Kummittelee ja lujaa

Kimmo Ärrä

Mulla on sellainen outo olo että mulla kummittelee ja aika lujaa siis. Meinaa että outoja tapahtuu usein. Postit katoaa laatikosta ja jos ei katoa siellä outoja laskuja. Lisäksi jääkaapista katoaa joskus kaljaa ja aina ei sitten muuista kaikkea ja ullakolta kuuluu kilinää. Seinien takaa kuuluu joskus outoja äänimäisiä kaikuja ja kämpässä haisee joskus myös. Pelkään että kummitus ainneellistuu joskus ja käy ryysyihin kiinni ja alkaa riehumaan. En tiedä kaikkea hengistä mutta eikös tää oo selvää poltergaistin tekoja? Tai jonkun muun sellaisen kummituksen. Mitä täytyy tehä kummitukset saa pois? Voiko itse manata vai täytyykö kutsua joku ammattilainen? Kuinka paljon ammattimaanaja maksaa?

9

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahku

      ei sulla oo mahkuja manaajaan, ne kun maksaa niin paljon, ettei työttömällä ja sosiaalituella elävällä ole sellaisiin varaa.
      parempi kun vaan otat sitä kaljaa niin paljon, ettei outoja ilmiöitä enää huomaa

      • temppeli ritari 2009

        kummituksia ja henkiä onn monenlaisia, vain tutkimus menetelmät ovat alkeellisia näin ollen näitä ilmiöitä ei yleensä voida tutkia ns. "tieteen nimissä" aion perustaa pyhän eliitti joukon taisteluun pahoja henkiä ja kummituksia vastaan, jotka uhkaavat ihmisiä. aloitan koulutuksen perus taistelu taidoilla joita temppeli ritarit käyttivät jo 1100 luvalla, liitän tähän hopea miekan ja erilaisia hopea panssreita joista henget eivät pääse läpi, ehkä näin voimme ehkäistä oudot laskut, ullakko kilinän, kalja varkaukset( jotkut henget ovat vanhoja juoppoja..) myös kämpän oudon hajun voimme estää näin.


    • viisassipylla

      Et sinä Kimmo Rukka pääse kummituksesta eroon, se näyttäisi olevan jo sinun ryysyissäsi ja lujasti. Poltergaistille on ainakin sukua jos ei ihan velipuoli. Näen senkin että jos otat lisää kaljaa ilmiöt vain vahvistuvat ja kilinä ullakolla kasvaa, haiseminen jatkuu ja kellaripuolellakin voi tulla jossain vaiheessa kosteusvaurioita.
      Näkisin sinulle kuitenkin apua naispuolisen viehättävältä näyttävän manaajan muodossa. Kalliiksi hän tulee, mutta voi saada ainakin kilinän ja haisemisen loppumaan eivätkä laskut ole enää outoja. Ne selvitetään perin pohjin. Seinien kaikuminen saattaa kuitenkin pahentua tilapäisesti manauksista johtuen. Manaajia on kuitenkin eri lajisia ja kirkossa käyvistä löytyy tehokkaimmat. Hintasektorikin on laaja.

    • Kimmo Ärrä

      Tää tilanne on tosi vakava tuskin kukaa haluu kuolla jonkun sekopäää kummituksen käsiin vaan siks ettei se osaa olla kiltti. Täytyyks mun kutsuu poliisit tai jotain. Vai täytyyks tässä vaihtaa kämppää kun kummitusta vastaan ei tuu apua tai saa neuvoja joltain. Tää on siis tosi pelottavaa varsinkin kun kummitus ei uskalla näyttäytyy tai sekoilla kun muita on paikalla. Ehkä yks tsäänssi ois hommata kämppis mut ei mikää mörkö vaan oikee ihminen. Toisaalta jos tää kummituinen vakoilee mua ja muuttaaki muuttokuormassa mukana ja alkaa sikailee uudessa asunnossa. Kaikki ilmaset neuvot kelpaa nyt mä oon joutunu puolustautuu sitä mörköö vastaa jo pesismailalla mut ei siihe aina tehoo tarttis kai olla hopeeta se mut hopee kallis. Ainaki mä kertosin jos tietäsin jos joku muuki joutus kummiteltavaks ni heti kertosin. Mut uskon että joku auttaa tänks.

      • uskistäti

        Selityksesi oli vähän sekava, postit katoaa ja kaljat katoaa..päässä kilisee, ei siitä voi ajatella muuta kuin että oletpa lujasti kännäillyt!
        Jos olet tosiaan ihan oikeasti kokenut että sulla on kämpässäsi kummitus, paras vaihtoehto on pyytää apua Jeesukseen uskovilta. He voivat rukoilla ja ajaa poltergeistin tiehensä lopullisesti, mutta eivät omalla voimallaan vaan Jeesuksen nimessä. Vain Hänellä on valta niiden yli ja Häntä ne paholaiset pelkäävät.
        Mutta pitäis löytää asiaan vakavasti suhtautuvat ja aidot uskovaiset, monikaan pappi ei ole enää sellainen ja monet uskikset suhtautuvat aivan yhtä epäillen pimeyden henkimaailman ilmiöihin kuin ehkä sinä itse suhtaudut uskoviin, pitävät ihan hörhönä. Toki jotkut äärimmäiset kiihkouskikset voi ajaa niitä liian kevyesti tuosta vaan ihan työkseen ja näkee piruja missä vain. Asia on hyvin vakavasti järjen kanssa otettava ja vaatii paljon rukousta ja ehkä paastoakin auttajalta. Niin se tosiaan on, järkeäkin on käytettävä uskon lisäksi!

        Muunlaisiakin auttajia on tarjolla, niitä manaajia joita kyselit, ja jotka vaativat rahaa palveluksistaan. Rahasi menisi hukkaan. He ovat usein hyvissä väleissä tuon puolen henkimaailmaan, ja eri tavalla niissä kiinni, mutta vankeina hekin. Pahat henget on valehtelijoita ja huijareita ja ne ovat jollain toisella alueella valtaamassa ihmisen elämää itselleen. Niitähän on monen lajisia "valon enkeleistä" riivaajiin.
        Noidat ja saatananpalvojat yms. suurine voimineen ovat todellisuudessa niiden vankeja. Vaikka otus muka lakkaisikin kummittelemasta, se ei niin vain lähde vaan piiloutuu.
        Uskiksetkin joutuu tosipaikan eteen eivätkä kaikki saa sittenkään lähtemään. Pitää tietää mitä tekee. Sinun myös pitää itsekin irtisanoutua lujasti kaikesta sellaiseen liittyvästä. Mistähän kautta se on päässytkin sua kiusaamaan? Kaikenlainen harrastus okkultismiin, esimerkiksi spritismin pelaaminen voi niitä päästää sotkemaan ihmisten elämää.

        Jos tahtoisit uskoa Jeesukseen, kummitus ei enää pääsisi takaisin kimppuusi. Niillä on paha tapa palata isompien kavereidensa kanssa, jos ihminen jatkaa taas entiseen tyyliinsä.
        Ehkä sun on vaikea uskoa tähän, ja Jeesuksen tyrkyttäminen suututtaa, mutta tämä on totta. Ajattelehan miten pelkässä nimessä on voimaa. Toiset käyttää Hänen nimeään kirosanana, se on heille vahingoksi. Vaikeampi tulla uskoon ja rukoilla apua hädässä.
        Voimia sulle, älä sen pelotella sua hengiltä, voit kyllä itsekin vastustaa sitä. En tiedä voisitko itse ajaa sitä pois, mutta yritä ainakin rohkeasti ja hae apua. Älä jää yksin ongelmasi kanssa.


      • Kimmo Ärrä
        uskistäti kirjoitti:

        Selityksesi oli vähän sekava, postit katoaa ja kaljat katoaa..päässä kilisee, ei siitä voi ajatella muuta kuin että oletpa lujasti kännäillyt!
        Jos olet tosiaan ihan oikeasti kokenut että sulla on kämpässäsi kummitus, paras vaihtoehto on pyytää apua Jeesukseen uskovilta. He voivat rukoilla ja ajaa poltergeistin tiehensä lopullisesti, mutta eivät omalla voimallaan vaan Jeesuksen nimessä. Vain Hänellä on valta niiden yli ja Häntä ne paholaiset pelkäävät.
        Mutta pitäis löytää asiaan vakavasti suhtautuvat ja aidot uskovaiset, monikaan pappi ei ole enää sellainen ja monet uskikset suhtautuvat aivan yhtä epäillen pimeyden henkimaailman ilmiöihin kuin ehkä sinä itse suhtaudut uskoviin, pitävät ihan hörhönä. Toki jotkut äärimmäiset kiihkouskikset voi ajaa niitä liian kevyesti tuosta vaan ihan työkseen ja näkee piruja missä vain. Asia on hyvin vakavasti järjen kanssa otettava ja vaatii paljon rukousta ja ehkä paastoakin auttajalta. Niin se tosiaan on, järkeäkin on käytettävä uskon lisäksi!

        Muunlaisiakin auttajia on tarjolla, niitä manaajia joita kyselit, ja jotka vaativat rahaa palveluksistaan. Rahasi menisi hukkaan. He ovat usein hyvissä väleissä tuon puolen henkimaailmaan, ja eri tavalla niissä kiinni, mutta vankeina hekin. Pahat henget on valehtelijoita ja huijareita ja ne ovat jollain toisella alueella valtaamassa ihmisen elämää itselleen. Niitähän on monen lajisia "valon enkeleistä" riivaajiin.
        Noidat ja saatananpalvojat yms. suurine voimineen ovat todellisuudessa niiden vankeja. Vaikka otus muka lakkaisikin kummittelemasta, se ei niin vain lähde vaan piiloutuu.
        Uskiksetkin joutuu tosipaikan eteen eivätkä kaikki saa sittenkään lähtemään. Pitää tietää mitä tekee. Sinun myös pitää itsekin irtisanoutua lujasti kaikesta sellaiseen liittyvästä. Mistähän kautta se on päässytkin sua kiusaamaan? Kaikenlainen harrastus okkultismiin, esimerkiksi spritismin pelaaminen voi niitä päästää sotkemaan ihmisten elämää.

        Jos tahtoisit uskoa Jeesukseen, kummitus ei enää pääsisi takaisin kimppuusi. Niillä on paha tapa palata isompien kavereidensa kanssa, jos ihminen jatkaa taas entiseen tyyliinsä.
        Ehkä sun on vaikea uskoa tähän, ja Jeesuksen tyrkyttäminen suututtaa, mutta tämä on totta. Ajattelehan miten pelkässä nimessä on voimaa. Toiset käyttää Hänen nimeään kirosanana, se on heille vahingoksi. Vaikeampi tulla uskoon ja rukoilla apua hädässä.
        Voimia sulle, älä sen pelotella sua hengiltä, voit kyllä itsekin vastustaa sitä. En tiedä voisitko itse ajaa sitä pois, mutta yritä ainakin rohkeasti ja hae apua. Älä jää yksin ongelmasi kanssa.

        Musta ei tää oo sekavaa mujt pelottavaa siis. Eikä päässä kilise vaan ullakolla joku kummittelee. On mulla ollu raamattu ja risti joskus käessä noita kummituksia vastaan mutta ei ne niitä pelkää. Pyhää vettä en oo ees kokeillu enkä tiiä toimiiko mut täytyy kokeilla. Pappiko sitä pullotta ja pyhittää ne kaikki? Saako sitä miten? Mun rystyset on kipeet kun en osunut mörköön mutta meni ja seinäään osu se mun nyrkki vaikka siinä piti olla hopeine sormus. Mut uskon et ei se oo hopeeta ku ei ees tehonnu.


      • uskistäti
        Kimmo Ärrä kirjoitti:

        Musta ei tää oo sekavaa mujt pelottavaa siis. Eikä päässä kilise vaan ullakolla joku kummittelee. On mulla ollu raamattu ja risti joskus käessä noita kummituksia vastaan mutta ei ne niitä pelkää. Pyhää vettä en oo ees kokeillu enkä tiiä toimiiko mut täytyy kokeilla. Pappiko sitä pullotta ja pyhittää ne kaikki? Saako sitä miten? Mun rystyset on kipeet kun en osunut mörköön mutta meni ja seinäään osu se mun nyrkki vaikka siinä piti olla hopeine sormus. Mut uskon et ei se oo hopeeta ku ei ees tehonnu.

        Pyhää vettä saat ortodoksikirkosta. Se ei yksinään auta vaan tarvitset myös rukousapua ja voit pyytää veden siunaavaa pappia rukoilemaan. Hän osaa antaa myös parempia neuvojakin kuin minä. Muistathan, että vain Jeesusta kummitukset pelkää. Hänen nimeään ei saa käyttää tyhjänä loitsuna vaan uskoen Hänen auttavan.
        En ymmärrä hopeasormusjuttua, se taitaa olla jokin taika? Sellaiset kyllä vain pahentaa asiaa.


      • noname
        uskistäti kirjoitti:

        Pyhää vettä saat ortodoksikirkosta. Se ei yksinään auta vaan tarvitset myös rukousapua ja voit pyytää veden siunaavaa pappia rukoilemaan. Hän osaa antaa myös parempia neuvojakin kuin minä. Muistathan, että vain Jeesusta kummitukset pelkää. Hänen nimeään ei saa käyttää tyhjänä loitsuna vaan uskoen Hänen auttavan.
        En ymmärrä hopeasormusjuttua, se taitaa olla jokin taika? Sellaiset kyllä vain pahentaa asiaa.

        antakaa mun kaikki kestää, nauroin aika makeesti tätä viestiä lukiessani.

        vaikka mistä sitä koskaan tietää onko tälläset totta vai ei...

        Jos nyt kuitenkin on totta niin kyllä se henki sieltä aika hippulat vinkuen lähtee karkuun kun lakkaat pelkäämästä, vaikka sitten huudat ääneen että et enään pelkää ja uskot siihen mitä sanot.

        rohkeus on paras apu tälläiseen kuitenkaan sulje pois muita vaihtoehtoja, ja riivaaja toimii pelon avulla pelko ruokkii sitä
        LOPETA PELKÄÄMINEN.


      • Kimmo Ärrä
        uskistäti kirjoitti:

        Pyhää vettä saat ortodoksikirkosta. Se ei yksinään auta vaan tarvitset myös rukousapua ja voit pyytää veden siunaavaa pappia rukoilemaan. Hän osaa antaa myös parempia neuvojakin kuin minä. Muistathan, että vain Jeesusta kummitukset pelkää. Hänen nimeään ei saa käyttää tyhjänä loitsuna vaan uskoen Hänen auttavan.
        En ymmärrä hopeasormusjuttua, se taitaa olla jokin taika? Sellaiset kyllä vain pahentaa asiaa.

        Viime viikoloppuna vejin kahen päivän putken niin huomasin että mörkö ei tullu ku olin juomassa ja kavereitten kans. Vikkolla se on ollu hiljasempi. Aattelin vetään taaas putken taas jos se vaikka tajuis luovuttaa kovan tahtosen eessä joka vetää viinaa taas. Siis tuskin ees tartten pyhää vettä ku viinakalja tehoo tosissaa mörköön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe