Mitä tuotevalikoimaa täältä puuttuu joka olisi oleellista saunakaupassa saunamajuri.com?
kehitysehdotuksia?
Saunamajuri.com
11
1097
Vastaukset
- selänpesijä
Eipäs piilomainosteta omaa bisnestä!
- völjari
- lauteiden ja jakkaroiden ainevahvuudet
- -"- asennusohjeet (jotta voi arvella onko helppo/vaikea projekti)
- polttopuiden ja tuhkan käsittelyvälineitä (klapinkantokoria ja tuhkakihveliä siis)
- mittareita voisi olla erilaisia (myös kosteus)
Joo, jotain tällaista. Eka kohta on ihan pakollinen! Jakkaroita voisi olla useampaakin sorttia.- Hormimittaria
Olen etsinyt mittaria jolla voi mitata 1000 C asteeseen.
Onko tietoa missä myydään ja mitä maksaisi.
Meillä kun on kiuas syvennyksessä ja kytketty takaa väliputkella tiilipiippuun, niin liitosputken punasävyjen suranta on hyvin hankalaa. - klasulta
Hormimittaria kirjoitti:
Meillä kun on kiuas syvennyksessä ja kytketty takaa väliputkella tiilipiippuun, niin liitosputken punasävyjen suranta on hyvin hankalaa.Esmerkiksi Clasohsonilta digimittari puikkoanturi, hintaa yhteensä noin satanen.
- Lämminmies
Hormimittaria kirjoitti:
Meillä kun on kiuas syvennyksessä ja kytketty takaa väliputkella tiilipiippuun, niin liitosputken punasävyjen suranta on hyvin hankalaa.Vesi Hydro O/Y Korso ??
Markkinoi kattilavesikemikaalioita ja suodettimia .
Digitaalinen pinta ja tikku anturilla .
Minulla ollut 20 v ja toimii
- helppo tehdä
Kiuas puuttuu ja sellainen olisi helppo tehdä ikityyppisellä pula-ajan kaminakonstuktiolla:
- ostetaan pala kiviverkkoa K-Raudasta ja annetaan myyjän kiepauttaa se valmiiksi pyöreäksi
- verkko voidaan korvata katiskalla
- ostetaan pätkä 10 - 12" putkea tulipesäksi
- laitetaan putkeen T-haaralle liitos
- tulpataan toinen pää
- ostetaan savuputki
- ostetaan n. 30 cm luukku, esim viemärinkansi
- liitetään luukku ja tulipesä saranalla toisiinsa vaikka Bilteman puikkokoneella (tämä on ammattitaitoa vaativin työvaihe)
Nyt alkoi kiukaan kasaaminen:
- Laitetaan verkko kiukaan paikalle
- Aletaan täyttää sitä kivillä (naapurin pihakivet käy hyvin)
- kun pohja on peittynut lätkästään tulipesä kivikasan päälle ja leikataan verkkoon tulipesän reikä
- kytketään savuputki tulipesästä hormiin ja heitellään loput kivet katiskaan
Sitten vaan lämmitämään, sytykkeeksi käy Iki-Kiuas Oyltä saadut haastekirjeet malli&patenttisuojauksen loukkauksista.- vizi vizi
ostetaan kolme rautapeltilaatikkoa. esim. halpamarketin ns. "rosteriset" 24 egen savustuslaatikot. keskimmäinen voisi olla vähän isompi. tehdään niiden sivupäätyihin reiät ja hitsataan lootat toisiinsa kiinni reät vastakkain. hitsisauma voi olla ns. räkäsaumaa. jommastakummasta pienemmästä lootasta ilmastointiputki hormiin, isompaan lootaan eldis.
ja eikun saunomaan!
- verkkokauppoja
Eikös tällaisia saunatarpeita myyviä verkkokauppoja ole pilvin pimein? Eikös pitäisi olla jokin oma juttu jota kellään muulla ei ole vai millä se asiakas valitsee juuri tämän? Kun marketitkin myy samaa kamaa.
- juna meni jo
Eipä tuossa taida valikoimat auttaa. Samanlaisia puljuja on netti täynnä ja kun halpahalleista saa samat tuotteet puolta halvemmalla niin ei ole helppoa leivän teko.
- dj. peflett
hienot sivut mutta tuotevalikoima erittäin syvältä.
- hanuri.
Kukahan pesee ton vuolikivikyrsänpaistovirityksen?
Joku kaipaili oikeita vihtoja? Kaikki muu tingelitangeli löytyykin jokaisesta halpahallistakin.
Yks juttu ois very nice: Koivuhalko johon ois sorvattu hole kossuboodlelle. Sitte sen sais laittaa halkopinoon jemmaan. Kyllä löytys isillä sen jälkeen asiaa halkohommiin. Saunalla ois renkut aina täynnä. Patentin arvoinen keksintö vai mittee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307