippaan, maskin ja automaattilaturin jotka maksoivat minulle 370e, 170 eurolla, eli alentaisin kahden käyttökerran takia hintaa 200e? Kuules nyt tinkijä, 200e on viimeinen tarjoukseni, vaikka 30 eurosta kyse onkin. Ota yhteyttä [email protected], sillä en enää jatka keskustelua jossain yleisessä chattipaikassa -.-


    • nohuuuuuhhuh!

      et saa huntilla helposti rikkumatonta asetta. nosta budjetti 200 niin aletaan puhua kunnon pyssystä. tai oikeestaa voisit lopettaa koko softauksen ja ostaa satasellas mummolles villasukat ja tukisukat :D

      • Alottelija=D

        Tiesin että tällästä tulis, mutta niinkun muistaakseni sanoin niin tollatteet kommentit voi jättää pois.Tiedän että on JÄRJETTÖMÄN vaikea tolla budjetilla löytää kunnon asetta, mutta se ei ole sinun asiasi vittuilla!Jos nyt pienenpää väkeä tätä lukee niin anteeksi kiroilu, mutta ei voi mitään.=D


      • nohuuuhhuuuh!
        Alottelija=D kirjoitti:

        Tiesin että tällästä tulis, mutta niinkun muistaakseni sanoin niin tollatteet kommentit voi jättää pois.Tiedän että on JÄRJETTÖMÄN vaikea tolla budjetilla löytää kunnon asetta, mutta se ei ole sinun asiasi vittuilla!Jos nyt pienenpää väkeä tätä lukee niin anteeksi kiroilu, mutta ei voi mitään.=D

        en tarkottanut vittuilla. yritin vain sanoa että jos haluat semmosen sarjatuliaseen millä pitäisi pärjätä kunnon sodassa niin kannattaisi oikeasti harkita korkeampaa budjettia. kunnon maskikin on hyvä olla olemassa ja siihenkin uppoaa rahaa muutama kymppi.


      • Aloittelija=D
        nohuuuhhuuuh! kirjoitti:

        en tarkottanut vittuilla. yritin vain sanoa että jos haluat semmosen sarjatuliaseen millä pitäisi pärjätä kunnon sodassa niin kannattaisi oikeasti harkita korkeampaa budjettia. kunnon maskikin on hyvä olla olemassa ja siihenkin uppoaa rahaa muutama kymppi.

        Eli siis, en kunnon sotaan oo menossakaan kun vasta pian täytän 11..Kavereiden kaa vaan jossain pusikossa=D Ja budjetti on siis ehdottomasti ALLE 200e, ei YHTÄÄN enenpää.Itse laittaisin budjetiksi noin 300e mutta iskä päättää=D


    • ????? ????????

      No toola muovisotilaas on halpoja aseita ja ne on sähköllöjä. Ykskin on 140e ja 110 lähöt ja akku ja laturi mukaan. Oste on www.muovisotilas.fi ja siellä on muitakin halpoja aseita! kyllä lähtee!!

      • ukkelipukkeli

        mun suositukseni on että ostat tämän paketin
        http://www.proairsoft.com/acatalog/copy_of_KWC_CO2_pistoolit.html joku näistä pistooleista sitten joku 15-20 kappaletta noita kapseleita kuulia ja tämä maski http://www.proairsoft.com/acatalog/info_QVSSM.html ei tuu hintaa ku koko paketille vajaat sata euroa ellen väärin laskenu aatteleppa nyt sinä ostat monen sadan sähkö aseen niin sitte hoksaatki "jaa ei tää ookkaan mun juttu lopetetaas" sitte sulla lojuu laatikossa monen satasen sähkö ase näissä pistoolissa on tehoa ja tarkkuutta ja ei mee rahat hukkaan co2 kapseleitaki saa nykyään melkein joka rautakaupasta kunhan muistat huoltaa niin siinä on sulle pyssy joka kestää kestää ja kestää:P


      • mjamjom
        ukkelipukkeli kirjoitti:

        mun suositukseni on että ostat tämän paketin
        http://www.proairsoft.com/acatalog/copy_of_KWC_CO2_pistoolit.html joku näistä pistooleista sitten joku 15-20 kappaletta noita kapseleita kuulia ja tämä maski http://www.proairsoft.com/acatalog/info_QVSSM.html ei tuu hintaa ku koko paketille vajaat sata euroa ellen väärin laskenu aatteleppa nyt sinä ostat monen sadan sähkö aseen niin sitte hoksaatki "jaa ei tää ookkaan mun juttu lopetetaas" sitte sulla lojuu laatikossa monen satasen sähkö ase näissä pistoolissa on tehoa ja tarkkuutta ja ei mee rahat hukkaan co2 kapseleitaki saa nykyään melkein joka rautakaupasta kunhan muistat huoltaa niin siinä on sulle pyssy joka kestää kestää ja kestää:P

        Tulee helevetin kalliiksi jos kaasua pidemmän päälle käyttää :/ Suosittelen jotain halpaa tai hyväkuntoista käytettyä sähköasetta, kummiskin sähkön saa töpselistä.


      • Aloittelija=D
        mjamjom kirjoitti:

        Tulee helevetin kalliiksi jos kaasua pidemmän päälle käyttää :/ Suosittelen jotain halpaa tai hyväkuntoista käytettyä sähköasetta, kummiskin sähkön saa töpselistä.

        Jooh, sähkövehjettä todellakin hankkimassa.Enkä muutenkaan pidä CO2 vehkeistä, tulee pirun kalliiks vähän päästä.Ja joo, just sitä halpaa ja hyväkuntosta mutta käytetty ei oikeen pure..Mut kyl semmonenkin on hyvä jos todellakin hyväs kunnos on=D


      • sitte =D
        Aloittelija=D kirjoitti:

        Jooh, sähkövehjettä todellakin hankkimassa.Enkä muutenkaan pidä CO2 vehkeistä, tulee pirun kalliiks vähän päästä.Ja joo, just sitä halpaa ja hyväkuntosta mutta käytetty ei oikeen pure..Mut kyl semmonenkin on hyvä jos todellakin hyväs kunnos on=D

        Saat vihoviimeisellä tarjouksellani 170e tuosta aseesta, sillä olisi pakko saada myytyä tämä :P


    • Softari

      joop mulla on ollut 2 vuotta Marui M93R akku pistooli se toi mii hyvin on kätevä lähtee 70m/s
      40 patii lippaas semi ja full auto mul on itelläni reisikotelossa se aina mukana peleissä AWP kaverina oon hyvä snippe en tarvii sitä usein mutta kyseinen pisla toimii myös hyvin ainoana aseena hinta on 155e (proairsoft) tarjouksesta voi löytää 145e tai halvempi! hyvä vehje suosittelen.

      • jopon mopo

        fincoins:ista saa 70 kuula aseen ja akun ja laturin mukana. ei ne pitkälle lennä mut ihan ok aloitelioile.


      • Cullin
        jopon mopo kirjoitti:

        fincoins:ista saa 70 kuula aseen ja akun ja laturin mukana. ei ne pitkälle lennä mut ihan ok aloitelioile.

        Joku Double eaglen m85 joka hajoaa käsiin ja kuulat lentää ties minne.. kantamakin on sukka näissä..
        Double eaglen m81v2 on kyllä toimiva moottoripisla.


    • Kona

      Nykyinen fincoins eli airsoftnet on oikeasti luotteva kauppa nykyään sijaitsee turun rautatie aseman lähellä ja kyllä siellä hyvää kamaa on ite ostin airsoftnetistä jing gongin mp5 a5 ja hyvin pellooooo.....!

    • Ammattilainen

      Joo tietääks kukaa onko ahvenanmaala luotettavaa airsoftkauppaa??

    • softaaja3

      Mikä ase olis hyvä

      • Se mikä parhaalta näyttää, kannattaa ostaa taiwangunista.


    • softaajapalli

      HOMOOOTTT

    • Urpojäbä

      Semmonen marui co2 pisla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe