MAJOITUS PORI?

Lissu***

Hei, haluaisimme vuokrata pienen asunnon Porista 24-25.7.09. Olemme siistejä, savuttomia ja autolevija tyttöjä Helsingistä, jotka tulemme katsomaan Metallicaa. Kaikki vaihtoehdot huomioidaan. Huom. meillä on myös yksi ylimääräinen Metallica lippu joka mahdollista saada vuokrauksen yhteydessä! Ilmoita jos on tarjota jotain varteen otettavia vaihtoehtoja, neuvotteluvaraa löytyy.

14

2292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neve_25

Hei!

Minulla on tarjolla Porista useita eritasoisia majoitusvaihtoehtoja jos ei ole vielä löytynyt.. laita postia: [email protected].

• Tuliani

Hei olisko vapaana Porin ympäristöstä kyseiselle yölle kahdelle siistille naiselle huonetta kahdella sängyllä ja suihkulla...
        Terv Tupu
        e-mail:[email protected]

• vesa

saunallinen kaksio 50metriä kirjuriluotoon ota yhteys vesaan 0415791685

• slyssss

28 neliöinen yksiö jossa sänky ja sängyks taitettava sohva ydinkeskustassa. Parempaa paikkaa ei löydy.

• MiiaR77

Vieläkö yksiö olisi vapaana? Mikä olisi hinta 25.7.-26.7. eli 1 yö.

• hannele:)

Myöskin me olemme tulossa katsomaan metallicaa poriin ja tarvitsisimme majoitusta 6 hengelle jostain porin ympäristöstä 24.7.-26.7.09. Jos löytyy tyhjää mökkiä tai asuntoa tai jotain sinne päin niin otetaan vastaan ehdotuksia.. Majoitusta aika hankala saada.

• ystävällisesti

Löysin edullisen majoituspaikan täältä http://galleriasami.com/hotelli/index.html paikka on uusi ja sielä oli vielä vapaata ainakin meille. Vaikutti melko reilulta tyypiltä jolta saa varattua isommallekin porukalle.

Metallica rules

• menze

Hei!

Minäkin olisin kiinnostunut vuokraamaan asuntoa porista ajalle 24. - 26.7.2009. Asunnon koon tarve ei ole vielä aivan varma, ainakin kahdelle henkilölle, mahdollisesti myös toinen pariskunta olisi tulossa. Olemme rauhallisia ja luotettavia vuokraajia.

yhteydenotot: [email protected]

• menze

Nyt varmistui lähtijät, eli asunnon tarve olisi neljälle hengelle. Asunnon ei tarvitsisi olla iso, kunhan johonkin nukkumaan ja suihkussa käymään pääsee :)

• Jenny111
        menze kirjoitti:

Nyt varmistui lähtijät, eli asunnon tarve olisi neljälle hengelle. Asunnon ei tarvitsisi olla iso, kunhan johonkin nukkumaan ja suihkussa käymään pääsee :)

Tarjoan majoitusta jazzien ajaksi porin keskustasta, asunto on 3 huonetta keittiö sauna. Hinnasta voidaan sopia erikseen

Ota yhteyttä [email protected]

• Olli opiskelija

Olisiko Porin seudulla mahdollisesti yöpaikkaa 14.10-15.10.-11 eli yksi yö!?
      Kolme nuorta opiskelijaa tarvitsisi sellaisen:)

• minä vaan

Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä edullisesta yöpaikasta porissa, Lattomeri/vinttikulma seudulla tai lähellä sitä tai jos jollakin on mökkiä vuokrata.
      Aikaväli olis 2.4-5.4 jos ei yllätyksiä tule. Neljä henkilöä pitäis sopia nukkumaan.
      Vinkit voi laittaa [email protected]

• Raaman kuningas

Kuka v!tun idiootti haluaa Poriin???

• minä vaan
        Raaman kuningas kirjoitti:

Kuka v!tun idiootti haluaa Poriin???

Etkö tosiaan muuta sanottavaa keksinyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe