Kehenkään ei voi luottaa

.......

Taas sai huomata, että kun luottaa johonkuhun, niin se päättyy aina samoin. Kun olin lapsi, niin kaikki kiusasivat minua, jopa omat vanhempani haukkuivat minua läskiksi. Ja kun tuota kesti 5 vuotta, niin sen jälkeen oli tosi vaikea luottaa kehenkään.

Sitten tapasin erään tytön, hän oli kaunis, älykäs, ja muutenkin todella sosiaalinen ja ystävällinen ihminen. Olimme varmaan vuoden vain ystäviä, mutta sitten yhtenä iltana. Voisi sanoa, että olin onneni huipulla, kun sain hänet, mutta kuten kaikissa, myös hänessä oli se pettävä puoli.
4kk yhdessä sitten saan tietää, että hän petti minua aina kun selkäni käänsin. Tunteen ovat silti aika sekalaiset, välillä tuntuu, että vihaan, kun taas joskus rakastan häntä koko sydämestä.

Menee taas varmaan pari vuotta siihen, että pystyy taas luottamaan johonkuhun.

8

2560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psksn

      Sulle on käynyt kurjasti kun jopa omat vanhemmat ovat haukkuneet. Sillon voi tosiaan olla vähän vaikea luottaa. Tyttöystäväsi teki tosi törkeästi, mutta älä lannistu siitä (joo, tiedän, vaikea olla lannistumatta), sillä kaikki eivät tuollaisia ole. kyllä luotettaviakin ihmisiä vielä on

    • mm....

      Oikeasti ihminen ei voi luottaa kehenkään muuhun kun itseensä.

      • Anonyymi

        Se on raaka totuus tässä maailmassa.


    • Olin yksinäinen.

      Oikeastaan ihminen ei voi luottaa täysin kehenkään muuhun kun Jumalaan Jeesuksen Kristuksen kautta. Kaikille ihmisille on annettava anteeksi ja ymmärrettävä että ihmiset ovat epätaydellisiä. Lopussa me ollaan aina yksin Jumalan edessä. Elämä koostuu yksitäisistä hetkistä ja sinä voit päättää vietätkö ajan katkeruudessa vai ilossa. Opi löytämään ilo asioita, tekemisistä ja pienistä kohtaamisista ihmisten kanssa. Ja sitten yllätys yllätys kun alatkin selviämään itseksesi ja nauttimaan elämästä. Ilmestyy lähellesi tosi ystävä. Ja olet niin kasvanut että et vaadi mitään vaan nautit niistä ihanista yhteisistä hetkistä.

    • lifemocker

      eihän siinä nyt ole MITÄÄN JÄRKEÄ luottaa sokeasti ihmisiin!

      ensin tyyppeihin TUTUSTUTAAN, että nähdään minkälaisia ihmisiä NÄMÄ OIKEASTI OVAT ja pitääkö heidän sanansa paikkansa.

      teot menee aina sanojen edelle! luottamus pitää AINA ANSAITA!

    • Mitä jos kasvattaisit sen selkärangan, ennen kuin alat seurustelemaan? Säästyt paljolta.

      Sen sijaan, että tuomitset kaikki hyvätkin ihmiset sen perusteella, että olet tavannut muutaman idiootin, voisit katsoa peiliin ja hoitaa itsesi kuntoon.

      Sitten kun rakastat itseäsi, voit jakaa sitä rakkautta myös muille.

    • Anonyymi

      Minusta tuli pettymysten jälkeen kiero nainen. Petän mennen tullen. Pyöritän miehiä mieleni mukaan. Olen särkenyt sydämiä. Mutta ei mitään väliä. Kiitos niille,jotka teki musta tän naisen. En ota vakavasti enää ketään. Vain jälkikasvuni saa rehellisyuttä ja lämpöä!

    • Anonyymi

      Nyt syön yhden leipäpalan ja juon maitoa ja jatkan unia💕💕💕💕

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe