Thaimaan matkailijat huom

vinkkejä, kiitos

Kaikki Thaimaan matkailijat kertokaa mulle mikä ois teidän mielestä paras matkakohde Thaimaassa lasten kanssa. lapset 9 ja 3 v. Haluaisin matkalta hyvän rannan ja lapsille kivoja mielenkiintosia retkiä ja lapsille jotain kivaa tekemistä. Ei tarvii olla mitään lasten kerhoja, vaan sellasta mitä vois aikuiset tehdä yhdessä lasten kanssa. Kannattaako ottaa Thaimaassa all inclusive? Yleensä meillä on matkalla ollut AI koska se on lasten kanssa tosi helppo ja mukava. Otan kaikki vinkit ja tiedot ilomielin vastaan.

2

1391

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

käynti matkatoimistossa ihan tarpeellinen. Se on paras vinkki minkä voi tässä antaa. Eikä missään nimessä mitään all inclusive juttua paikaan missä ruoka on se paras anti koko reissulla. Ja Thaimaassa rantoja ja paikkoja riittää ja noin isojen kanssa ei mitään ongelmaa.

• Nimetön

me ollaan tällä hetkellä kiertämässä aasiaa 3kk ajan malaysia ollaan jo koluttu nyt ollaan koh lantalla aivan mahtava saari vene matkan päässä krabista isot modernit laivat.mahtavat rannat kirkas vesi täällä voi tehdä kaiken laista vaikka lähteä päivä safarille elefantin selässä,,harjoitella thai ruuan valmistamista, opetella sukeltamaa käydä hierottavana rannalla täällä on kaikkea sitä! mutta tämä on myös rauhallinen paikka
      tullaan varmasti uudelleen!ja mielestäni ei ei kannata varata mitään majoitusta korkeintaan ensimmäiseksi yöksi ja sitten voi käydä kattomassa eri majoituksia jotka kaikki sijaitsee rannalla hinnat vaihtelevat huimasti ja niin myös taso täältä löytyy hyvistä bambu majoituksista pieniin taloihin osassa on ilmastointi,tv ja jääkaappi kylmä ja lämmin vesi suihkut ne maksaa noin 1000bathia eli noin 20 e yö ja halvempiakin löytyy sitten on tietenkin suuremmat hotellit joissa on uima altaat ne rupeekin sitten olemaan kalliimpia ja sitten kannattaa käydä tällä netti sivulla missä ihmiset vertailee asumis muotoja mikä siis piti hinnan ja oli hyvä.www.tripadvisor.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe