Miten se menee, jos mä naisena kosin miestä, pitääkö mulla olla hänelle sormus valmiina ostettuna, jonka sitten pujotan hänen sormeensa, vai sopiikohan etikettiin, että menemme ja ostamme toisillemme sormukset ? Jos mies kosii, on aika luonnollista, että hänellä on jo sormus valmiiksi ostettuna, vai ?
Tasa-
4
1149
Vastaukset
- oikeastaan
ostaa sormusta ennakkoon, oli kosia kumpi tahansa. itse ainakin halusin päättää minkälaisen sormuksen otan ja sovituksenkin kannalta on järkevämpää, että sormukset mennään ostamaan sitten vaikka sen kosinnan jälkeen yhdessä. tietty olisihan se romanttista, jos mies polvistuisi ja sujauttaisi upean sormuksen sormeen, mutta en usko, että se niin menee monellakaan.
- miumau <3
Minä olen nainen ja kosin miesystävääni ihan ilman sormusta ja kävimme sen jälkeen yhdessä ostamassa sormukset.. :) Saimme myös miettiä yhteistä mielipidettä, että minkälaiset halusimme. :)
- arvo*
aion toimia itsekin. Kosintapäivä on vasta tulevaisuudessa, mutta mietiskelin jo, pitääkö mun alkaa säästää varmuuden vuoksi kihlarahoja : D
- meni näin
Me olemme poikaystäväni kanssa lähdössä huomenna Barcelonan matkalle. Viime viikolla hän kysyi minulta, mennäänkö siellä kihloihin, minä suostuin ja kävimme yhdessä ostamassa ja kaiverruttamassa sormukset. Barcelonassa saan sitten ns. perinteisen kosinnan polvistumisineen ja sormuksen pujottamisineen. :) Jokainen omalla tyylillään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1736064Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2224051"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423485Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m453323Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää253129Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492816Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.642367Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2382304- 242290
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk951883