Vihaavatko

kaikkii

todella omia veljiään/siskojaan????

Olenko mä sitten joku poikkeus, kun en vihaa veljeäni? Noh. onhan meillä 8 vuotta ikäeroo mutta kummiskin...

Eli jos joku tosiaan EI vihaa isoveljeään/isosikoaan niin viestejä tulemaan --->

17

2534

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en minä

      ainakaan vihaa.Mulla on ihan hyvät ja lämpimät suhteet sisaruksiin,vaikkakin aika etäiset.Ikäeroa kyllä löytyy kun isoveli 37v,isosiskot 35v ja 20v ja pikkusisko 16v.:D

    • Julle.

      Vihaa omaa isoveljeäni! Ikäeroa on 3vuotta ja 3kuukautta, muttei silti vihata toisiamme.

    • ainakaan vihaa

      Mä en vihaa vuotta nuorempaa pikkuveljeäni. Aina halaillaan toisia ja joskus suukotellaan. Rakastan suukottelua. Joskus kännissä ollaan harjoiteltu kielareitakin mutta niin ettei kukaan muu pääse näkemään. Vois pitää vähän outona.

      • hyvä asia

        että eivät sentään kaikki vihaa siskojaa/veljiää.

        Ittelläni isoveli 21v ja itse olen 13v :). Meillä aina ollut hyvät välit toisiimme luultavasti koska tykätään aikalailla samoista asioista, mutta kun riita syntyy se on yleensä oikein kunnollinen... minä pienenpänä yleensä saan aina anteeksi :D

        Ja ainahan sitä kränää tulee kun veljen pitää kiusoitella joka asiasta, mutta kaikki päättyy lopulta onnellisesti. Surettaa vaan niiden puolesta jotka eivät voi elää sovussa sisarustensa kanssa.


    • Ikäero

      Vaikuttaa siltä että suuri ikäero on hyvä juttu sisarusten välillä. Minulla nimittäin on isoveli joka on vain yhden vuoden minua vanhempi(itse 17v ja isoveli 18v)ja silloin tällöin tulee aina kärhämää. Se varmaan johtuu siitä että meillä kummallakin on jonkin näköistä kunnianhimoa ja toinen sisaruksista koetaan kilpailijaksi. Ja me kummatkin opiskellaan vielä samalla alalla...turhauttavaa.

      • eikö sitä

        ole kaikilla sisaruksilla?

        Nii no.. kyllä se ikäero on "hyvä juttu", koska tällöin ei tule riitoja joka pikkuasiasta ja silloin tuntee olonsa jotenkin.. ns. turvalliseksi, kun on se vanhempi veli/sisko johon voi tukeutua??? Tai no, ainakin meillä näin ;)


      • paikkaansa

        Meillä on vuoden ikäero ja tullaan ihan mahtavasti toimeen isosiskon kanssa. Joku voisi sanoa että vähän liiankin hyvin. ;) Riitoja ei ole ollut enää pitkään aikaan ja eikö kaikki kuitenkin joskus vähän korota ääntään ilman että se tarkoittaisi mitään vihaamista.


      • yu6koe8ru8
        paikkaansa kirjoitti:

        Meillä on vuoden ikäero ja tullaan ihan mahtavasti toimeen isosiskon kanssa. Joku voisi sanoa että vähän liiankin hyvin. ;) Riitoja ei ole ollut enää pitkään aikaan ja eikö kaikki kuitenkin joskus vähän korota ääntään ilman että se tarkoittaisi mitään vihaamista.

        Vuoden ikäero, mutta kuinkas vanhoja te olette?

        Ja ei tietenkään kaikkilla ole riitoja sisarustensa kanssa. Se on yksilöllistä ;)


      • ollaan......
        yu6koe8ru8 kirjoitti:

        Vuoden ikäero, mutta kuinkas vanhoja te olette?

        Ja ei tietenkään kaikkilla ole riitoja sisarustensa kanssa. Se on yksilöllistä ;)

        18 ja 19 vuotta.


      • te olettekin
        ollaan...... kirjoitti:

        18 ja 19 vuotta.

        molemmat jo aikuisia ihmisiä ja varmasti tajuatte, että on varsin lapsellista riidellä jostain pikkuasioista?

        "vähän liiankin hyvin" anteeksi kuinka?


      • ole riidelleet
        te olettekin kirjoitti:

        molemmat jo aikuisia ihmisiä ja varmasti tajuatte, että on varsin lapsellista riidellä jostain pikkuasioista?

        "vähän liiankin hyvin" anteeksi kuinka?

        enää useaan vuoteen.

        "anteeksi kuinka?" ;)


      • en oikein tajunnut
        ole riidelleet kirjoitti:

        enää useaan vuoteen.

        "anteeksi kuinka?" ;)

        "anteeksi kuinka?" anteeksi kuinka?


      • siihen
        en oikein tajunnut kirjoitti:

        "anteeksi kuinka?" anteeksi kuinka?

        oli ;)


    • dsf

      minä en ainakaan voisi kuvitellakkaan elämää ilman isosiskoani! Meillä ikäeroa 2vuotta, eikä meillä ole koskaan ollut sen suurempia ongelmia.Päinvastoin, hän on useaan kertaan tehnyt läksynikin XD

    • asdfghjkl,kjuhygtfrdew

      mull on kans 8 vuotta vanhempi isosikso ja se on mulle tosi tärkee

    • pikkuisisko

      pienempänä oli kyl paljon tappeluita siskon kanssa, mutta aina se on rakas ollut. Tällä hetkellä yksi läheisimmistä ihmisistä ikinä. Antaisin vaikka henkeni siskoni puolesta.

    • mirdaa

      mut kyllähä me ennen tapeltii ihan hirveesti kun olin pikkupentu, n. alle 10 vuotta mut ei enää :)mä tykkään mun neljästä siskosta ja oon nuorin...kyllähän mua välillä ärsyttää mut en kerro :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe