Tasa-

arvo*

Miten se menee, jos mä naisena kosin miestä, pitääkö mulla olla hänelle sormus valmiina ostettuna, jonka sitten pujotan hänen sormeensa, vai sopiikohan etikettiin, että menemme ja ostamme toisillemme sormukset ? Jos mies kosii, on aika luonnollista, että hänellä on jo sormus valmiiksi ostettuna, vai ?

4

1215

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeastaan

ostaa sormusta ennakkoon, oli kosia kumpi tahansa. itse ainakin halusin päättää minkälaisen sormuksen otan ja sovituksenkin kannalta on järkevämpää, että sormukset mennään ostamaan sitten vaikka sen kosinnan jälkeen yhdessä. tietty olisihan se romanttista, jos mies polvistuisi ja sujauttaisi upean sormuksen sormeen, mutta en usko, että se niin menee monellakaan.

• miumau <3

Minä olen nainen ja kosin miesystävääni ihan ilman sormusta ja kävimme sen jälkeen yhdessä ostamassa sormukset.. :) Saimme myös miettiä yhteistä mielipidettä, että minkälaiset halusimme. :)

• arvo*

aion toimia itsekin. Kosintapäivä on vasta tulevaisuudessa, mutta mietiskelin jo, pitääkö mun alkaa säästää varmuuden vuoksi kihlarahoja : D

• meni näin

Me olemme poikaystäväni kanssa lähdössä huomenna Barcelonan matkalle. Viime viikolla hän kysyi minulta, mennäänkö siellä kihloihin, minä suostuin ja kävimme yhdessä ostamassa ja kaiverruttamassa sormukset. Barcelonassa saan sitten ns. perinteisen kosinnan polvistumisineen ja sormuksen pujottamisineen. :) Jokainen omalla tyylillään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      65
      815
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe