mikä olisi jyväskylässä sellainen asiansa osaava ja hyvä suutari? tarkoitus olisi korjauttaa kalliita kenkiä.
hyvää suutaria
26
10157
Vastaukset
- tyytyväinen asiakas
keljonkeskuksen cittarin pikasuutari on asiansa osaava kaveri joka tekee kohtuu hinnalla hyvää jälkeä.
- Asiakaspalvelua
Keljon Citymarketin suutarilta sain niin tylyä ja äkäistä asiakaspalvelua, etten voi suositella enää kenellekään, onneksi voi kaupungissa valita muunkin paikan.
- Anonyymi
Asiakaspalvelua kirjoitti:
Keljon Citymarketin suutarilta sain niin tylyä ja äkäistä asiakaspalvelua, etten voi suositella enää kenellekään, onneksi voi kaupungissa valita muunkin paikan.
keljon cittarin suutari ei todellakaan ole ammattilainen tuhosi minulta auton avaimen. ja lupasi tehdä uuden kun maksan parisataa uudesta avaimesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keljon cittarin suutari ei todellakaan ole ammattilainen tuhosi minulta auton avaimen. ja lupasi tehdä uuden kun maksan parisataa uudesta avaimesta
Samaa mieltä. Ikävä kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Ikävä kokemus.
Höpö höpö vajakki sinulla ei ole edes ajokorttia puhumattakaan autoa.
- Keljosta
ja huokea suutari löytyy myös Keljon Prismasta,oon havainnut että halvempi kuin Citymarketin.
- on tosi hjuva.
keljonkeskuksen prisman suutari on paras , en korjauta tavaroitani muualla, kerran erehdyin sittariin viemään luistimet niin ei niillä tehny enään mitään. piti terotuttaa uudelleen .....
- prisman suutarille
Hyvästä en tiedä mutta kehotan välttämään ainakin keljon prisman suutaria. Työn jälki on usein luokatonta ja palvelu huonoa.
- mie vaan
Seppälän Prisman pikasuutaria olen käyttänyt useamman vuoden ja aina ollut tyytyväinen. Suosittelen!
- Fuck
Minä sain kolmet piloille muokatut kengät seppälän prisman suutarilta,värillinen lankki teki niistä omiksi tunnistamattomat,luokatonta jälkeä,ja omin päin toimimista.myös sakset hioivat piloille ja olisin saanut ylimääräiset pienet fiskarssin sakset,kun väittivät olevan minun,jos olisin ollut epärehellinen ja huolinut ne.Tästä ja yli hinnoitellusta töykeästä ja hutiloidusta palvelusta,pilatuista kengistä ja sakseista,en käytä tuota suutaria koskaan enää,enkä suosittele muillekaan
- Anonyymi
Fuck kirjoitti:
Minä sain kolmet piloille muokatut kengät seppälän prisman suutarilta,värillinen lankki teki niistä omiksi tunnistamattomat,luokatonta jälkeä,ja omin päin toimimista.myös sakset hioivat piloille ja olisin saanut ylimääräiset pienet fiskarssin sakset,kun väittivät olevan minun,jos olisin ollut epärehellinen ja huolinut ne.Tästä ja yli hinnoitellusta töykeästä ja hutiloidusta palvelusta,pilatuista kengistä ja sakseista,en käytä tuota suutaria koskaan enää,enkä suosittele muillekaan
suutari taitaa olla samaakastia kuin hänen äitinsä
- löytyy.
keljonkeskuksen prismasta. täysin ammattitaidoton tyyppi. hyviä ovat esim. keskustan vanhat suutariliikkeet.
- Ystävyydellä
Jos joku kysyy hyvää suutaria, älä ala haukkua jotain suutaria! Saattaa haukut olla myös kilpailijan kirjoittamia Keljossa. Hyi teitä. Positiivisuutta kehiin!
- Maiharit
Prisma Seppälä siellä on hyvä palvelu. Vaihtovat maihareihin pohjat ja käytössä ilmeni että kengän sisällä on joku patti, kävin sitä valittamassa niin ottivat kengät takaisin ja laittoivat uudet sisäpohjat takuuseen. Nyt on kengät viimosenpäälle hyvät
- Parastalaatua
Heinonen tekee Seppälän Prismassa laatujälkeä. Hinta muotoutuu aina työn mukaan. Mies on suutarien aatelia. Myös kattavasti oheispalveluja.
Täytyykin käydä tinkaamassa huomenna Veskulta kahvit. - Paneutuvasuutari
Keskustassa esim. paljon puhutulla Forumilla on suutari, joka todella paneutuu kenkiin. Voin sydämellä suositella. Hyllynaluskin täynnä kenkiä joka menoon.
- Ilmainenpalautus
Hyllynalus täynnä asiakkaiden palauttamia kenkiä?
- Anteeksipyyntöäootellen
Keljon Prisman suutari on ylimielinen ja töykeä. Tästä on vuosien kokemus. Kerran parkkihallissakin olin jäädä hänen ajamansa auton alle, kun katseli ajaessaan toiseen suuntaan kuin ajoi. Ei pysähtynyt siltikään, vaan painoi lisää kaasua.
- Osujauppos
No olipa huonoo tuuria kun et jäänyt alle, olisi nyt suutari sen verran ympärilleen katsonut että olisi älynnyt peruuttaa ja sihdata vähän tarkemmin!
- Anonyymi
Minulla on Jyväskylässä kokemusta juuri Keljon Citymarketin ja Seppälän Prisman suutareista. Laatukenkiä minulla on paljon. Kaikki ne on tehty goodyear-welted tekniikalla, ja suuri osa on nahkapohjaisia. Koska nahkapohjat eivät Jyväskylän olosuhteissa ole kovinkaan käytännöllisiä, olen lähes kaikki nahkapohjaiset kenkäni (noin 15kpl) puolipohjauttanut suutarilla. Valtaosan niistä on puolipohjannut Keljon Citymarketin suutari. Työn jälki on ollut hyvää ja hinta kohtuullinen (25-30 euroa pari). Liimaukset ovat joskus reunoista pettäneet, mutta suutari on aina korjannut ne takuutyönä.
Yhdet kengät vein puolipohjattavaksi Seppälän Prisman suutarille kesällä 2018, kun se on kotoani lähin. Kyllä sekin sai kengät pohjattua, mutta jokin puristin oli tehnyt pahan nirhauman sisäpohjaan. Puolipohjamateriaali oli hyvin paksua varsin elegantteihin loufereihin (noin 2mm), ja työn jälki heikompaa kuin Keljon Citymarketissa. Kun hintakin oli kalliimpi (35 euroa), päätin, että tuonne en kenkiäni enää vie.
Suosikkipaikkani, eli Keljon Citymarketin suutarin löysin vuonna 2011 talvella. En silloin edes asunut Jyväskylässä, vaan olin siellä vierailulla. Autoni bensatankin lukko oli jäätynyt, ja vääntelin avainta sen verran väkivaltaisesti, että se katkesi lukkoon. Sain avaimenpätkän kammettua kärkipihdeillä ulos, mutta tietenkään sillä ei enää autoa käynnistetty. Kyselin kavereilta paikkaa, jossa avaimentyngästä saisi teetettyä avaimen halvalla. He suosittelivat juuri Keljon Citymarketin suutaria. Ajoin sinne lainatulla autolla, ja hän teki avaimen. Pyysi tulemaan takaisin, jos uusi avain ei jostain syystä toimisikaan. Se ei tarpeellista, sillä avain todella toimi paremmin kuin alkuperäiset. Kun sitten 2013 muutin Jyväskylään, tiesin kyllä, missä asioisin, jos suutaria tarvitsisin. Sen jälkeen olenkin sitten siellä usein vieraillut.
Joskus googlailemalla huomasin, että Keljon Prisman suutari on saanut hyvää palautetta asiakkailtaan. Pitänee sitäkin joskus testata.- Anonyymi
Kommentoit sitten 11 vuotta vanhaa aloitusta, MIKSI? Olisikohan ollut oma aloituksesi.
- Anonyymi
Eipä avaimen tekoon nykyään suutaria tarvita!
- Anonyymi
Minä tiedän muutaman hyvännäköisen Suutarin. Yksi asuu Vaajakoskella.
- Anonyymi
Yhdet kesti ja kesti.
- Anonyymi
Seppälän prisman suutarista kertoo jo se, että oli ollut jo vanhan prisman aikana useita vuosia. Erittäin hyvä suutari.
- Anonyymi
Mister minit asemakadun cittarissa on paras eilen kävin ja sain hyvää palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690