Hei, en löytänyt ainakaan Windows Movie Makerista mitään linkkiä tai nappia, jolla saisi nopeutettua videota. Esimerkiksi 15 minuutin klipin kuvaa saisi nopeutettua niin, että videoklippi kestäisi vain 4 minuuttia.
Onnistuuko moinen Movie Makerilla, ja jos ei onnistu, niin onko mitään ohjelmaa, jolla sen saisi tehtyä?
Kiitos jo etukäteen.
Videon nopeutus?
6
2737
Vastaukset
- Movie Makerilla
Movie Makerilla voi nopeuttaa videoa, kun yläreunan pudotusvalkosta klikkaa "Tehosteet". Tehosteissa on "Nopeutus kaksinkertaiseksi" niminen tehoste. Kun sen vätää aikajanalla olevan videoleikkeen päälle, video nopeutuu kaksinkertaisesti. Tehostetta voi vetää useita kertoja sanan videon päälle, jos haluaa enemmän nopeutusta.
- Jeeni
Minun Movie Makerin versiossani ei ole.
Käyttöjärjestelmä on XP. Movie Makerin versiot voivat olla meillä eri. - juttu ...
Jeeni kirjoitti:
Minun Movie Makerin versiossani ei ole.
Käyttöjärjestelmä on XP. Movie Makerin versiot voivat olla meillä eri.Kuika vanha versio mahtaa Movie Makerista olla koneellasi?
Aikaisemmin minulla oli xp, senkin Movie Makerissa oli nopeutus. - Jeeni
juttu ... kirjoitti:
Kuika vanha versio mahtaa Movie Makerista olla koneellasi?
Aikaisemmin minulla oli xp, senkin Movie Makerissa oli nopeutus.Löytyihän se. Se oli ollut sellaisessa kohdassa, että silmäni olivat aina hypänneet sen yli, mutta kun sanoit, että vanhassakin versiossasi se oli, niin kävin nyt kaikki videotehosteet tarkasti läpi, ja olihan se siellä.
Kiitos paljon avustasi. Tuntuu nyt vain vähän tyhmältä kun en sitä ennen löytänyt.
- kalle kustaa
movie edit pro.
- tyhmä
täh en ymmärtäny et mistä sen löytää?!?!?!?!?!?!?!? mikä pudotus valikkko??? ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869