Suunnitteilla matka -09 joulukuussa,-10 tammikuulle... Osaako joku avittaa kohteen valinassa?? Hyviä ja "huonoja" puolia kustakin kohteesta ja vinkkejä otetaan vastaan. Ja mitkään "turistikeskittymät" ei juurikaan kiinnosta...mieluummin paikallisten sekaan. =)
Thaimaa-Indonesia-Filippiinit?
6
1150
Vastaukset
- Vaakakuppi
...elikkä kirkkaat vedet ja RAUHALLISET rannat ovat TOOOOdella iso plussa! =)
- Steffo
Näin suoralta kädeltä suosittelisin Indonesiaa ja Filippiinejä. Jaavan länsirannikolla on Pangandaran niminen paikka. Vähemän tunnettu turistikohde, mutta rannat ovat mahtavat. Flippiineiltä Bohol tai Palawan.
Noista kohteista kokemuksia vain Indonesiasta, jonne olemme tehneet kaksi kuukauden pituista reppureissua. Tuossa jo kehuttiinkin Jaavan Pangandarania, joka on loistava lomakohde. Me olemme Jaavan lisäksi kierrelleet myös Sumatralla, Balilla, Lombokilla ja Gili-saarilla. Jos reissupäiväkirjat ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä!
[email protected]- Vaakakuppi
Juu kovasti houkuttelee molemmat näistä. Laita reissaaja56 tulemaan päiväkirjaa ja kuvaa osotteeseen [email protected]
Ja tietysti muutkin voi laittaa postia tulemaan kokemuksistaan ko. paikoista. =) Kiitokset jo etukäteen! Vaakakuppi kirjoitti:
Juu kovasti houkuttelee molemmat näistä. Laita reissaaja56 tulemaan päiväkirjaa ja kuvaa osotteeseen [email protected]
Ja tietysti muutkin voi laittaa postia tulemaan kokemuksistaan ko. paikoista. =) Kiitokset jo etukäteen!Postia tulossa. Olen lisäillyt reissupäiväkirjoihini kuvia, hintatietoja ja majoitusvinkkejä.
- Vaakakuppi
reissaaja56 kirjoitti:
Postia tulossa. Olen lisäillyt reissupäiväkirjoihini kuvia, hintatietoja ja majoitusvinkkejä.
..kovasti kiitoksia vaan!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790