Mistä tytöt kiihottuu?

eräs

Tuolla naapuripalstalla kyseltiin tällaista ja ajattelin laittaa sen tännekin. Toivoisin asiallisia vastauksia... :)

"Tossa äsken kyseltiin mistä jätkät kiihottuu. Ois kiva kuulla tytöiltäkin että mistä ne tykkää. Monesti vaan mietityttää että mitäs tässä nyt pitäis tehdä ja tuntuuko tää nyt tytöstä mukavalta jne...

Parhaan palautteen saa tietty omalta rakkaalta, mutta ehkä tästä sais jotain uusia ideoita. :)"

9

8168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niin liisa...

      Hellä kosketus joka etenee pikkuhiljaa oikeaan suuntaan, suutele ja hönkäile kaulaa ja niskaa. Pieniä muka vahinkokosketuksia. Vähäinen huohotus. Suoraan kiinni käyminen.

      Siinä pikkuvinkkejä.

    • ^^Erin^^

      ihan vaan ärsyttämällä kosketuksilla, katseilla ja hieman sanoilla siitä mä ainaki sytyn ihan täysin et puhelet hassuja mun huulille (ihan lähellä) muttet suutele mua. Ja väistelet sitä mun suudelmaa sit hetken mutta ei niin kauan et palaa pinna! ;)
      hyväilet huulia sormin huulilla ja kielellä hitaasti.
      Ja sit jos saat kaadettua mut vaakatasoon, käytä mahdollisimman paljon erilaisia liikeratoja, älä jumitu vaan siihen painamiseen sisään ja ulos. Tee kaheksikkoa, ympyrää, ja varsinkin kaikki etuseinän kosketukset tekee susta kympin arvosen miehen!!! ja anna neidin aina johtaa, jottet tunnu liian "pillun perään" olijalta. (vaikka oisitki...en tiiä ootko)

      kaikki nää mä vaadin kyllä et ne tehään ihan vaan kahden kesken. ei missään kaikkien kavereiden nähden. yleensäkki paikka mikä saa niasen unohtaan kaiken muun siinä ympärillä ja et näkee vaan sut!

      Toivottavasti et käytä väärin näitä...

    • ~pejpe~

      joo noi äskiset oli hyvii.. ja sit se et tekee jtn, siis koska se tyttö ei pakol tee mtn alotetta joten ei suoraan kiinni vaan vähitellen..eka otat tytön kainaloon ja sit siitä hiljalleen eteen päiv..;) oleppa hyvä :)

    • charlotta

      Voin kertoa mistä minä kiihotun, mutta en voi taata että kaikki tytöt kiihottuisivat näistä asioista.
      Minusta on kiihottavaa jos poika näykkii (hellävaraisesti) ja suutelee kaulaa. Ja sitten kun siirrytään alemmas, niin on ihanaa kun poika koskettelee ja nuolee rintoja! Joku jääpala leikki olisi varmasti myös mukavaa, täytyisi joskus kokeilla :) Joku tuossa aikasemmin sanoikin, että kiusaaminen on kiihottavaa. Olen samaa mieltä, pieni ärsyttäminen voi olla todella kiihottavaa. Outoako? :D
      Siinä muutamia juttuja.

    • Köyhä

      Kyllä se on raha joka ämmiä kiihottaa. Katsokaa vaikka kuinka nuoret ämmät parveilee vanhojen rahakkaiden limaisten ukkojen ympärillä.

    • *superstar*

      Kaikki kielletty on kiihottavaa... Eli esim. paikat joissa ei sais olla.
      Myös se et mies "hallitsee" eukkoo, on kiihottavaa. Mut pitää muistaa
      ettei satuta toista. Hallitsee ehkä enemmänkin henkisellä tasolla... Siis
      sänkyleikkien aikana. Roolileikit voi myös olla tosi kiihottavia. Ja
      pimeessä/hämärässä on aina kivempi nussia kun paraativalaistuksessa!!!

    • Swanheart

      No mä ainakin pidän kun mun jätkä alkaa hiljakseen hyväillä rintoja, ja siitä sitten alkaa hyväillä mahaa ja sitten varovasti alas päin... Sellaset hellät kosketukset on ihani ja niistä kiihottuu hyvin. Mun jätkä ei tarvitse mulle paljon tehdä kun mä olen jo valmis kaikkeen.

    • Musta-apina

      Nännien nuoleminen kiihottaa. Kaulan suutelu, tiettyä rataa pitkin olkapäälle.. Niskan puolelta suutelu, olkapäätä kohti kiihottaa. En tykkää, jos heti mennään koskettelemaan klittaa.. Mahasta alaspäin suutelu, alavatsan suutelu läheltä alushousu rajoja.
      Näykkiminen on vain ilkeetä, et siitä ei kyl kiihotu yhtää, se vie oikeestaa sen sitten pois jos näykkäsee kertaakaa.

    • 97tyttö

      aluks vois vaan kattoo jtn leffaa missä pannaan vähäsen tai sitten vaa jtn romanttista komediaa. sen loputtua voi sit justt vetää tyttöö lähemmäss ja puhua jtn pikku tuhmia juttuja tai sit vaan suutelette kiihkeesti ja hitaasti ja kaadat tytön siihen sohvalle. sitte pussailet sen kaulaa ja sitten siirryt nostamaan naisen paitaa poisss samalla kun suutelette. mutta sitten keskeytätkin ja kysyt mennäänkö tonne makkariin, ja kuljette sinne käsi kädessä. sielä sitten taas meette sängylle suuteleen ymss ja sitten alat hitaasti riisuun sitä tyttöö ja jos oot kovin nuori, niin kysyt vielä että "haluutsä tätä todella?" ja siitä sitte jatkuukin.. (:

      tossa 15vuotiaan tytön näkemys

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe