Miten se menee, jos mä naisena kosin miestä, pitääkö mulla olla hänelle sormus valmiina ostettuna, jonka sitten pujotan hänen sormeensa, vai sopiikohan etikettiin, että menemme ja ostamme toisillemme sormukset ? Jos mies kosii, on aika luonnollista, että hänellä on jo sormus valmiiksi ostettuna, vai ?
Vastaukset 4
- oikeastaan
ostaa sormusta ennakkoon, oli kosia kumpi tahansa. itse ainakin halusin päättää minkälaisen sormuksen otan ja sovituksenkin kannalta on järkevämpää, että sormukset mennään ostamaan sitten vaikka sen kosinnan jälkeen yhdessä. tietty olisihan se romanttista, jos mies polvistuisi ja sujauttaisi upean sormuksen sormeen, mutta en usko, että se niin menee monellakaan.
- miumau <3
Minä olen nainen ja kosin miesystävääni ihan ilman sormusta ja kävimme sen jälkeen yhdessä ostamassa sormukset.. :) Saimme myös miettiä yhteistä mielipidettä, että minkälaiset halusimme. :)
- arvo*
aion toimia itsekin. Kosintapäivä on vasta tulevaisuudessa, mutta mietiskelin jo, pitääkö mun alkaa säästää varmuuden vuoksi kihlarahoja : D
- meni näin
Me olemme poikaystäväni kanssa lähdössä huomenna Barcelonan matkalle. Viime viikolla hän kysyi minulta, mennäänkö siellä kihloihin, minä suostuin ja kävimme yhdessä ostamassa ja kaiverruttamassa sormukset. Barcelonassa saan sitten ns. perinteisen kosinnan polvistumisineen ja sormuksen pujottamisineen. :) Jokainen omalla tyylillään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551