olen lähdössä lomalle eilatiin ja mietin että voisi käydä egyptin (tai/ja jordanian puolella) mutta siihen ilmeisesti tarvitaan viisumi? mistä sen saa,pitääkö hankkia suomesta vai sieltä rajan ylityspaikasta? onko egyptin tai jordanian puolella heti rajan toisella puolella jotain missä kannattaa käydä? tarkoitan lähinnä sitä, että koska kyseessä on viikon matka, ei aikaa jää pitkälle menemiseen rajan toisella puolella mutta mielelläni kävisin. kiitos jos joku viitsii vastailla!
Eilatista Egyptiin?
kysyjjjj
2
446
Vastaukset
- matkaaja14
Viisumit saat rajalta. Jordanian puolella on Akaban kaupunki heti rajan takana. Egyptin puolella ei oikeastaan lähellä mitään, yksi iso hotelli, Israelilaisten rakentama silloin kun alue oli heidän hallinnassaan. Nuweiba on lähin isonpi asutuskeskus ja lomanviettopaikka.
Ota selvää rajojen aukioloajoista, opas tietänee.
Lisäksi, vuokra-autolla ylitys ei onnistu.
Hyvää matkaa ! - lukea...............
.........ketjua alaspäin. Sieltä löytyy tietoja myös rajan ylityksistä ja paljon muutakin mielenkintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882