hei te amuin kävijät. onko matkanteko ollut raskasta?minua mietityttää tuo bankokissa koneen vaihto..pitääkö lentojen välillä kauan odotella kentällä?huolehditaanko matkatavarat suoraan samuin koneeseen, ettei itse tarvitse olla välikätenä.
perille pääsy
3
1000
Vastaukset
- yyyu
sä nimimerkillä:raskasta jos menet nyrkistä-turpaan tulee. toivoo eistola
ihan oikeesti !!!!!!!!!!!!! paskaa .vc,vfjjj=?._-ö__--HHHl567 perkele! vittu - kattis*
..että on mitenkään raskasta. Itse oltiin Bkk-Samui yhdistelmällä, eli ei heti Bangkokista lähdetty suorilta Samuille. Kuitenkin Samuilta mentiin suoraan (vaihdon kautta toki) Suomeen. Tällöin toimi hyvin. Samuilla laitettiin matkatavarat jo suoraan Suomen koneeseen, eli ei Bangkokissa tarvinnut erikseen niitä kiikutella. Ja Bangkokissakaan ei kauaa tarvinnut vaihtoa odotella. Uskoisin menevän näin toiseenkin suuntaan. Eikä kyllä koettu sitä mitenkään raskaana. Me oltiin AM:n matkalla, muista matkanajärjestäjsitä en tiedä tai sitten omatoimimatkan toimivuudesta.
- drtu
Me oltiin finnmatkojen reissulla, ja odoteltiin bkk:ssa muutamia tunteja bangkok airwaysin loungessa. hesassa tsekattiin kamat bkk:iin asti, sieltä itse sitten samuin koneeseen. opasteita kentällä riittää ja kannattaa henkilökunnalta kysyä minne mennä. ne tulee jo kysymään tarvitseeko apua kun on vähänkin epäröivän näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719