sillä toimittajien ÄLYVAPAAT KYSYMYKSET INHOTTAA TAATUSTI kymmeniätuhansia penkkiurheilijoitakin, minuakin siinämäärin että panen yleensä TV:stä äänen pois toimittajien kyselyn ajaksi ettei tunnelma pilaannu, voittajienkin haastattelusta!!!
Miksi ei kukaan nosta meteliä siitä, että Suomalais nainen aikoi YLIMIELISESTI pistellä muiden maiden kilpasiskoja iltapalaks, kertokaapa se näillä sivuilla????????????
Ei ihme että Harria
RISOO...
2
290
Vastaukset
- N-hiihtäjällä
On selvästi noussut kusi päähän, meni maku koko akasta, kiitos.
- vielä näyttää
sinullekkin mistä kana pissii. Nääs Aino-Kaisa on Hollolan tyttöjä. Miten olis jos lähtisit itse koettamaan miten pärjäisit hänen kanssaan?
Viestistäsi päätellen olet tuota Harri Ollin luokkaa. Jos olisit Aino-Kaisan tilalla nyt, niin juoksisit kruunu päässä ympäri ja toitottaisit kuin olet hyvä ja toiset pahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808