Olen jo muuten asentanut nämä, mutta nyt tarvisin apua näissä koodijutuissa, ne pitäisi kirjoittaa sinne niin. Eli koitan selittää tilanteen:
Grand Theft Auto IV - activation
Sitten tähän pitäisi laittaa SERIAL-koodi.. mistä minä sellaisen hankin/löydän?
Sitten pitäisi laittaa Unlock koodi.. Se on varmaan tuolla noissa ohjejutuissa, mutta ei hyväksy sitä, koska luulen, että SERIAL:issa on vikaa.
Onko tämä prosessi pakollinen, että pääsee pelaamaan varsinaista peliä, kertokaa, mitä minun pitää vielä tehdä..?
Gta IV Asennusongelma..
8
1000
Vastaukset
- r000ppp1
Serial-koodi löytyy ohjevihkosesta "On Liberty" takakannesta. Kun Serial-koodin laittaa, pitäisi Unlock-koodi tulla automaattisesti (ainakin minulla tuli). Jos näin ei käy, kirjoita uusi viesti...
- Thunder_852
Tajusin sen jo, mutta kiitosta silti :)
- 333
entä jos sitä unlock koodia ei tule automaattisesti ???
- mikezzeeeee
333 kirjoitti:
entä jos sitä unlock koodia ei tule automaattisesti ???
Kyllä se tulee automaattisesti :)
- apuaa
ostin steamista kyseisen pelin, mutta en lyödä serial codea koska he eivät lähettäneet peliä vaan kävi lataamaan sitä
- Ärsyttääää
Mullakin lähti latamaan peliä, ja en löydä SERIALia tao Unlock Codea. :/
- ...
steamista ladattaessa pelin koodi tuli mulla ainakin automaattisesti kenttään
- Riinah98
Haluaisko joku auttaa mua et miks toi peli ei hyväksy mun searilia ja unlock codee vaikka kuinka monta kertaa laittaa oikeen!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723570
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16983- 35981
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?63879Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk95829- 62765