hei te amuin kävijät. onko matkanteko ollut raskasta?minua mietityttää tuo bankokissa koneen vaihto..pitääkö lentojen välillä kauan odotella kentällä?huolehditaanko matkatavarat suoraan samuin koneeseen, ettei itse tarvitse olla välikätenä.
perille pääsy
3
937
Vastaukset
- yyyu
sä nimimerkillä:raskasta jos menet nyrkistä-turpaan tulee. toivoo eistola
ihan oikeesti !!!!!!!!!!!!! paskaa .vc,vfjjj=?._-ö__--HHHl567 perkele! vittu - kattis*
..että on mitenkään raskasta. Itse oltiin Bkk-Samui yhdistelmällä, eli ei heti Bangkokista lähdetty suorilta Samuille. Kuitenkin Samuilta mentiin suoraan (vaihdon kautta toki) Suomeen. Tällöin toimi hyvin. Samuilla laitettiin matkatavarat jo suoraan Suomen koneeseen, eli ei Bangkokissa tarvinnut erikseen niitä kiikutella. Ja Bangkokissakaan ei kauaa tarvinnut vaihtoa odotella. Uskoisin menevän näin toiseenkin suuntaan. Eikä kyllä koettu sitä mitenkään raskaana. Me oltiin AM:n matkalla, muista matkanajärjestäjsitä en tiedä tai sitten omatoimimatkan toimivuudesta.
- drtu
Me oltiin finnmatkojen reissulla, ja odoteltiin bkk:ssa muutamia tunteja bangkok airwaysin loungessa. hesassa tsekattiin kamat bkk:iin asti, sieltä itse sitten samuin koneeseen. opasteita kentällä riittää ja kannattaa henkilökunnalta kysyä minne mennä. ne tulee jo kysymään tarvitseeko apua kun on vähänkin epäröivän näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646598
- 541965
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441772- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3461130Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511085Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907