sillä toimittajien ÄLYVAPAAT KYSYMYKSET INHOTTAA TAATUSTI kymmeniätuhansia penkkiurheilijoitakin, minuakin siinämäärin että panen yleensä TV:stä äänen pois toimittajien kyselyn ajaksi ettei tunnelma pilaannu, voittajienkin haastattelusta!!!
Miksi ei kukaan nosta meteliä siitä, että Suomalais nainen aikoi YLIMIELISESTI pistellä muiden maiden kilpasiskoja iltapalaks, kertokaapa se näillä sivuilla????????????
Ei ihme että Harria
RISOO...
2
321
Vastaukset 2
- N-hiihtäjällä
On selvästi noussut kusi päähän, meni maku koko akasta, kiitos.
- vielä näyttää
sinullekkin mistä kana pissii. Nääs Aino-Kaisa on Hollolan tyttöjä. Miten olis jos lähtisit itse koettamaan miten pärjäisit hänen kanssaan?
Viestistäsi päätellen olet tuota Harri Ollin luokkaa. Jos olisit Aino-Kaisan tilalla nyt, niin juoksisit kruunu päässä ympäri ja toitottaisit kuin olet hyvä ja toiset pahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518