Miten se menee, jos mä naisena kosin miestä, pitääkö mulla olla hänelle sormus valmiina ostettuna, jonka sitten pujotan hänen sormeensa, vai sopiikohan etikettiin, että menemme ja ostamme toisillemme sormukset ? Jos mies kosii, on aika luonnollista, että hänellä on jo sormus valmiiksi ostettuna, vai ?
Tasa-
4
1167
Vastaukset
- oikeastaan
ostaa sormusta ennakkoon, oli kosia kumpi tahansa. itse ainakin halusin päättää minkälaisen sormuksen otan ja sovituksenkin kannalta on järkevämpää, että sormukset mennään ostamaan sitten vaikka sen kosinnan jälkeen yhdessä. tietty olisihan se romanttista, jos mies polvistuisi ja sujauttaisi upean sormuksen sormeen, mutta en usko, että se niin menee monellakaan.
- miumau <3
Minä olen nainen ja kosin miesystävääni ihan ilman sormusta ja kävimme sen jälkeen yhdessä ostamassa sormukset.. :) Saimme myös miettiä yhteistä mielipidettä, että minkälaiset halusimme. :)
- arvo*
aion toimia itsekin. Kosintapäivä on vasta tulevaisuudessa, mutta mietiskelin jo, pitääkö mun alkaa säästää varmuuden vuoksi kihlarahoja : D
- meni näin
Me olemme poikaystäväni kanssa lähdössä huomenna Barcelonan matkalle. Viime viikolla hän kysyi minulta, mennäänkö siellä kihloihin, minä suostuin ja kävimme yhdessä ostamassa ja kaiverruttamassa sormukset. Barcelonassa saan sitten ns. perinteisen kosinnan polvistumisineen ja sormuksen pujottamisineen. :) Jokainen omalla tyylillään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4175024Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912479- 411704
- 541668
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!471633- 871477
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101197MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151117Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1641107