ei ole. Tai siis positiivisessa mielessä.
Ahosen kaltaisia karisman omaavia tyyppejä ei ole.
Koivurannasta olisi, kannattaisi kouluttaa mäen erikoismies.
Hautamäestä olisi pitänyt tulla joukkueen henkinen johtaja, mutta ei riitä.
Sponsorien kannalta pitäisi kiireesti löytyä fiksu, lahjakas, esiintymiskykyinen tyyppi.
Mäkijoukkueessa
1
195
Vastaukset
- pojat on lähetetty
... kisoihin, hyppäämään vai mediapelleksi?
Pankaa valmentajat antamaan lausuntoja ja antakaa poikien hypätä.
Toni nieminen on valmis heittämään ensimmäisen kiven kun kivitys alkaa, itse ei muista suksien nakkomisiaan ja mökötystään mutta on valmis tuomitsemaan Harrin.
Media on tämän Niemisen kera haukkunut ja ilveillyt Harrin kustannuksella jo paljon ennen kisoja ja luonut ujolle pojalle sietämättömät paineet, mahdoton siinä on onnistua hypyissä.
Onhan se nähty, että poika osaa hypätä jos hänelle annetaan tilaisuu hypätä ilman muita paineita. Tämä epäonnistuminen on kyllä puhtaasti median ansiota. Moni aikuinenkaan ei kestä samaan aikaan olla median sylkykuppina ja silti yltää parhaisiin suorituksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000