mikä penkki?

auttakaaaa

Haluaisin tietää mitä penkkiä suosittelisitte.
1. Penkissä oltava rotaatio varsi.
2. Penkiin pitää saada kiinni isot lohikoukut ja numeron 22 pintakoukut.

Ehdokkaat=
http://flyshop.fi/catalog/product_info.php?cPath=22_186&products_id=489&osCsid=0ab64cf3a386de8bd301d929630f7514

http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=659

http://www.kalastuskauppa.com/showproduct.php?show_product=_2F914D6HQ

Kertokaa omat kokemukset ja tuttujen kokemuksista. Jos on muita ehdokkaita, kertoisitteko.

Kiitos asiallisista vastauksista

2

1903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohisudin tekijä

Minulla on pari penkkiä, ensimmäinen toi Fly Mate. Toinen on halvin matka Renzetti pedestal, käytössä jo toistakymmentä vuotta. Olen siihen ollu tyytyväinen. Mahtuu kamojen sekaan helposti vaikka menisi pidemmällekin patikkaretkelle. On näemmä Suomessa turhan kallis, Viron "Taimen" kaupasta hinta 190e. Varmaankin on muitakin hyviä ja halvempia, mutta tämä mun mielipide.

• perhomies aftm#4

Kukaan kerkiä perehtymään lohikoukku/ pinturi 22 luokkaan kerralla. On valittava mikä oma juttu on ja siitä se alkaa ainoastaan jollain tasolla edistymään. Vapa määräkin olisi melkoinen kaikkea tekemään, siimoista puhumattakaan sekä perhot, hoh hoijaa mikä tehtävä.... Sanon suoraan sen, että 22# pinturia et uita varmasti koskaan. Hermosi jo rauhaton kirjoituksen alussa ja tuskin maltat lukea siian tuikkia joesta, nimittäin harjus ei kyseistä kokoa 1:1 itikka tarvitse mihinkään, taimenesta puhumatakaan. 0,08 tai 0,06 on vaatimus kärjelle jo 18# luokalle joka itikka 1:1 ja 22# on bakteeri..heh. Lohelle annetaan vaijeria koukkun turvaksi jotta pysyy ja varmaan vaijeria nykyään se "siima" jotta onnistuu rokastus... Hanki penkki ja ala sitomaan vain, se kyllä muotoutuu aikanaan suuntaansa jos ei varmaa vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      105
      4054
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      56
      2280
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      74
      1600
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      5
      1054
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      834
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      20
      784
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      117
      778
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      762
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      49
      748
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      748
    Aihe