Olen jo muuten asentanut nämä, mutta nyt tarvisin apua näissä koodijutuissa, ne pitäisi kirjoittaa sinne niin. Eli koitan selittää tilanteen:
Grand Theft Auto IV - activation
Sitten tähän pitäisi laittaa SERIAL-koodi.. mistä minä sellaisen hankin/löydän?
Sitten pitäisi laittaa Unlock koodi.. Se on varmaan tuolla noissa ohjejutuissa, mutta ei hyväksy sitä, koska luulen, että SERIAL:issa on vikaa.
Onko tämä prosessi pakollinen, että pääsee pelaamaan varsinaista peliä, kertokaa, mitä minun pitää vielä tehdä..?
Gta IV Asennusongelma..
8
1018
Vastaukset
- r000ppp1
Serial-koodi löytyy ohjevihkosesta "On Liberty" takakannesta. Kun Serial-koodin laittaa, pitäisi Unlock-koodi tulla automaattisesti (ainakin minulla tuli). Jos näin ei käy, kirjoita uusi viesti...
- Thunder_852
Tajusin sen jo, mutta kiitosta silti :)
- 333
entä jos sitä unlock koodia ei tule automaattisesti ???
- mikezzeeeee
333 kirjoitti:
entä jos sitä unlock koodia ei tule automaattisesti ???
Kyllä se tulee automaattisesti :)
- apuaa
ostin steamista kyseisen pelin, mutta en lyödä serial codea koska he eivät lähettäneet peliä vaan kävi lataamaan sitä
- Ärsyttääää
Mullakin lähti latamaan peliä, ja en löydä SERIALia tao Unlock Codea. :/
- ...
steamista ladattaessa pelin koodi tuli mulla ainakin automaattisesti kenttään
- Riinah98
Haluaisko joku auttaa mua et miks toi peli ei hyväksy mun searilia ja unlock codee vaikka kuinka monta kertaa laittaa oikeen!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962169
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786