Mistä löytyisi juhlasali Helsingistä syksy 2010 häihin:
- n. 160 henk.
- salissa vihkiminen
- saa viedä omat juomat
- voi juhlia myöhään
- hyvät yhteydet eli ei esim. Suomenlinna
- saa olla tasokaskin
- ulkoilutilaa tms pitää olla
- vieraita tulee ympäri Suomea Ruotsista , hotelli lähellä , no ehkä jos on Helsingissä niin pääsee helposti taxilla , mutta plussaa jos pääsee kävellen.
Kiitos etukäteen tiedosta.
Juhlasali Helsingistä
3
1133
Vastaukset
- myös salia etsien
Helsinkiin valmistuu iso yhtenäinen tila jonne varmaan mahtuu tuo Teidän vierasmäärä hyvin ja mitä itse kävin asiaan tuntustumassa niin melko hyvin toiveitanne vastaava sali , Salmi - Sali.
Käy katsomassa tästä esite.
http://anninjuhla.fi/juhlapaikat.html- Bridezilla
En tiedä jos kaikki kohdat nyt täsmää tässä mutta olin viime kesänä häissä Klaus K:n Rake-Salissa. Hyvin viihdyin ja hyvä oli palvelu. Suuri plussa on että juhlat, jatkot ja yöpyminen ovat kaikki saman katon alla.
http://www.klauskhotel.com/wedding.php?l=fi
- Aitio Sali
Meidän juhlat järjestetään Aitio Salissa Mannerheimintie 113
www.aitiosali.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744718- 332671
- 402464
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin251900Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401792- 841630
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251592- 1531478
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241338Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200