rantapalvelut

kylmät juomat

Onko rannoilla mitään palveluja vai kannattaako ottaa oma pieni kylmälaukku mukaan,että saa juomat pysymään edes vähän viileänä?Menossa Phan Thiethiin hotelli Sea Lion Beach.

7

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta varminta

on ottaa oma kylmälaukku ja tulee halvemmaksi!

• sea lion

hotellin allasbaarissa on halvemmat hinnat (muistaakseeni esim. olut 3€) kuin suomen hintoihin verrattuna, mutta kalleimmat oluet paikallisiin hintoihin verrattuna.
      Meillä oli huone melkein altaan "nurkilla" niin joskus hain juomani omasta minibaarista.
      Kylmälaukkua en raijaisi.
      Rannalla ei ole mitään ranta baareja erikseen.

• hinta

Ompa kallis allasbaari.Juuri palanneena maksoin olueasta altaalla 1e.

• Suomessa,
        hinta kirjoitti:

Ompa kallis allasbaari.Juuri palanneena maksoin olueasta altaalla 1e.

Tuo olisi maksanut 5-6 euroa eli samalla suhteella ne tuolla ottavat voittoa allasbaarissa eli 3* kaupan hinta. Elämä on ;-)

• darra333
        Suomessa, kirjoitti:

Tuo olisi maksanut 5-6 euroa eli samalla suhteella ne tuolla ottavat voittoa allasbaarissa eli 3* kaupan hinta. Elämä on ;-)

Aika kalliissa mestoissa uiskentelet...Yleensä kuitekin jarjellinen hinta bisselle(tölkile joku 10000 dondgia...ISo BgI maksaa siinä saman verran. Ottakaa vaikka omat juomat messiin..Ziisus!

• taida...
        darra333 kirjoitti:

Aika kalliissa mestoissa uiskentelet...Yleensä kuitekin jarjellinen hinta bisselle(tölkile joku 10000 dondgia...ISo BgI maksaa siinä saman verran. Ottakaa vaikka omat juomat messiin..Ziisus!

Mistään hotellista saada 10000 dongilla bissen?

Kaupastahan noita saa alkaen 6000 dongia.

Ihmettelen jos jonkun matkabudjetti menee sekaisin yhden kahden taalan bisseistä.

• angyd

Ota tölkkicooleri Suomesta mukaan ja käyt hakeen aina tölkin-pari hotellihuoneen minibaarista niin hyvin pärjää! Sea Lionin rannalta ku kävelet vähän matkaa (~100m) vasemmalle rantaa pitkin, löydät kivan pikkuputiikin, jossa myydään kylmäkaapista erilaisia juomia ja hedelmiä. Hinnat samat kuin kaupoissa. Mukava pikku kävelyretki suolaisessa rantahiekassa piristää kivasti auringonoton lomassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe