Miten se menee, jos mä naisena kosin miestä, pitääkö mulla olla hänelle sormus valmiina ostettuna, jonka sitten pujotan hänen sormeensa, vai sopiikohan etikettiin, että menemme ja ostamme toisillemme sormukset ? Jos mies kosii, on aika luonnollista, että hänellä on jo sormus valmiiksi ostettuna, vai ?
Tasa-
4
1108
Vastaukset
- oikeastaan
ostaa sormusta ennakkoon, oli kosia kumpi tahansa. itse ainakin halusin päättää minkälaisen sormuksen otan ja sovituksenkin kannalta on järkevämpää, että sormukset mennään ostamaan sitten vaikka sen kosinnan jälkeen yhdessä. tietty olisihan se romanttista, jos mies polvistuisi ja sujauttaisi upean sormuksen sormeen, mutta en usko, että se niin menee monellakaan.
- miumau <3
Minä olen nainen ja kosin miesystävääni ihan ilman sormusta ja kävimme sen jälkeen yhdessä ostamassa sormukset.. :) Saimme myös miettiä yhteistä mielipidettä, että minkälaiset halusimme. :)
- arvo*
aion toimia itsekin. Kosintapäivä on vasta tulevaisuudessa, mutta mietiskelin jo, pitääkö mun alkaa säästää varmuuden vuoksi kihlarahoja : D
- meni näin
Me olemme poikaystäväni kanssa lähdössä huomenna Barcelonan matkalle. Viime viikolla hän kysyi minulta, mennäänkö siellä kihloihin, minä suostuin ja kävimme yhdessä ostamassa ja kaiverruttamassa sormukset. Barcelonassa saan sitten ns. perinteisen kosinnan polvistumisineen ja sormuksen pujottamisineen. :) Jokainen omalla tyylillään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888